Hakutulokset

  1. S

    Eksä mukaan kimppaan

    Mitä mieltä olette kun mieheni ehdotti että ottaisimme minun edellisen mieheni mukaan kolmenkimppaan. Minä taidan suostua erosimme ystävinä eikä seksi haittaisi tutun miehen kanssa.
  2. S

    Kaapista ulos

    Sovimme mieheni kanssa että voin kertoa kavereille että minulla on lupa mennä vieraan kanssa sänkyyn halutessani. Ysvättereni eivät oikein uskoneet. Soitin miehelleni ja kerroin etteivät usko että minulla on lupa harrastaa seksiä jos haluan. Mieheni vahvisti että saan panna muiden kanssa...
  3. S

    Kolmen kimppa

    Mitä mieltä olette olleet kutsusta avioparin kanssa kolmen kimppaan? Onko eroa onko aviopari ystäviä vai vieraita. Mitä mieltä naiset ovat kimppanaisena olemisesta? Kumpi mieluiten Mies vai Nainen kolmanneksi?
  4. S

    Miehen toiveesta vaimo antaa usealle miehelle

    Mikä on voima joka pistää yllättämään vaimoa panemaan usean miehen kanssa. Oma mieheni haluaisi minun antavan omalle veljelleen, kavereille ja työkavereille heille kyllä tuntemattomana. Oma mieheni ei osaa vastata muuta kuin että se kiihoittaa.
  5. S

    Kimppa ehdotus

    Sain mieheltäni mielestäni oudon ehdotuksen. Mieheni on välillä pidemmällä viikon tai kaksi työkomennuksella. Hän ehdotti että tulisin heidän hotelliinsa ja esittäisin etten tunne häntä. Hän iskisi kaveriensa kanssa minut ja antaisin heille kaikille seksiä, heitä on kolme vierasta ja mieheni...
  6. S

    Ollaan oltu kimppaseksissä osallisena. N j mieheni on saanut päähänsä pyytää ystäviään meille saunomaan. Haluaa minut mukaan miesten kanssa yhtäaikaa

    Ollaan oltu kimppaseksissä osallisena. Nyt mieheni on saanut päähänsä pyytää ystäviään meille saunomaan. Haluaa minut mukaan miesten kanssa yhtäaikaa saunaan. Haluaa näyttää minua alastomana.
  7. S

    Kimppaseksi

    Olemme aviopari vakituisella kolmannella pyörällä. Kolmas pyörämme on kotiseudulla käymässä on ollut jo yli kuukauden. Juhannusta halutaan viettää 1N ja 2M hauskaa pitäen. Jos e.me muuten löydä miestä mennään ravintolaan ja pyydän miehen mukaamme. Hyvää Juhannusta kaikille.
  8. S

    Kolmen kimppa

    Olen 24-vuotias rouva ja mieheni on 25-vuotias. Korona rajoituksien alettua mieheni halusi ottaa sinkku kaverinsa meidän seksielämäämme. Olemme nyt olleet todella tiivis kolmikko. Viihdymme todella hyvin keskenämme harrastusten ja vapaa ajan vietossa. Nautin todella molempien miesten kanssa...

Yhteistyössä