Hakutulokset

  1. S

    Huhtikuiset 2024

    Osallistun keskusteluun täältä taustalta. N. vuoden yrittämisen jälkeen tein viikko sitten ensimmäisen positiivisen raskaustestin ❤️ Testiviiva on sittemmin vain tummunut ja tänään jo lähes leffaviivat. Jännittää ja kauhistuttaa, niin kovasti toivon että tämä pysyy mukana loppuun asti. Oltiin...
  2. S

    Haaveena vauva 2023

    Täällä on kovin jännittäviä hetkiä monilla! Tsemppiä jokaiselle omiin tilanteisiin, jouluvauvoille vielä isot peukut 👍🏻👍🏻 Oli ihan kysyttävääkin. Onko täällä kenelläkään kokemusta munasarjojen kystista? Aivan yllättäen itsellä todettiin nyt kolme kystaa, kaksi toisella ja yksi toisella puolen...
  3. S

    Haaveena vauva 2023

    Voi miten ihanat uutiset @Laurenzia ja @Millis86 ! 😍 Nämä tällaiset onnistumiset lämmittää ihan valtavasti mieltä ❤️ Toivon teille molemmille valtavasti onnea ja pelkkää hyvää tuleville viikoille, pienet olkoon tiukasti matkassa mukana ❤️ Täällä itse pitkälti taustailen ja luen kuulumisia. Sama...
  4. S

    Haaveena vauva 2023

    Mä olen nyt kahdessa kierrossa käyttänyt sekä liuskoja että digiä. Viime kierrossa aloitin liuskoilla ja kun ne alkoivat vahvistuun, niin testasin parilla digillä. Kaksi digiä riitti siihen kiertoon kun tuli hymynaama 👍🏻 Tässä kierrossa testasin pelkillä digeillä, aloitin tosin ihan likellä kun...
  5. S

    Haaveena vauva 2023

    Voisiko nyt olla jotain ovulointiin liittyvää vuotoa kuitenkin? 😊 Sekin kun voi aiheuttaa vuotelua. Sopisi tuohon tikun tulokseenkin!
  6. S

    Haaveena vauva 2023

    Okei! No hyvin samoille päiville osuu kyllä. Se oli kanssa vaaleanpunaista? Niin, mistäpä sitä tiedän vaikka se viime kierronkin olisi ollut jotain kiinnittymisyritystä tms. kun en testannut ennen menkkojen alkua 🤷🏽‍♀️ Kohtahan sen taas näkee, mikä on lopputulos. Tänään ei ole enää ollut...
  7. S

    Haaveena vauva 2023

    Minä odottelisin kanssa hieman varmemmille päiville testauksen kanssa ja olisin illan parilla annoksella tai täysin ilman 😊 Mutta tämä on vain minun tapani, pää pysyy paremmin kasassa kun en sorru aikaisiin tulkintoihin testien kanssa 😅
  8. S

    Haaveena vauva 2023

    Kiitos optimistisista ajatuksista ❤️ Mikäli viime kierrossa ei olisi ollut tätä vastaavaa vuotelua, olisin itsekin hyvin positiivisin ajatuksin. Mutta koska viimeksikin tätä seurasi kuitenkin menkat, niin en uskalla olla kovin toiveikas... Olen myös miettinyt tuota kiinnittymisvuotoa, että...
  9. S

    Haaveena vauva 2023

    Voi tätä kroppaa ja sen kiemuroita.. Dpo8 tänään ovistestin perusteella. Ollut todella oireeton luteaali, osin varmasti siksi etten ole suonut paljoa ajatuksia "oireille" ja oikeasti ei edes ole ollut mitään kovin huomioitavaa. Toissapäivänä tuli yhtäkkiä enemmän vv, eilen myös mutta eilen...
  10. S

    Haaveena vauva 2023

    Mulla ei ole nyt lainkaan testejä hankittuna, yhtä digiä lukuunottamatta. Odotan nyt kärsivällisesti menkkojen alkuun tai alkamattomuuteen asti. Digiä säilön aikaan jos menkat myöhästyy, sillä luulisi saavan sitten kerralla oikean vastauksen. Se etukäteen testailu on aiheuttanut niin paljon...
  11. S

