tuolla on ainakin jotain... meillä pelaavat kaikki 4v, 8v ja 10v noilla sivuilla olevia pelejä...
http://www.papunet.net/pelit/
http://www.valio.fi/kidius
Täällä on mietitty tuota oys:in ainaista ruuhkaa ja joku meinas että ei ole muuta paikkaa niin Oulaskangashan on samaa sairaanhoitopiiriä ja sinne on mahdollista mennä synnyttää, joskin tietty matkaa tulee Oulusta tai siittä naapurikunnista enemmän mutta ite ainakin sitä vaihtoehtoa vielä mietin...
Olipahan taas viikko sekä töissä että iltaisin kiirettä ja hötäkkää :p :p
Olen pika luvulla vaan käyny kattelee teidän kuulumiset mutta ei ole jaksanut ja ehtinyt kommentoimaan :whistle:
Keskiviikkona oli toinen lääkärineuvolakin
viikot: 27+5
painoa tullut +700 g /viikkoa (koko...
Kiitokset kaikille kommenteista...
Käyn täällä kamppailua itteni kanssa kumpaan menis ;) no vielä on aikaa monta kertaa vaihtaa mielipidettä kun viikkoja on nyt vasta 27+2.
Viimes neuvolassa kyselinkin tuosta polikliinisestä synnytyksestä ja terveydenhoitaja aikoi tarkistella sitä miten...
Olitko kuntamarkkinoilla vai jossain muilla messuilla? ihan uteliasuuttaa kun itekki sielä kahtena päivänä kiertelin ja ei kovin montaa mahaa vastaa sattunut :laugh:
Joku aika sitten kotiuduin sieltä ja jos lähtis naaman pesulle ja nukkumaan... ja aamulla töihin... olen pika lukenut vissiin...
Meillä ikäeroa noilla kahdella vanhemmalla on 1v6kk.
Alkuun meillä oli yhdistelmärattaissa sisaristuin, mutta se ei oikeen toiminut kun kauppareissut ym käveltiin ja matkaa vajaa 2km niin yleensä takastullessa isompikin nukahti siihen istuimeen ja roikkui niin hankalan näköisesti että...
Voin peesilla iha täysin... joskin mulle kayä maraboun pähkinä suklaa myös ja tänään ostin tuota uutta lontoorae suklaata :p :p ja se on tosi hyvää... tekis mieli syödä koko levy mutta vissiin pakko jättää isännällekki maistiainen kun se lähti vahaan autoa... :o
Heti alkuun SORRY Lumienkeli nyt vasta huomasin tuolta että mulle oli tullut yksityisviestiä... kun se on niin harvinaista niin en yleensä muista edes tarkistaa niitä ;)
Ilman muuta kun olemme suunnittelemassa tapaamista niin "kuulutamme" siitä isoon ääneen kaikille kiinnostuneille ja ketkä...
Eemmaa mää sitten olen sulle kade :laugh: kun olet saanut olla etelässä lämmittelemässä ja me vaan täällä kylmässä ja sateessa ;)
Olen tässä viikon aikana aina iltasin käynyt lukaseen mitä on tullut päivän aikaan tekstiä mutta ollut muka niin väsy ettei ole jaksanut kommentoida mitään...
http://www.tampere.fi/sosiaalipalvelut/toimeentulotuki/toimeentulotukilaskuri/index.html
tuolta löytyy laskuri, jolla voit laskea arvion... joskin nuo perusosat on kuntaryhmässä I, joten jos asut jossain pikkukaupungissa tai kunnassa niin ne on jonkin verran pienemmät...
Mulla nää synnytykset on olleet "helppoja" jos nyt yleensä synnytksestä niin voi sanoa ja sen puoleen edes "uskallan" rueta tuota polikliinistä synntystä edes harkitteen...
Ensimmäinen synnytys kesti vähä yli kolmetuntia vain josta puolituntia sairaalassa ja toimen oli alle kolmetuntia ja...
Tervetuloa nimunkin puolesta Orchidea saako udella millon teille on tulossa pikkunen ja missä olet ajatellut synnyttää? ei ole pakko vastata :laugh: kattelin vaan tuota listaa ja meitä täällä oys:issä tai lähimainkaan synnyttäviä ei ole kovin paljon... tai tietty jos kaikki nuo keltä sairaala...
:wave: :wave:
Merkkaanpa tämän itelleni, olen kans aivan intona aina jouluun ja ekakerran kuuntelen jo hyvissä ajoin pari joululaulu levyä läpi ja jätän sitte odotteleen lähemmäs joulua... ja kynttilöitä olen aloittanu jo polttaa... voiskin tänään kun isäntä on reissussa ja saa lapset...
Kiitti ;) Sain pari kuvastoa jo etukäteistutusteluun ja siinä uudessa kuvastossa hirveästi kaikkea uutta ja ihanaa :) onneksi isäntä on vielä sielä reissussa niin ei ole rajoittamassa mun tilauksia, mutta ehtii kotiin siihen kun pitää maksaa :laugh: :laugh:
kattelin noita vanhoja ja löysin ton huhtikuun...
http://keskustelu.kaksplus.fi/t737704
lähen nyt käväseen kahvilla ja lukemassa kalevan kaikessa rauhassa kun tenavista osa vielä nukkuu ja osa kattoo ylhäällä jotain dvd:tä ja sit pitäis rueta siivoaan kun olen lupautunut tänään pitään...
Oulaskangas on Oulaisissa oleva aluesairaala, joka on samaa pohjois pohjanmaan sairaanhoito piiriä kun oys:kin joten periaatteessa voi valita kumpaan menee... joskin oulusta sinne tulee matkaa mutta un meiltä on lähes sama molempiin...
Oulaskankaasta tiedän että se on pienempi yksikkö ja osa...
Olin tosi reippaana vaihteeks ja sain alakerran imuroitua ja tiskikoneen pyöriin ja pöydät puhtaiksi ja tenavatki sankyyn kuunteleen satucd:tä, joten voin hyvillämielin istua hetkeksi koneelle ison mansikkarahkakupin kans :ashamed: tytöt halusivat tehdä jotain hyvää ja tuo kyllä on hyvää ja...