Hakutulokset

1. P

Maaliskuiset 2023

Hups jäi nimi pois :)
  2. P

Maaliskuiset 2023

Täällä raskausviikko 10 (9+0) meneillään ja perjantaina eka neuvola. Aion kysyä lähetettä ultraan, ja jos sitä ei saa, pakko pohtia yksityistä. Alkoi vain yhtäkkiä pelottaa, että mitä jos tämä meneekin kesken :/
  3. P

Maaliskuiset 2023

Otan osaa ❤️ On se kamalaa kun ehtii jo innostua ja sitten vedetäänkin matto jalkojen alta 😔
  4. P

Maaliskuiset 2023

Hei miten pääsitte varhaisultraan? Yksityiselläkö? Luulin että tarvitsen siihen neuvolasta lähetteen.
  5. P

Maaliskuiset 2023

Täällä myös väsyttää vaikka nukun reilut 8 tuntia 😴 aamuisin oksettaa.
  6. P

Maaliskuiset 2023

Ryhmä olisi hyvä idea! Voisin myös itse (varmuuden vuoksi) odottaa ensimmäistä neuvolaa ja/tai ultraa :) FB:ssä kaikki taitaa nähdä mihin ryhmään kuuluun? Whatsapp voisi olla kätevämpi.
  7. P

Maaliskuiset 2023

Minulla eka neuvola vasta ensi viikon perjantaina, ja yritän sen jälkeen päästä ultraan. Nyt on itseänikin alkanut pelottaa tämän olevan väärä hälytys, vaikka kaikki mahdolliset oireet ja testit raskauteen viittaavatkin.
  8. P

Maaliskuiset 2023

Toivotaan turhaksi hälytykseksi!
  9. P

Maaliskuiset 2023

Laskettu aika • Mansikka_maanantai / 1.3. / 2. / HUS • Ilopi / 4.3. / 1. / OYS • Mimosa 80/ 5.3. /5. /SatKs • Nomppis / 12.3. / 2. / TAYS • Vehka / 15.3. ? / 3. / KYS • kkehto / 15.3. / 1. / HUS • Maaaam / 16.3. / 1. / OYS • Salkoruusu / 16.3. / 1. / Ei Suomessa • Oliivi3 / 18.3. / 4. / KYS •...
  10. P

Maaliskuiset 2023

Uusi tuleva äiti ilmoittautuu! Odotan ensimmäistä, 7+2 meneillään. Olisi kiva liittyä Whatsapp-ryhmään, jos sellaisen perustatte :) Kaikki käyttämänne lyhenteet ovat minulle vieraita, mutta yritän aina googlata ne! Ensimmäinen neuvolakäynti on parin viikon päästä, tiedättekö kuuluuko siihen...

Yhteistyössä