Hakutulokset

  1. E

    Tammikuiset 2024

    NT-ultrassa kaikki hyvin :) Nyt vain odottelemaan yhdistelmätuloksia. Mulle ei vielä näy nuo verikokeiden tulokset erikseen. Kai ne on jotenkin viivästetty. Laitoin @Summer2 viestiä fb-ryhmästä.
  2. E

    Tammikuiset 2024

    Torstaina NT-ultra. Jos siellä kaikki ok niin liityn mielelläni fb-ryhmään :) Kerrottiin eilen mun vanhemmille, kun ei sitten kesälomien takia nähdä moneen viikkoon. Äiti tosin oli kuulemma jo arvannutkin (kasvaneista tisseistä :D). Kohteliaasti ovat kuitenkin olleet kyselemättä ja odottivat...
  3. E

    Tammikuiset 2024

    Mulla lääkäri vasta 5 viikkoa ultran jälkeen eli todellakin odotan saavani tulokset aiemmin. Onko kukaan miettinyt/ottamassa NIPTiä? Meillä harkinnassa, mutta toki eka odotellaan nuo julkisen tulokset.
  4. E

    Tammikuiset 2024

    Hmm, multa kysyttiin neuvolassa vaan käytänkö maitotuotteita. Ei puhuttu mistään määristä. Syön kyllä päivittäin jogurttia aamiaiseksi ja käytän leivän päällä juustoa. Mutta mahtaakohan niistä kertyä riittävästi. Viikko NT-ultraan, voi kun aika menisi nopeammin. Kävin tosin maanantaina vielä...
  5. E

    Tammikuiset 2024

    Täällä juhannuksen hyvä olo on enää vain muisto ja tällä viikolla onkin sitten ollut varsin etovaa oloa. Sinänsä ihan huojentavaa, vaikka ei niin kivaa. Ehkä mökkeily ja ulkoilma teki jotenkin olon paremmaksi. Muutenkin tuntuu, että olo on yleensä hyvä ulkoillessa, urheillessa ja useimmiten...
  6. E

    Tammikuiset 2024

    Mitenkäs ihmisillä meni juhannus? Me oltiin omalla mökillä ja suht rauhaksiin, toki tuli aika myöhään valvottua. Olo oli yllättävän hyvä koko melkein koko viikonlopun. Nyt sit tietty heti mietityttää onko kaikki hyvin Vai voisiko olo alkaa jo muutenkin parantua (nyt 9+5). Varasin mielenrauhan...
  7. E

    Tammikuiset 2024

    Täällä 9+1. Maanantaina oli eka neuvola ja sain ajan nt ultraan 13.7. Seuraavalla viikolla alkaakin lomat. Toivottavasti on kaikki kunnossa niin ei mene loma pilalle. Ollaan menossa juhannuksena mökille, jossa muu porukka ei tiedä raskaudesta enkä halua vielä kertoakaan. Onneksi ei ole...
  8. E

    Tammikuiset 2024

    Eilinen ultra meni hyvin :) Oli syke ja koon puolesta itseasiassa pari päivää suurempi kuin olin laskenut, 8+2 joten la aikaistui parilla päivällä ja on nyt 23.1. Maanantaina eka neuvola. Siitä jäi kyllä edelliskerralla sellainen olo, ettei ole kovin hyödyllinen perusterveelle. Mutta saa sieltä...
  9. E

    Tammikuiset 2024

    Ihanaa 😍 Mulla tänään illalla varhaisultra, jännittää 😬
  10. E

    Tammikuiset 2024

    Mulla samana päivänä vu varattuna (silloin 8+0). Tuntuu vielä pitkältä ajalta odottaa. Mutten halunnut ottaa aiempaakaan aikaa, että sitten väli nt ultraan ei taas olisi niiin pitkä. Oon kyllä vähän kateellinen niille, joiden alueella neuvolassakin ultrataan ja ehkä jo ekalla kerralla. Täällä...
  11. E

    Tammikuiset 2024

    TAMMIKUISET Laskettuaika/Nimimerkki/Monesko lapsi/Synnytyssairaala 6.1. pikkukirppu15 / 3. / ? 24.1. Elinia/ 1./ HUS 26.1 orvokkii/2./KsKs Nova 28.1 Dinaas / 1. / ?
  12. E

    Tammikuiset 2024

    Kiva, että keskustelu virkistynyt täällä :) Mulla alkoi tällä viikolla tulla vähän huonoa oloa. Nyt 6+1. Heti jos yhtään tulee nälkä niin olo menee epämääräiseksi. Ja tuntuu, että nälkä on aika usein.. Oon nyt koittanut syödä usein pieniä välipaloja. Pitäisi vaan keksiä jotain terveellisiä, jos...
  13. E

    Tammikuiset 2024

    Moi! Täältä liityttäisiin mukaan. La ehkä 24.1. Ensimmäinen lapsi toiveissa. Itse 35v ja puoliso 37v. Takana kkm joulukuussa, joten aika varovaisella mielellä edetään. Ekassa raskaudessa mietin pitkään menenkö ollenkaan vu ja menin sitten vasta joskus 10+ viikolla, jolloin selvisi ettei ole...
  14. E

    Kesäkuiset 2023

    Meille tuli varhaisultrassa huonoja uutisia 😔 Kkm jo 7+ viikolla, ei vaan ole vieläkään nyt 10+ lähtenyt itsestään tyhjenemään.
  15. E

    Kesäkuiset 2023

    Oletteko PKS seudulla asuvat käyneet missä varhaisultrassa? Onko suosituksia? Meinasin ensin, että ei tarvitse välttämättä käydä. Nyt kuitenkin näyttää, että joutuu odottamaan vielä 3 viikkoa nt-ultraa niin olisi se ehkä kuitenkin kiva nähdä, että asustaako siellä joku jo vähän aiemmin.
  16. E

    Kesäkuiset 2023

    Hei, onko kellään HUS alueella asuvalla tietoa kuinka hyvin ultra-aikoja on saatavilla Lohjalla, Porvoossa tai Hyvinkäällä? Sain vasta tänään lähetteen nt ultraan ja Helsingissä oli mun viikoille tasan yksi vapaa aika ja sekin viimeinen mahdollinen päivä 🙁 Ei haluaisi jättää ihan viime tinkaan...
  17. E

    Kesäkuiset 2023

    Seurailen keskustelua perässä, kun tuntuu ettei mikään ole vielä oikein ajankohtaista.. Neuvola vasta kuun lopussa ja ultrasta ei hajuakaan, joskus joulukuun alussa sitten varmaan? Onnistuin saamaan juuri koronan 🤒Olen onnistunut sitä välttelemään koko pandemia-ajan, mutta nyt se sitten osui...
  18. E

    Kesäkuiset 2023

    Mä liityn facebookryhmään sitten vasta ekan ultran jälkeen. Toivottavasti täällä ei ihan kaikki keskustelu kuole ennen sitä. Mulla ei ole vielä mitään oireita. Ollaan lähdössä marraskuussa pariksi viikoksi lomalle ulkomaille. Vähän pelottaa osuuko juuri reissulle pahimmat pahoinvoinnit 🙈...
  19. E

    Kesäkuiset 2023

    Hei! Täällä ilmoittautuisi uusi jäsen mukaan, iiks. Maanantaina tein testin eli ollaan vielä tosi alussa. La olisi vasta 29.6. siispä toistaiseksi varmaan viimeisiä tässä joukossa. Ensimmäinen raskaus kyseessä niin kaikki aika uutta enkä vielä oikein tiedä miten suhtautua. Eilen soitin...

Yhteistyössä