Hakutulokset

  1. A

    Huhtikuiset 2024

    Hei, en liity mihinkään listoille ennen kuin tämä raskaus on varmasti totta. Takana monen vuoden lapsettomuus hoidot ja nyt spontaanisti raskaana hoitojen välissä. On ollut aikamoinen sulattelu tässä, takana pari keskenmenoa joten luotto ei ole kovinkaan iso. Hcg noussut viikossa 785-4169 jos...
  2. A

    Toukokuiset 2023

    Doblerin hankinta, puolesta vai vastaan? Lisääkö vaan stressiä vai tuoko helpotusta kun kuulee sydän äänet? Vielä ei oo tarpeeksi viikkoja mut mä kyllä harkitsen tän hankintaa 🤔
  3. A

    Toukokuiset 2023

    Täällä kans pahoinvointi aaltoilee, otan lääkettä kun vähänkin tuntuu että tulee huono olo. Päivällä ei oikein ruoka maistu ja hedelmistä ainoot mitkä ei kuvota tai närästä on vesimeloni ja päärynä. Mä otan illalla pari näkkäriä yöpöydälle ja syön toisen yöllä kun herään vessaan ja toisen syön...
  4. A

    Toukokuiset 2023

    En minäkään oo oksentanut mut sain silti lääkettä. Nyt ei tarvii pelätä että yrjöilen töissä 😅 kannattaa kokeilla!
  5. A

    Toukokuiset 2023

    Mä sain neuvolasta reseptin pahoinvointi lääkkeelle 👌 ei sekään kokonaan poista pahaa oloa mut on ainakin siedettävä olo.. primpera nimistä lääkettä 👍
  6. A

    Toukokuiset 2023

    Sain reseptin primpera pahoinvointi lääkkeelle, jospa tästä olis apua ja vois käydä töissä yms normaalisti edes hetken aikaa✌️
  7. A

    Toukokuiset 2023

    Tänään on väsyttänyt ja ollut huono olo. Helpotti nyt iltaa kohti mut vähän mietin että miten selviän ens viikon töistä 🙈 ajattelin kokeilla pahoinvointi rannekkeita ja ottaa taskuun semmosia pikkulasten sose pusseja ja imeskellä niitä jossain piilossa 😅 nyt myös turvottaa ja pelkään vähän että...
  8. A

    Toukokuiset 2023

    Voisko johtua tuosta lääkkeiden lopetuksesta? 😬 Musta se kuulostaa hurjalta et ensin pitää syödä hormooneja ja sitten lopettaa ne yhtä äkkiä. Totta kai se on kropalle shokki 🤔
  9. A

    Toukokuiset 2023

    Kokemusta ei oo mut Onko sulla mitään tukilääkkeitä? Lopetitko ne kerralla? Mulla oli siirron jälkeen terolut 1+2 tabl /päivässä ja ohjeistuksessa on et pitäis lopettaa testi päivään onpa se plussa tai ei. Mut sain kyllä luvan lopettaa ne vähitellen ettei tuu mitään isompia oireita kun oon niin...
  10. A

    Toukokuiset 2023

    Joo, täällä käydään aina verikokeissa ja koska mulla on keskenmeno taustalla niin sain vielä sen kontrolli verikokeen ✌️ mustakin se kuulostaa vähän hassulta että miks ei vois vaan laskea niiden menkkojen mukaan heittoa kuitenkin vain pari päivää 👀 lääkkeellisessä siirrossa tietysti sitä eri...
  11. A

    Toukokuiset 2023

    Kolme päiväinen alkio omaan kiertoon, ja mä oon kans tehny varmaan 10 testiä 😅 verikokeessa hcg oli 669 ja huomenna meen kontrolliin et näkee sen arvon nousevan. Tehtiinkö sulle omaan vai lääkkeelliseen kiertoon? Mulle sanottiin että ivfssä viikot lasketaan hedelmöittymis päivän eli oviksen...
  12. A

    Toukokuiset 2023

    Mulla alkoi ensimmäiset tuntemukset viikko siirron jälkeen. 9pv siirrosta tein ekan plussa testin. Sen jälkeen oireita on ollu vaihtelevasti mulla nyt 5+0 :) olin taustalla tuolla ivf ketjussa ja muistan sun nimimerkin :)
  13. A

    Toukokuiset 2023

    Hei, plussasin viikko sitten ja jos nyt uskaltaisi tänne pikkuhiljaa siirtyä. Ivf alkuinen plussa, hoitoja takana pari vuotta, tehty kaksi ivfää ja nyt viides pakastealkion siirto on tarttunut kiinni.. taustalla mun endometrioosi/adenymyoosi diagnoosit jotka vaikeutti alkion kiinnittymistä...

Yhteistyössä