Hakutulokset

  1. S

    Maaliskuiset 2023

    FB-ryhmä voisi olla kiva, tosin tykkään kyllä kirjoitella täälläkin, että sinänsä kaikki käy 😊 Varmaan vasta sitten tokalle kolmannekselle päästäessä uskaltaa huokaista vähän helpotuksesta ja luottaa siihen, että kaikki todennäköisesti (ehkä) menee hyvin ja pieni pysyy jo mukana! Sitä...
  2. S

    Maaliskuiset 2023

    Täällä on tänään soitettu neuvolaan, ensitapaaminen on ens viikon perjantaina 😊 Jännitin jostain syystä sitä puhelua tosi paljon. Vastaaja oli onneksi hirveän mukava ja jotenkin niin lempeän ja rauhoittavan oloinen, että tuli ihan levollinen mieli ❤️
  3. S

    Maaliskuiset 2023

    @Oliivi3 Ei se haittaa, meitä on niin monta ettei kaikki yksityiskohdat millään pysy mielessä 😆 Eikä haittaa utelu! Tuo eka tutkimus on joo tosiaan yhdistelmäseulonta verikokeineen, tosin varmaan sitä voisi osallistua pelkkään ultraankin halutessaan, kun kaikki seulonta on vapaaehtoista? Itse...
  4. S

    Maaliskuiset 2023

    Hyvä idea @Hopeanopea , pysyy paremmin kärryillä kaikista kirjoittajista 😊 Onnea plussasta @Maicy ! 🥰 Täällä on ollut hyvä päivä tänään, jotenkin luottavainen ja rauhallinen olo. Tein toisen testin miehelle todistusaineistoksi, ja viiva oli jopa kontrolliviivaa tummempi 😍 En ole heittänyt...
  5. S

    Maaliskuiset 2023

    @Oliivi3 , en asu Suomessa, joten täällä voi olla jossain määrin vähän erilaiset käytännöt 😄 Yksityisiä klinikoita on täällä itse asiassa hyvin vähän, meidänkin läänissämme taitaa olla jopa kokonaista yksi kappale? Sinänsä houkuttelisi käydä siellä koska itsekään en oikein jaksa kestä, mutta...
  6. S

    Maaliskuiset 2023

    Muakin huolettaa keskenmeno tai jokin muu ongelma raskaudessa. En tiedä, johtuvatko nämä ajatukset ensiraskaudesta vai siitä, miten älyttömän iloisia ollaan koko raskaudesta, kun välillä pelottaa... Oireitahan mulla on vaikka muille jakaa jo tässä vaiheessa, mutta silti sitä jotenkin vähän...
  7. S

    Maaliskuiset 2023

    @Hopeanopea Mies on ollut ilahtunut ja onnellinen, sillä lapsi on erittäin toivottu. Hän on kuitenkin vielä vähän epäuskoinen... Hänelläkin on kuitenkin takana yli vuosikymmenen pelko omasta hedelmättömyydestään, joten hän ei vieläkään oikein voi uskoa, että todella voin olla raskaana ❤️...
  8. S

    Maaliskuiset 2023

    ❤Laskettu aika♥ • Mansikka_maanantai / 1.3. • Vehka / 15.3. ? / 3. / KYS • Salkoruusu / 16.3. / 1. / Ei Suomessa • Oliivi3 / 18.3. / 4. / KYS • Hopeanopea / 26.3.? / 1. / HUS • Nomppis / 12.3. / 2. / TAYS -- En viitsi kirjoittaa tuohon listaukseen ihan tarkalleen, missä asumme, sillä (ehkä...
  9. S

    Maaliskuiset 2023

    Hei! Liityn joukkoonne 😊 Täällä on menossa raskausviikko 6 (5+3), laskettu aika on 16. maaliskuuta. Kyseessä on ensiraskauteni! Tein raskaustestin toissapäivänä eli perjantaina, tuloksena oli vahva, lähes saman tien ilmaantunut plussa. Vieläkin on vähän epätodellinen olo... Mieheni ja minä...

Yhteistyössä