Hakutulokset

  1. R

    Kesäkuiset 2023

    Mullakin olisi nyt viimein maanantaina tuo eka ultra :) Sen jälkeen sitten tulen Facebookiin myös jos kaikki ok. Jännittää kyllä kovasti! Sydänäänet sain eilen kuuluviin dopplerilla, nyt olen viikolla 12. Pahin paha olo on helpottanut, mutta nälkä ja väsymys ovat edelleen läsnä, samoin närästys...
  2. R

    Kesäkuiset 2023

    @Emerentia mulla on ihan sama juttu ton jääkaapin kanssa 🤣 Joka kerta kun avaan sen, joudun pitämään nenästä kiinni, koska muuten meinaa laatta lentää. Viime viikonloppuna jouduin siivoilemaan jääkaappia kloritella, koska mun mielestä jääkaappi vaan haisee, vaikka siellä ei oikeasti ole mitään...
  3. R

    Kesäkuiset 2023

    Onpa täällä tullut surullisia uutisia, voimia @Mimerkki. Toivottavasti pääsette tutkimuksiin ja syy selviää! Ja tulevaisuudessa olisi parempi onni. Kolme alkuraskautta lyhyessä ajassa (?) on keholle ja mielelle raskas prosessi. Ota aikaa toipumiseen ❤️ Joku sanoi että paha olo vie kaiken...
  4. R

    Kesäkuiset 2023

    Paha olo vähän niinkuin tulee ja menee, väillä ajattelee että nyt on muuten parempi olo ja seuraavassa hetkessä melkein oksennus lentää 🤢 Itsellä paha olo on toistaiseksi ollut sellaista että pystyn kuitenkin toimimaan melko normaalisti. Voimia teille jotka joudutte pahoinvoinnista kärsimään...
  5. R

    Kesäkuiset 2023

    Kävin ultrassa ja syke näkyi hyvin :) Kätilö arvioi kolme päivää pienemmäksi kuin tuo netin laskuri, eli viikkoja 6+5 ja laskettu aika olisi siis 26.6. itsekin muistelen että ovulaation oireita tuntui silloin muutaman päivän ajan eli ovulaatio varmaan ajoittunut sinne viimeiselle päivälle, jona...
  6. R

    Kesäkuiset 2023

    @Ofelia88 mulla on myös alhainen verenpaine. Esikoista odottaessani 13 vuotta sitten neuvolassa suositeltiin vielä salmiakkia jos alkaa pyörryttää. Muuten en tiedä millä sitä saisi ylös, suola ja salmiakki ei ehkä järkeviä raskausaikana :D Säännöllinen syöminen pitää paineen tasaisempana mun...
  7. R

    Kesäkuiset 2023

    Kiva että on ollut hyviä uutisia ultrissa niin monella :) ❤️ Paha olo aaltoilee täälläkin, ja huomaan että aamulla pitäisi melkein vaan lähteä liikenteeseen, koska raitis ilma helpottaa. Eilen jäin liian pitkäksi aikaa kotiin ja huono olo kesti pitkälle iltapäivään … Ruuan kanssa on vähän...
  8. R

    Kesäkuiset 2023

    Mä voisin kanssa liittyä tuohon listalle. Rubiinitar/23.6/3.lapsi On kyllä piinaa odotella tuota varhaisultraa. Minulla se on viikon päästä lauantaina. Mietin että saatan kertoa jo sen jälkeen isommalle lapselle, hän on teini. Tai sitten odottelen taas sinne ekaan viralliseen ultraan. Varmaan...
  9. R

    Kesäkuiset 2023

    Ja täälläkin yksi Helsingistä :)
  10. R

    Kesäkuiset 2023

    @Paputoive mulla oli viime raskaudessa viikolla 7 vuotoa ja sitä oli aika paljon, kuin yhden päivän kuukautiset, mutta kaikki olikin hyvin. Sitä oli vähän vielä myöhemmilläkin viikoilla. Myöhemmin tosiaan paljastui vielä mahdollinen hematooma, tarkistin asian päiväkirjasta kun olin kokonaan...
  11. R

    Kesäkuiset 2023

    Mulla tuo vuoto loppui sitten eilen aika pian se jälkeen kun alkoikin 🤔 Nyt mietin olenkohan edelleen raskaana vai tuleeko sitä pian lisää. No ei kai auta kuin odotella vielä pari viikkoa ja mennä sitten varhaisultraan jos ei sitä ennen tule mitään kunnon vuotoa… Oireet löytyy kyllä edelleen.
  12. R

    Kesäkuiset 2023

    @Tiukuna halaus 😞❤️ Ja toivottavasti on parempi tuuri tulevaisuudessa! Mulla alkoi tänään aamulla verinen vuoto ja sitä tuli äsken ihan kunnolla. Otin panadolin ja loppupäivä olisikin sitten töissä asiakastapaamisia joten todella toivon ettei tule mitään jäätäviä kramppeja. Sellainen tunne että...
  13. R

    Kesäkuiset 2023

    Täällä myös plussattu eilen, yrityskierrosta 2. Lasketun ajan pitäisi olla 23.6. Ennestään minulla on 2 lasta, teini-ikäinen ja 3v. Oireet ovat olleet lieviä, parina iltana väsymys oli tosi kovaa ja siitä arvasin että taitaa olla plussa. Ja siitä, että pms -oireet loppuivat, mutta menkat ei...

Yhteistyössä