Hakutulokset

  1. S

    Kolmen kimppa

    Minä olen kahdesti järjestänyt ystävättereni mukaan mieheni iloksi. Mieheni haluaa ennemmin nähdä kun minua panee toisetkin miehet.
  2. S

    Kolmen kimppa

    Minä olen kaksi kertaa järjesnyt
  3. S

    Kolmen kimppa

    Meillä oli mieheni kaveri iltaa viettämässä ja ottivat alkoholia illan mittaan. Yhdessä välissä mieheni alkoi hieromaan rintojani hänen kaverin katsoessa. Arvasin mieheni haluavan minua kimppanaiseksi heille. Kaveri on miellyttävä ja kohtelias joten ajattelin suostua ja annoin riisua itseni ja...
  4. S

    Mies kolmantena pyöränä - kokemuksia?

    Löysimme miehen aivan vierestä matkaa noin 450m. Mies asuu meidän lähikaupan vieressä. Olen poikennut hänen luona välillä kaupassa käydessäni.
  5. S

    Mies kolmantena pyöränä - kokemuksia?

    Meillä on vakimies 3-6 vrk kuukaudessa eli perjantai ilta- maanantai aamu 1-2 viikonloppua. Vieras mies on todella ahkera kanssani ja oma mies erittäin mielissään kun minua nai toinen mies.
  6. S

    Mies kolmantena pyöränä - kokemuksia?

    Minulla miestä kiihoittaa kun olen toisen miehen kanssa seksipuuhissa. Mikä siinä kiihoittaa kun toinen mies panee omaa vaimoa?
  7. S

    Mieheni haluaisi nähdä kun useampi mies nai minua

    Löysin! Oli uusintaynnillä ja lähti ilmeisen tyytyväisenä kotiin ja mieheni on mielisään nyt kun vaimoa käytiin naimassa jälleen.
  8. S

    Mieheni haluaisi nähdä kun useampi mies nai minua

    Minun pitäisi löytää ainakin yksi mies uudeksivuodeksi. Mieheni haluaa minua kimpassa toisen kanssa ja meidän vakkari on reissussa eikä mieheni malta odottaa. Onko muiden miehet yhtä malttamattomia ettei pysty paria viikkoa odottamaan?
  9. S

    Mieheni haluaisi nähdä kun useampi mies nai minua

    Itse käyn testeissä melko säännöllisesti
  10. S

    Mieheni haluaisi nähdä kun useampi mies nai minua

    Se taitaa olla turvallinen jos on vain sinun etkä anna sitä muille.
  11. S

    Mieheni haluaisi nähdä kun useampi mies nai minua

    Aina kait jonkinlainen riski on mutta luotan kyllä testituloksiin.
  12. S

    Mieheni haluaisi nähdä kun useampi mies nai minua

    Olen ollut varattujen sekä sinkkujen kanssa. Kortsujacei olla käytetty kun ollaan käyty testeissä joka ollaan pyydetty myös vieraalta. Tuttuihin ollaan luotettu muutenkin.
  13. S

    Mieheni haluaisi nähdä kun useampi mies nai minua

    Minun pitäisi nykyään olla koko ajan miesten perässä. Minun mies tarjonta ei ole ollut sinkkunakaan näin runsasta kuin nyt. Tarjolla on runsaasti miehiä joita oma mies tuo vaimolleen kotiin asti.
  14. S

    Mieheni haluaisi nähdä kun useampi mies nai minua

    Kotona on sitten oltu sängyssä yhdessä
  15. S

    Mieheni haluaisi nähdä kun useampi mies nai minua

    Meillä on kylän vieressä uimapaikka jossa kesäisin ollaan käuty alasti uimassa kavereiden kanssa
  16. S

    Mieheni haluaisi nähdä kun useampi mies nai minua

    Meillä alkoi siitä kun mieheni halusi minun vilauttelevan vieraille vähän kuin "vahingossa" jonkin aikaa tämä riitti. Kun muutimme omakotitaloon niin hän halusi kutsua miehiä meille saunomaan ja minut yhtäaikaa miesten kanssa saunaan. Siitä ei mennyt pitkään kun halusi minun panevan hänen...
  17. S

    Kolmen kimppa

    Ai että haluaisitte "minun" mieheni lainaksi? Voisi sitä harkita. Jos minun miehet tulevat teille niin tuleeko teiltä mies lohduttamaan minua?
  18. S

    Mieheni haluaisi nähdä kun useampi mies nai minua

    Oletko sinä mielelläsi useiden miesten kanssa? Meillä kävi niin kun piti olla 2N ja 6M ja toinen nainen jätti tulematta. Olin sitten kuuden miehen kanssa ja meni sähläykseksi niin jaettiin porukka kahteen ja olin kerralla kolmen miehen kanssa ja porukka vaihtui ja kaikki sai seksiä. Kuitenkin...
  19. S

    Eksä mukaan kimppaan

    Minä olen nyt ollut useasti sängyssä exän ja nyxän kanssa. Miehet tulee hyvin toimeen ja olen nauttinut.
  20. S

    Kolmen kimppa

    Meillä on useimmiten mies mukana ja mieheni kaveri tai matkoilla fiilispohjalta. Miehistä ollaan huomattu selvästi kiinnostus kun pyydetty mukaan ja olen vaihtanut kevyempää ylle. Vaatii yleensä mieheni kutsun ennen vieraan usksltamista vartaloni tutkimiseen.

Yhteistyössä