Hakutulokset

1. N

Elokuiset 2023

Ihanaa, että sielläkin pikkuisella kaikki kunnossa. Mulla on sama ton pahoinvoinnin kanssa, hetkeksi jo vähän helpotti, mutta nyt taas pahempi. Lisäksi oon iltaisin toooosi väsynyt.
  2. N

Elokuiset 2023

Tänään 12+0 ja ultrassa kaikki hyvin ❤️ Kerrottiin esikoiselle ja hän innoissaan mietti jo nimeä vauvalle 😄
  3. N

Elokuiset 2023

Mä myös tykkäisin face-ryhmästä! 😊
  4. N

Elokuiset 2023

Mä oon ollut niin väsynyt ja huonovointinen, ettei oo tullut oikein edes liikuttua 🙈
  5. N

Elokuiset 2023

Kävin varhaisultrassa edellispäivänä ja kaikki hyvin ❤️ Jännitti ihan hirveästi mennä sinne tällä kertaa, kun kesällä varhaisultrassa paljastuikin tuulimunaraskaus. Nyt 8+4 ja koko vastasi viikkoja. Kävin Mehiläisessä ja hieman yli 300 euroa tosiaan maksoi... Esikoisella on neuvola-aika...
  6. N

Elokuiset 2023

En uskalla kertoa ennen varhaisultraa, joka on varattu 5.1. 🙈 Muutama läheisin ystäväni tietää, mutta muille en haluaisi vielä paljastaa.. Noita herkuista kieltäytymisiä on yleensä mun mielestä vaikeaa peitellä, toivottavasti onnistut, jos et haluaisi vielä kertoa 😄
  7. N

Elokuiset 2023

Moikka kaikille! Viime keskiviikkona plussasin ja haluaisin liittyä mukaan keskusteluun. Huomasin, että mulla ja @ANNINA_30 on sama laskettu aika ja paikkana TAYS 😃 Heinä-/elokuun vaihteessa meille paljastui varhaisultrassa tuulimunaraskaus, joka piti keskeyttää rv 10. Muutama kuukausi meni...
  8. N

Maaliskuiset 2023

Kävin tänään siinä toisessa varhaisultrassa eikä sikiötä näkynyt tälläkään kertaa, sattui siis tuulimunaraskaus... Meille ei tule maaliskuista, joten poistun tästä ryhmästä. Toivottavasti muilla sujuu kaikki hyvin ❤️
  9. N

Maaliskuiset 2023

Kiitos kaikille ihanista tsemppiviesteistä ❤️ Mulla on neuvola-aika varattu ensi viikolle, mutta nyt en tiedä mitä sen kanssa tekisin. Tuntuu jotenkin oudolta mennä sinne keskustelemaan raskaudesta, kun ei edes ole varmuutta koko vauvasta. Yrittäisinkö siirtää sen seuraavan ultran jälkeiseen...
  10. N

Maaliskuiset 2023

Aamun varhaisultra ei mennyt ihan toivotulla tavalla... Raskauspussi löytyi, mutta sikiötä ei. Joko raskaus on saanut alkunsa luultua myöhemmin ja sikiö on vielä liian pieni näkyäkseen tai sit tuulimunaraskaus. Kahden viikon päästä varmistetaan 😔
  11. N

Maaliskuiset 2023

Ollaan kerrottu muutamalle lähimmälle ystävälle, mutta ensi viikon varhaisultran jälkeen tulee kerrottua varmaan useammalle (olettaen, että ultrassa kaikki hyvin). Palaan töihin kolmen viikon päästä, enkä usko, että pystyn tätä turvonnutta masua enää kovin helposti piilottamaan 😃 Ollaan molemmat...
  12. N

Maaliskuiset 2023

❤Laskettu aika♥ • Mansikka_maanantai / 1.3. • Vehka / 15.3. ? / 3. / KYS • Oliivi3 / 18.3. / 4. / KYS • Hopeanopea / 26.3.? / 1. / HUS • Nomppis / 12.3. / 2. / TAYS
  13. N

Maaliskuiset 2023

Mä varasin yksityiselle ma 25. päivä, silloin pitäis olla 7+1.
  14. N

Maaliskuiset 2023

Oon niin kateellinen, haluaisin itsekin päästä jo näkemään tilanteen 🙈 Pari viikkoa vielä...
  15. N

Maaliskuiset 2023

Hei ihanaa, että tänne on löytänyt näin paljon lisää plussanneita! 😍 Mulla vasta 4+6, mutta kova vatsanturvotus jo päällä.. Huonovointisuus myös jatkuu. Neuvolaan vois kohta soitella ja varhaisultran haluan varata heinäkuun vikalle viikolle 🙂
  16. N

Maaliskuiset 2023

Meillä on 2,5-vuotias esikoinen, joka on paitsi meidän vanhempien niin myös koko suvun silmäterä eli ymmärrän tosi hyvin sun fiilikset. Toisaalta mulla on kunnon vauvakuume, mutta toisaalta pelkään jo nyt sitä riittämättömyyden tunnetta... Oireista: huono olo pitkin päivää, varsinkin jos...
  17. N

Maaliskuiset 2023

Moikka! Tein eilen viikkonäytöllisen testin ja la olis 12.3. Tämä olisi meidän toinen lapsi :giggle: Toivon myös pienempää face- tai whatsapp -ryhmää, kunhan vähän pidemmälle päästään!

Yhteistyössä