Hakutulokset

  1. M

    Haaveena vauva 2023

    Täällä kp 2.😢
  2. M

    Haaveena vauva 2023

    Kp 2 voisi mulle laittaa. Että uusi kierto taas alkoi. Lupaan, että tässä kierrossa testaan vasta tyyliin dpo 15, jos tarvis. Kyllä taas ärsyttää koko menkat. Pää pystyssä tähän kiertoon. Jospa jospa tää ois se meidän kierto. Onneksi ei ole miehellä työreissuja ainakaan tiedossa oviksen aikoihin.
  3. M

    Haaveena vauva 2023

    Nega testattu pc:llä. Enkä mä oikeen usko, että plussaksi muuttuisi. Kyllä mul aina ennen on jo haalean toisen viivan näyttänyt onnistuneissa ja kemialisissakin. Vuoden verran keskenmennon (ilmeisesti tuulimuna) plussasta ja sen jälkeen kolme kemialista (viimeisin syyskuussa). Alkaa vähän...
  4. M

    Haaveena vauva 2023

    Ei varmasti pahuuttaan kyselekään. En sitä uskokaan. Mutta olen kuitenkin sanonut tuon, että kerrotaan, kun on kerrottavaa. Silti kyselee.
  5. M

    Haaveena vauva 2023

    Mua ärsyttää yksi kaveri. Kyselee lähes joka päivä. Oletko testannut ovista, ootteko päässeet hyödybtämään. Joko oot testannut raskaustestillä, onko oireita. Kun me on päätetty, et emme tule kertomaan asiasta kovinkaan pian, jos plussa tulee. Näin anonyymisti toki, mutta ei muuten.
  6. M

    Haaveena vauva 2023

    DPO 9. Ei niin mitään oireita. Muissa kierrossa ollut enemmän. Siis negakierroissa. Testitilaus tulee varmaan huomenna. Ehkä yhden testin voisi huomenna tuhlata. Jos olisin jätkevä, niin odottaisin Vaikka perjantaille, mutta kuten tiedätte. Ei ole helppoa.
  7. M

    Haaveena vauva 2023

    Pregcheck Raskaustesejä oli sit ihan pakko tilata. Vinkvink sinunapteekissa 1,90e paketti. Onpahan taas piinaavat päivät. Yritän malttaa testaamisen kanssa ainakin dpo 12. Vaikeaa on, kun "muutama" raskaustesti liuska ja kaksi digiä on kaapissa. Miten sitä sais pidettyä näpit erossa noista, et...
  8. M

    Haaveena vauva 2023

    Ihanat viivat❤ Paljon onnea. Viime kierrossa mulla tuli ovisplussa jo kp 11 ja 12. Lämpöjen mukaan ovis kp 12. Niin, kun sitä edellisessä kierrossa. Olen testannut nyt kp 10 lähtien. Tänään kp 14 ja ovisplussa. https://aijaa.com/fd6PyD Mä jo alkukierrossa harmittelin, jos menee edellisten...
  9. M

    Haaveena vauva 2023

    Mul voi merkata Kp 1/25-28 Taitaa tälle kierrolle sattua ovis miehen työreissun ajaksi.
  10. M

    Haaveena vauva 2023

    Dpo 11 ja puhdas nega testattu. Enpä usko plussaksi muuttuvan. Viime vuoden kemialisissa ja keskenmenneessä hailakan plussat tulleet dpo 9 ja 10 jo.
  11. M

    Haaveena vauva 2023

    En mää oikee tiiä. Huimaillut eilen ja tänään enempi ja palelee. Mut niinpä mua huimaa helposti muutenkin, mut nyt ehkä enempi. Hampaiden pesu aamulla ja äsken yökkäytti. Niin ja kauhee hinku tarttua testeihin ja testata. Yritän malttaa ny tiistaille asti odotella ainakin.
  12. M

    Haaveena vauva 2023

    Mulla nimenomaan on aina näyttänyt päiväpissasta paremmin. Mistä sit lie johtuukaan.
  13. M

    Haaveena vauva 2023

    kp 17 ja dpo 3. Haluisko joku päivittää mut listalle. Kyl oli niin selkee ovis ja lämmötkin nous hienosti. Päästiin oviskin hyödyntämään. Nyt vaan toivotaan ja jännitetään. ihanasti täällä on tullut olussiakin. Paljon onnea kaikille. Ja toivottavasti moni seuraa perässä ja ei kenenkään tarvitse...
  14. M

    Haaveena vauva 2023

    Onko teillä muuten mitään tietoa onko kookosöljystä haittaa, jos käyttää liukkarina raskautta yrittäessä? Tänään ei taida tarvita. Sem verta super ovislimat, et välistä tuntuu et valuu muutakin.
  15. M

    Haaveena vauva 2023

    Mä oon ollut hiljainen jonkin aikaa. Täällä oltu sairaana urakalla. Mulla on parissa kierrossa ovis jo ko 12 ja sen mukaan kierto pari päivää lyhentynyt. Tänään kp 11 ja ovisplussa. Eli eikös se katsota, et dpo 1 on kp 13? No tuota mulla on ikää jo 46 ja luomuna tässä mennään. Maaliskuussa oli...
  16. M

    Haaveena vauva 2023

    Vähän hiljaista ollut. On ollut vähän kaikenlaista. Tänään kp 11 ja selkeästi ovis oireita limoineen. Vielä en o ovistestiä tehnyt. Eilen Vielä nega
  17. M

    Haaveena vauva 2023

    Täällä kp 8, jos joku ehtii muokkailla.
  18. M

    Haaveena vauva 2023

    Mulla yksi raskaus alkoi, kun ovis oli kp 26. Siitä on tuo 5v lapsi. Täällä dpo 14 ja tuhrua jo havaittavissa. Saa nähdä vaihtuuko jo kp 1 tänään vaiko huomenna. Taas saattaa sattua niin, et mies on sit oviksen aikaan muualla. Meinas kyl jo, et ajelee vaik kotiin noin 150km tarvittaessa.
  19. M

    Haaveena vauva 2023

    🤣🤣 Tuli netflix ilmoitus. https://aijaa.com/x1exH6 Arvatkaapa mitä mä luin ensin? Haamuviivat😄
  20. M

    Haaveena vauva 2023

    Ihan hirmuisesti paljon voimia sinne❤️❤️

Yhteistyössä