Hakutulokset

  1. S

    Haaveena vauva 2023

    Wow, kuinka aktiivista keskustelua täällä on ollut. Mä onnistuin pysymää pois useamman viikon ja nyt olikin viikonloppuna viesteissä kahlaamista.😊 @Kyfi Niin ikävä kuulla.💔 Onneks sulla näyttää olevan jo positiivisesti mieli kohti uutta mahdollisuutta.😊 @Wintersun Sua tullaan kaipaamaan...
  2. S

    Haaveena vauva 2023

    Earthart: Tuo yövessailu kuulostaa oikein lupaavalta.😊 Ei mulla mitään reseptejä oo. Kunhan tietoisesti yrittän pitää tän ajatuksen vähän taustalla ja keskittyä muihin juttuihin. En esim. roiku täällä joka päivä.😂 Mutta eihän sille mitään mahda, et kyl se oviksen tienoilla vahvemmin aina...
  3. S

    Haaveena vauva 2023

    Täällä pitkästä aikaa kirjoitan. Ihanan paljon uusia plussia!😍 Onnea ja tarrasukkia kaikille! Tervetuloa myös kaikille uusille. Toivotaan kovasti positiivia uutisia muillekin! Oon ite tietoisesti ottanut vähän etäisyyttä tähän. Alkoi vauvahaaveilu muuttua niin suorittamiseksi, että alkoi...
  4. S

    Haaveena vauva 2023

    Ihan loistavaa, et @Jenn-a ja @Oliivi3 teillä viivat vahvistuu.😍 Toivottavasti pysyy loppuun asti matkassa. Kumpa saatais tässä kuussa paljon lisää plussia! @kehänkiertäjä ymmärrän haasteen ja mä peukutan ovistikuille. Meillä mies kyl keskenmenon jälkeen itse sanoi, et olis valmis uuteen...
  5. S

    Haaveena vauva 2023

    Kyllä tuo @Oliivi3 munkin silmään hennolta plussalta näyttää. @Kuumeilija40 Mä oon saanut Pregcheckeillä oviksen kiinni ihan hyvin. Teen alkuun kerran päivässä ja kun alkaa tummuu/oletettu ovis olee lähellä, niin 2x päivässä. Enkä oo niin tarkka ollut niistä ajoistakaan. En jaksa pidätellä.😂🙊
  6. S

    Haaveena vauva 2023

    Mut voi poistaa piinalistalta. Uutta kiertoo mennään jo kp3.
  7. S

    Haaveena vauva 2023

    Mä otin ovistikut käyttöön, koska ei oo selkeitä ovisoireita. Ikää kohta 40 ja ennen tätä kevättä en oo kiinnittänyt huomioo/tarkkaan tiennyt koska ovis on. Onko muita, joilla ei oo lainkaan kipuilua/tuntemuksia oviksen aikaan? Ainoat oireet on halukkuus ja limat, jotka asettuu johonkin noihin...
  8. S

    Haaveena vauva 2023

    Täällä ei ehditty testailee kun alkoi jo uus kierto. Kaikenlaisia oireita ehdin jo kuvittelee ja olin muka melko varma, et nyt sittenkin tärppäs. Rinnat ja vatsa oli niin turvoksissa, ettei oo ollut aikoihin. Vähän muka etovaa oloakin oli nyt alkuviikosta. Ja nälkä. Huoh.😤 On se ihmisen mieli...
  9. S

    Haaveena vauva 2023

    Mä liityn testijengiin vasta ens viikon lopulla, jos uus kierto ei oo viel alkanut. Silloin palailen juhannuksen vietosta kotiin. Pidetään jännitystä ilmassa mahdollisimman pitkään ja otetaan pettymys vastaan vähän myöhemmin, niin uusi kierto alkaa nopeammin. 😊 Mutta musta on kiva jännittää myös...
  10. S

    Haaveena vauva 2023

    Reissusta kotiuduttu ja on ollut kiva saada ajatuksia hetkeksi muualle. Onnea hurjasti @VeijariLaama. Pidetään peukkuja, että kaikki menee hyvin. Pahoittelut @Selis ja @Sentonen. Toivotaan pikaisesti uusia tärppejä. Mulle voi päivittää tänään dpo5 tai huomenna dpo6. Reissussa ei tullut...
  11. S

    Haaveena vauva 2023

    Ihan kuin siinä jotain ois...
  12. S

    Haaveena vauva 2023

    Empä sitten malttanut minäkään olla testaamatta.🙈 Torstaina dpo10 tein negan ja kierto jäi tällä kertaa lyhyeksi. Tänään taas jo kp1. Mutta nyt ei edes harmita. Voi lomalla syödä ja juoda vapaasti ja ehkä nyt lomatunnelmissa vähemmän stressaantuneena mahdollisuudet on paremmat tässä kierrossa...
  13. S

    Haaveena vauva 2023

    @Mamiks Oho! Kyllä siellä viivanpaikka tai haamu näkyy. 😍 Pidetään peukkuja! Mä en uskalla viel testaa. Vasta loppuviikosta, kun alkaa loma ja sitä vois juhlistaa vähän kuplivalla, ellei tuu tärkeämpiä esteitä.😊
  14. S

    Haaveena vauva 2023

    @Wintersun Kierto 25 päivää, yritys aloitettu 3/2022, nyt menossa yk3 ja toista yhteistä yritetään. @Mirkkuli26 ja @Marilainen Onnea!!!:love:
  15. S

    Haaveena vauva 2023

    Kiitos @Wintersun. Voi lisätä listoille. Tänään siis kp 14 ja dpo 1.
  16. S

    Haaveena vauva 2023

    Hei! Täällä yksi kohta 39-v taustalla seuraillut varovasti osallistuu mukaan. Meillä kaikki alkoi helmikuussa 2022 vahinkoplussasta. Minä olin vahingosta maailman onnellisin. Olin jo pitkään ajatellut, että miehen vuoksi lapsilukuni jää yhteen, mutta nyt minulle tarjottiinkin ihmettä. Mies...

Yhteistyössä