Hakutulokset

  1. B

    Pitäs saada tuonne huuto.nettiin sellainen esto

    vaihda tunnuksesi
  2. B

    auttakaa e-ticketistä tietävät

    \ kiitos vaikka on tässä vielä aikaa siihen matkaan =)
  3. B

    auttakaa e-ticketistä tietävät

    \ eli se varauksen numero tyyli KHG47463? kirjoitan sen nyt sitten ylös.ja maanantaina luultavasti tulosta sen lipunkin :whistle:
  4. B

    auttakaa e-ticketistä tietävät

    eli se mikä nyt mulle s-postiin tuli toimiiko se lippuna?tulostan vain ja thats it?
  5. B

    auttakaas rouvat!

    \ oukei,kiitos vastauksesta =) tarkoittaako muuten se jos nyt kerran tule korvatulehdus että on herkempi saamaan niitä uudestaankin?mietin vain :/ poika vajaa 5vee
  6. B

    auttakaas rouvat!

    pojalla todettiin tänään korvatulehdus ja sai lääkkeet (+kipulääkettä) voinko viedä huomenna hoitoon kuitenkin? :attn:
  7. B

    Lähettäkää enkeleitä

    iso :hug: ja suukkoja ja terveisiä pienelle miehelle :heart: :flower:
  8. B

    Rohkaiskaa minua

    tsemppiä vaan! ;) varmasti jännittää ja pirusti mutta muista että ne työnantajatkin on vain ihmisiä,eikä mitään jumalia.eikä nitä tarvi pelätä tai nöyristellä.olet oma reipas itsesi =) puhelin kätöseen ja soittelemaan,nyt hop hop!
  9. B

    osaisko joku suomentaa?

    \
  10. B

    kumman huudan??? olis kaverin häät tulossa...

    \ niin siinä kuvassa missä on malli,mutta se mekko mitä myy oli vaalenpunainen?(kuva vieressä?) voin olla etten lukenut kunnolla mutta kuitennii =)
  11. B

    kumman huudan??? olis kaverin häät tulossa...

    musta tuo ruskea on upea!!tuo vaaleanpunainen on liian söpö,sellainen sievä,kun taas tuo ruskea on seksikäs,mutta silti hillitty. ;)
  12. B

    auttaakaas!

    pitäisi saada?vai miksi se lääkärin todistus täytyy sinne hakemukseen mukaan laittaa?
  13. B

    AUTTAKAAAAA KIITOS !

    \ :flower: kiitos =)
  14. B

    AUTTAKAAAAA KIITOS !

    vaikuttaako puolison tulot TYÖHARJOITTELUSTA MAKSETTAVAAN TYÖMARKKINATUKEEN?! :flower:
  15. B

    Miksi banaania itketti bussissa?

    ??????????????
  16. B

    Lahtelaiset

    kukaan menossa huomenna lastenmessuille?ja onko kukaan käynyt aiemmin tai tietääkö maksaako ne sisällä olevat jutut vielä erikseen jotakin? :flower:
  17. B

    Siis kyllä k.yrpii kun tilaajana saat lehden myöhemmin kuin

    mulla sama juttu .tosin tilaan cosmoa.ja kyllä veetuttaa kun siinä on lähes joka numerossa ne "500 ensimmäist'ä saa ripsarin" tms niin en koskaan saa,kun lehti tulee mulle aina myöhemmin kuin kauppaan :/
  18. B

    En tiedä mitä tehdä...

    :hug: varmasti on paha olla.voimia :flower: onko sulla ketään ystävää jolle voisit puhua?Tai sukulaista?Ja jos saisit lapset joksikin aikaa vaikka mummulaan niin saisit itse rauhoittua? Mitä miehesi meinaa tehdä?Haluaako sinut vai sen uuden? Välitätkö siitä mitöä mies haluaa? Aivan varmasti...
  19. B

    minkä näkönen on tuhkanvaalee

    sellainen hopeanharmaan värinen B)
  20. B

    Eroon kummisuhteesta

    kummiudesta ei voi erota :/ valitettavasti. ole vain niinkuin et oliskaan,tokkopa tuo paljoa sun arkielämää muuttaa?

Yhteistyössä