    Haaveena vauva 2023

    Viime kierrossa tikuttelin ensin PC liuskoilla ja otin digit vähän lähempänä oletettua ajankohtaa käyttöön. Silloin kans ihan "varottamatta" pamahti parin tyhjän ympyrän jälkeen hymynaama. Mutta en ole varma, onko se noiden pinkkien digien toimintaperiaatekin, että ne näyttää joko tyhjää tai...
  12. S

    Haaveena vauva 2023

    Vitsit miten jänniä hetkiä täällä useammalla! Ja plussia myös ihanasti! 😍 Itse kävin tänään hakemassa mielenrauhaa gyneltä. Kaikki oli kuulemma aivan erinomaisesti niinkuin pitää. Ei mitään huomauttamista muniksissa, kohtu siisti ja limakalvokin täysin optimi paksuinen kierron päiviin nähden...
  13. S

    Haaveena vauva 2023

    Mulla ei mitään välivuotoja ole yleensä ollut. Tässä kierrossa tuli poikkeavasti kp17 ja kp18 aamuina hyvin vähän vaaleanpunertavaa vuotoa. Menkat yleensä alkaa näin, että vv muuttuu ensin kellertävämmäksi ja sitten seuraavana päivänä rusehtavaksi ja silloin myös vuoto alkaa. Kuten nytkin. Eli...
  14. S

    Haaveena vauva 2023

    Joo on se välillä vaan kauhean vaikea hallita niitä omia ajatuksia, kun ei jaksa ymmärtää miksi toisille niin paljon helpompaa kuin toisille.. Tuntuu ikävältä edes huomata ajattelevansa vähän ilkeästi tahtomattaan kun kuulee näitä helppoja onnistumisia. Vaikka eihän ne todella ole itseltä pois...
  15. S

    Haaveena vauva 2023

    @Fazeriina82 todella ikäviä uutisia 😔 paljon voimia tilanteen käsittelyyn ❤️ Täällä varmaan menkat alkamassa huomenissa. Tänään illasta pientä vaalean kellertävää valkovuotoa. Enteilee varmasti hanojen aukeamista. Flo ennusteleekin uuden kierron alkua huomiselle. Tuntuuko muistakin, että tämä...
  16. S

    Haaveena vauva 2023

    Mä olen näköjään jäänyt kiertolistalle roikkumaan vielä vähän hassuilla päivillä 😁 Tänään elellään kp19 ja dpo7. Kiertolistalta voi toistaiseksi ottaa pois, kun joku seuraavaksi päivittelee 😊 En ole tässä kierrossa pitänyt mitään erityistä seurantaa, oviksen plussasin ja tällä kertaa käytössä...
  17. S

    Haaveena vauva 2023

    Mä olen miettinyt tota vuoden yritystä ennen hoitoja, että millaista dokumenttia ne siellä sitten haluaa todennukseksi että vuosi on yritetty? 🤔 Tarkoitan, että eikö kuka vain voi ilmoittaa yritystä olleen jo sen vuoden ilman tulosta. Pahoitteluni kaikille uusille kierroille ❤️ Täällä välillä...
  18. S

    Haaveena vauva 2023

    Valtavasti onnea plussaneille! Onpa ihanan monta lopulta vielä tähän vuoden loppuun 🤩 Täällä tänään kp1. Jättäydyn nyt seuraavan kierron ajaksi pois listoilta. Keskityn Jouluun ja loppuvuoden rientoihin. Toivon niin kovin kaikille onnistumisia lähitulevaan, se olisi ansaittua ❤️
  19. S

    Haaveena vauva 2023

    Mullakin jännittää ajatuskin testin teosta 😬 En aio vielä vielä testata, nyt dpo10. Voi olla että loppuviikosta teen "pehmeämmän" laskun mahdollisiin menkkoihin testaamalla. Flo ennustaa uuden kierron alun sunnuntaille. Lopetin aamulämpöjenkin mittauksen ovikseen, aiheuttaa liikaa stressiä...
  20. S

    Haaveena vauva 2023

    Ihanaa onnea @Poiski ! 😍 Onpa mahtava uutinen ❤️ Toivon niin, että täällä useampi saisi näitä hyviä uutisia nyt. Niitä ei ikinä mahdu liikaa ❤️

Yhteistyössä