Hakutulokset

  1. M

    Helmikuiset 2023

    Eka neuvola takana ja ultrassa näkyi syke ja vähän liikettäkin. Nyt varailen nt-ultraan ajan. 😊
  2. M

    Helmikuiset 2023

    On aiemmissa raskauksissa tullut säikähdettyä turhaan, kun joskus päivän pari ollut pahoinvointi pois!
  3. M

    Helmikuiset 2023

    Mulla aina raskauspahoinvointi myös ollut iltapäivällä / illalla alkavaa. Tässä raskaudessa myös öisin välillä.
  4. M

    Helmikuiset 2023

    Joskus voi olla vuotoa muustakin syystä, pääsisiköhän teillä neuvolaan tarkistamaan tilanne ultralla? Voimia!
  5. M

    Helmikuiset 2023

    Ja testin tekemisellä tässä kohtaa ei varmasti merkitystä, siitä tulee varmasti positiivinen, joten jos se mieltä rauhoittaa, niin tee ihmeessä.
  6. M

    Helmikuiset 2023

    Itselläni (aiemmissa raskauksissakin) ollut hyvin tavallista, että joinain päivinä ei olekaan pahoinvointia. En huolestuisi yhtään tuolla perusteella.
  7. M

    Helmikuiset 2023

    Onnea ultraan! Mulla vielä kaksi viikkoa siihen... Itsekin googletellut kaikki riskiprosentit! Ei malttaisi odottaa kahta viikkoa ekaan ultraan mutta koitan sinnitellä!
  8. M

    Helmikuiset 2023

    Hei! Jospa uskaltaisin tänne myös tulla kirjoittelemaan! Mulla olisi LA 1.2. Raskaus tuli (iloisena) yllätyksenä, ja olen kyllä ihan positiivisella mielellä, mutta 41-vuotiaana olen vähän miettinyt iän tuomia riskejä. Eilen illalla oli eka päivä, kun oli pahoinvointia. Eka neuvola on kesäkuun...

Yhteistyössä