Hakutulokset

  1. S

    Maaliskuiset 2023

    Heippa. Meillä oli se ultra 2.9. ja kaikki hyvin ❤️ laskettu pysyi neuvolan laskujen mukaisena eli 14.3. 😊 Mä laitoinkin jo linkistä viestiä, mutta en liittynytkään määräajalla jtn on tällä hetkellä hyödytön. Lisäks ei olla kerrottu juuri kenellekään niin kauhee ahdistus siitä että olis...
  2. S

    Maaliskuiset 2023

    Sama juttu täällä. Ultra 2.9.
  3. S

    Maaliskuiset 2023

    Paljon voimia 😔❤️
  4. S

    Maaliskuiset 2023

    Tsemppiä @kANaNdA Niin ihana tunne kun huomaa makuullaan (kun wc käynnistä aikaa), että kohtu on kasvanut. Löysin myös tilaamallani dopplerilla sydänäänet, mitkä nyt hetken helpottaa odotusta nt-ultraan. Sekin edessä jo ensiviikolla ❤️ Ja noista hankinnoista. Esikoisen odotuksen aikaan ostin...
  5. S

    Maaliskuiset 2023

    Tuntemukset on vaihtelevia. Pahoinvointi ympäri vuorokauden ja tullut enemmän sellaista yökkimistä. Lisäksi kamala väsymys, kuumuus ei yhtään helpota. Päiviä lasken jo nt-ultraan, 17päivää jos sinne asti päästäisiin. Dopplerin tilasin, kun joku myi vain 20e käytettynä. Toivotaan, että toimii ja...
  6. S

    Maaliskuiset 2023

    Tsemppiä ❤️😪
  7. S

    Maaliskuiset 2023

    Ja rusehtavaa vuotoa taas... Mikä mahtaa olla kun aika tasan viikon välein ja iltapainoitteisesti?
  8. S

    Maaliskuiset 2023

    Haluaisin myös sellaisen pienen ryhmän, facessa helpompi lueskella omaan tahtiin ainakin alkuun. Odottaisin myös itse sinne nt-ultraan mikä 2.9. vasta.
  9. S

    Maaliskuiset 2023

    @Hopeanopea en oo käynyt, kun miehen kanssa päätettiin tällä kertaa olla menemättä... Saa nähdä jos vielä kävisi, jos tää jatkuu. Ja kun ei se sitten mitään muuta, jos esim keskenmenoa enteilisi
  10. S

    Maaliskuiset 2023

    Täällä taas eilen rusehtava vuotoa enemmissä määrin kuin viimeksi... Alan jo pian pelkäämään keskenmenoa...
  11. S

    Maaliskuiset 2023

    Laskettu aika • Mansikka_maanantai / 1.3. / 2. / HUS • Ilopi / 4.3. / 1. / OYS • Mimosa 80/ 5.3. /5. /SatKs • Nomppis / 12.3. / 2. / TAYS • Sofi_ / 14.3. / 2. / • Vehka / 15.3. ? / 3. / KYS • kkehto / 15.3. / 1. / HUS • Maaaam / 16.3. / 1. / OYS • Salkoruusu / 16.3. / 1. / Ei Suomessa •...
  12. S

    Maaliskuiset 2023

    Hiljainen olen ollut, mutta yrittänyt vähän lueskella mitä muille kuuluu. Kaikilla joilla verenvuotoa, niin toivotaan niitä turhiksi hölytyksiksi ❤️ Mulla oli viikonloppuna kahtena päivänä rusehtava vuotoa ilman kummempia kipuja ja loppuivatkin, mutta silti hieman ahdistaa 😪 Maanantaina oli...
  13. S

    Maaliskuiset 2023

    Heippa. Mäkin ehkä uskaltaudun jo seuraan 🙂 Elikkä meillä on jo ennestään esikoistyttönen ja jos kaikki menee hyvin niin maaliskuinen 2023 ❤️ Positiivisen testin tein jo todella haaleana 5.7. ja vahvan 10.7. Neuvola 1.8. ja la heidän laskureiden mukaan 14.3., mutta kun itse ovulaatiota lasken...

Yhteistyössä