Hakutulokset

  1. V

    Toukokuiset 2023

    Nyt on neuvolalääkärissä käyty, oli arviolta viikon pienempi mutta siellä se sydän jumpsutti ❤️
  2. V

    Toukokuiset 2023

    Hei, mua kans pelottaa kauheesti nt-ultra samanlaisesta syystä ja silloin piti tehdä raskas päätös 😭 pelkään että taas sama tulee eteen ja mietin miten sen kestäisi. Mutta ei kai tässä auta kuin mennä päivä kerrallaan. Tsemppiä ❤️
  3. V

    Toukokuiset 2023

    TOUKOKUISET 2023🌸 Kopioi uusin lista ja lisää itsesi siihen. 1.5. Fiafia, ensimmäinen lapsi, HUS Liebling, ensimmäinen lapsi, TAYS Huhtou, ensimmäinen lapsi, HUS 2.5. Milaas, ensimmäinen, KHKS Malanen, toinen lapsi, Mikkeli. verkkuuuh, kolmas lapsi, HUS 3.5. Mitka, ensimmäinen lapsi, TAYS...
  4. V

    Toukokuiset 2023

    Mulla alkanut myös etova olo mikä kestää yleensä koko päivän 😭 juusto on nyt sellanen et en pysty ees kattoo ilman et alkaa oksettaa 😅 voisin vaan nukkua kokoajan, vatsaa vihlaisee välillä yskiessä tai kun nousen ylös.
  5. V

    Toukokuiset 2023

    Kiinnostaa 😊
  6. V

    Toukokuiset 2023

    Mä sain myös tänään varattuna neuvola-ajan 😊 sovittiin että ensin 19.9. neuvolalääkäri ja ultra, siitä seuraavalla viikolla sitten terveydenhoitajalle 😊 onko täällä muilla ollut alaselässä jomotusta?
  7. V

    Toukokuiset 2023

    Moikka! Täällä kanssa perjantaina tein positiivisen testin, laskuri mukaan LA 2.5., jännittää kauheesti ❤️ mulla ennestään kaksi ja pari vuotta sitten menetin pienen rv 14 💔 Mulla ollut vähän huonoa oloa ja kauhea väsymys sekä päänsärkyä ja jatkuva pissahätä sekä pientä juilintaa. Ajattelin...

Yhteistyössä