Hakutulokset

1. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Täällä pahoinvointi on ihan päivästä kiinni, yhtenä päivänä oon ihan paskana, särkee päätä, oksentelua ja väsymystä ja sit on päiviä kun ei ois raskaana ollenkaan 🤷 jonkin asteittain närästys on alkanut vaivata, etenkin iltaisin, eikä ruuan jälkeen voi mennä pitkälleen.. dopplerin tilasin jospa...
  2. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Oon käyny ultrassa kolmesti 😅 mulla taustalla keskenmenoja ja lapsettomuus hoitoja niin ovat ottaneet aina vastaan ihan tuohon äitiysneuvolaan .. tässäpä just miettinyt et kehtaisiko vielä sinne soitella mut nyt kuitenkin 1vrk ilman vuotoja 🤔 ei oo kotidoppleria ainakaan vielä. Kun monet...
  3. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Valaiskaapa vähän, jos tuolla nt ultrassa löytyy turvotusta niin tarkoittaako se että lapsi on vammainen tms? Vai voiko silti syntyä terveenä👀 vielä kaks viikkoa pitää sitä odottaa.. onko muilla tiputtelu vuotoa? Mä oon nyt kolmena yönä herännyt kipuun, vessassa käydessä paperiin jää verta, eli...
  4. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Joko ootte ostellu jotain raskaus vaatteita? Farkut pitäis kohta ostaa kun alkaa kiristää, puristaa, painaa ja ahistaa 😅 jo nyt vaikka vasta näin alussa 🙈 (9+6) pillifarkkuja ois vaikka kuinka tarjolla mut ei mulla pohkeet mahdu semmosiin 🤪😅 vinkkejä otetaan vastaan ✌️
  5. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Mä oon miettinyt tätä doppleria, mistä ostais ja mikä hintaluokka olis hyvä 🤔 Prismassa olis asiakasomistaja päivät niin vois sieltä ehkä katella 😁 minkä merkkinen sulla on?
  6. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

9+3 tuntuu menevän vähän aaltoillen, toisina päivinä olo on hyvä ja sit taas seuraavana ei 🙈
  7. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Yhdelle kaverille on kerrottu, ei vielä muille. Mulla iltaisin maha turpoaa, päivällä ei välttämättä huomaa 👀 mut kiva tehdä iltavuoroa tää viikko kun saa koko ajan peitellä 😅
  8. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Ehkä pahin on täällä jo ohi, välillä on ällöttävä olo ja närästää mut oksentelua ei enää oo ollu
  9. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Tänään oli kontrolli ultra ja kaikki on hyvin, syke näkyy, vastaa viikkoja ja näkyy jo sätkimistä ♥️ niskaturvotus ultraan sain lähetteen, siitä tulee aika sit myöhemmin mut todennäköisesti sekin jo joulukuun alkupuolella. Täyttivät jo alustavasti äitiyskorttia ja siinä kohti tuli itku, on...
  10. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Huh kyllä jännitti, mutta siellä se syke vielä läpätti ♥️ ens viikolla on vielä kontrolli ultra. Oon sit käyny kolmesti varhaisultrassa 😅
  11. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Pitäis olla 8+0 mutta viime ultrassa sanoivat että muutaman päivän pienempi eli ehkä 7+4 .. viikonloppuna oli tosiaan vuotoa ja kipuja, kaksi edellistä mennyt kesken just näin, eka on vähän vuotoa ja sit pitää lähteä tyhjennykseen kun onkin alkio jo kuollut 🙄
  12. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Voiko hcg arvoista päätellä keskenmenoa? Vai voiko arvo nousta normaalisti vaikka alkio olis jo kuollut? Epäilen että olis kkm mut muistelen että edellisissä kkm se hcg olis lähtenyt laskemaan aika nopeasti mutta nyt arvo on jatkanut tasaista nousua. Raskaus oireet kuitenkin hävisi kuin tuhka...
  13. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Täällä alkoi yöllä verinen vuoto ja vatsa/ selkä kivut. Kahdessa edellisessä kkm käynyt ihan samalla tavalla. Keskiviikkona oli vielä syke, nyt tuskin enää on. En jaksa tätä taas.
  14. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Hei, täällä kans yks lapsettomuus taustainen. Monta vuotta hoitoja takana ja kolme keskenmenoa joista kaksi kkm nyt kuitenkin hoitojen välissä luomu plussa .. sain aloittaa tukilääkkeet heti plussan jälkeen ja hcg arvoja on seurattu joka viikko ja tänään oli varhaisultra jossa tällä kertaa...
  15. A

Huhtikuiset 2024

Hei, en liity mihinkään listoille ennen kuin tämä raskaus on varmasti totta. Takana monen vuoden lapsettomuus hoidot ja nyt spontaanisti raskaana hoitojen välissä. On ollut aikamoinen sulattelu tässä, takana pari keskenmenoa joten luotto ei ole kovinkaan iso. Hcg noussut viikossa 785-4169 jos...
  16. A

Toukokuiset 2023

Doblerin hankinta, puolesta vai vastaan? Lisääkö vaan stressiä vai tuoko helpotusta kun kuulee sydän äänet? Vielä ei oo tarpeeksi viikkoja mut mä kyllä harkitsen tän hankintaa 🤔
  17. A

Toukokuiset 2023

Täällä kans pahoinvointi aaltoilee, otan lääkettä kun vähänkin tuntuu että tulee huono olo. Päivällä ei oikein ruoka maistu ja hedelmistä ainoot mitkä ei kuvota tai närästä on vesimeloni ja päärynä. Mä otan illalla pari näkkäriä yöpöydälle ja syön toisen yöllä kun herään vessaan ja toisen syön...
  18. A

Toukokuiset 2023

En minäkään oo oksentanut mut sain silti lääkettä. Nyt ei tarvii pelätä että yrjöilen töissä 😅 kannattaa kokeilla!
  19. A

Toukokuiset 2023

Mä sain neuvolasta reseptin pahoinvointi lääkkeelle 👌 ei sekään kokonaan poista pahaa oloa mut on ainakin siedettävä olo.. primpera nimistä lääkettä 👍
  20. A

Toukokuiset 2023

Sain reseptin primpera pahoinvointi lääkkeelle, jospa tästä olis apua ja vois käydä töissä yms normaalisti edes hetken aikaa✌️

Yhteistyössä