Hakutulokset

  1. X

    Katseliko kukaan!

    Katseliko kukaan eilen sitä kauneusleikkaus-ohjelmaa subilta(jos en väärin muista). Mua jäi todenteolla mietityttämään se 15v. tyttö joka oli jokapaikan rasvaimussa ja lähti jotain 9kg. Eihän se nyt mikään LIHAVAlihava ollut. Vähän pulska. En voi ymmärtää miten sen ikäinen käy moisessa. Eivät...
  2. X

    Roboraptor

    Onko kenenkään muksulla? Onko ihan turha, vai tuleeko sillä leikittyä?
  3. X

    perätilavauva,onko tullut lonkkaluksaatiota?

    Itsellä nyt menossa rv 34 ja vauva köllötellyt jo pitkän aikaa perätilassa. Lääkärin mukaan tuskin enää kääntyy/voidaan kääntää ja sektio tod.näköisesti edessä. Nyt mietityttää tuo kuulemani lonkkaluksaatio, onkohan kuinka yleistä? Mitenkä on hoitunut? Onko ollut vaikeaa lastan kanssa...
  4. X

    Björkvistien tragediasta...

    Tekee aivan pahaa lukea tämän päivän ip-lehtiä. Se, miten Jarmo Björkvist tappoi vaimonsa ja pienen lapsensa äidin...riidan jälkeen sumentunut ja iso pyörä heitti pahimmalla mahdollisella tavalla. Ilmeisesti uhkailtu lapsen pois viemisellä...ja kun on näitä ihmisiä, jotka eivät osaa riidellä...
  5. X

    D-vitamiinista / Jekovit

    Olen antanut pojalle (täytti juuri 2 v) D-vitamiinia ja tajusin, että se 5 tippaa on liian paljon - olis pitänyt olla 3 tippaa. No, tätä on nyt jatkunut viime tammikuusta (kun rintaruokinta loppui) eli jonkin verran enemmän oon antanut kuin olisi pitänyt. Nyt neuvolassa sanottiin, että jos...
  6. X

    Keskenmeno ja selkäkipu...

    Ketään kenellä alkanut keskenmeno selkäkivulla? Missä kipua oli ja milloin alkoi vuoto oliko muita oireita? Itsellä alaselkä kipeä ja säteilee kylkiin, ei vuotoa, ainakaan vielä! Olisi mukava tietää kokeneiden kommentteja. Hirvittää aikalailla, ja selkä on siis todella kipeä ei mitään pientä...
  7. X

    bartholin kystasta

    Onko täällä kellään bartholin kystaa. Tänään kävin lääkärissä ja mulla ilmeisesti se. Olen raskaana 11 vk:lla ja nyt kystaa seuraillaan. Kuulemma voidaan imeä pois raskaus aikana tai synnytyksen jälkeen leikata. Miten teillä muilla on seurailtu/hoidettu sitä?
  8. X

    Naiset, montako saatte peräkkäin?

    Niin siis te jotka saatte useampia o.rkkuja peräjälkeen, kuinka monta? Ja kuinka pian peräkkäin? Luulin että olisi aika mahdotonta saada kolme oota peräkkäin noin vartin sisällä, mutta ei ollutkaan! Huh sentään mikä kokemus =)
  9. X

    Naiset, montako saatte peräkkäin?

    Niin siis te jotka saatte useampia o.rkkuja peräjälkeen, kuinka monta? Ja kuinka pian peräkkäin? Luulin että olisi aika mahdotonta saada kolme oota peräkkäin noin vartin sisällä, mutta ei ollutkaan! Huh sentään mikä kokemus =)
  10. X

    OSTIN JUURI CHRYSLERIN = )

    Pakko hiukka hykerrellä koska ostin juuri 7-paikkaisen jenkin kaikilla mausteilla...tuskin maltan odottaa että saan sen fiksattuna ja vahattuna pihaan, vai pitäiskö sanoa että AJOON... Muuten tässä ois entiset autot myynnissä, valiten: BMW 520 -91/aj-182tkm erittäin siisti, hinta 6000? tai FORD...
  11. X

    Silmien väristä?

    Tällaista kyselen, että kuinkas monen lapsella ei ole tullut ruskeat silmät, vaikka toiselle vanhemmista olisi ruskeat? Meillä pojalla siniset silmät (toisessa pikkuinen ruskea pilkku). Minulla siniset silmät ja miehellä ruskeat. Kaikki olivat ajatelleet automaattisesti lapsen saavan ruskeat...
  12. X

    1v ruokavaliosta kysymyksiä

    Muutama juttu 1v lapsen ruokavaliossa askarruttaa...Mitä mieltä olette? 1. Ei suostu syömään tuoreraasteita, tomaattia, kurkkua tms. vaikka olen koittanut mössönäkin tarjota. Huono juttu? Muuten kyllä syö aika monipuolisesti 2 liha-peruna-kasvisateriaa päivässä, hedelmä/jogurttivälipalan ja...
  13. X

    1v ruokailut?

    Meidän yksivuotias syö pääasiassa purkkiruokia. Teen itsekin ruokia, mutta paremmin maistuvat purkit. Myös rintamaidolla ollaan vielä, tosin hapanmaitotuotteita syödään ja lehmänmaitoakin jo maisteltu. Koko ajan enemmän yritän että siirryttäisiin koko perheen yhteisiin aterioihin, mutta...
  14. X

    kohdunkaulan puudutus

    onko joku koittanut,oliko hyvä?
  15. X

    kaalilaatikko

    oisko hyviä ohjeita? :p :p
  16. X

    puhuminen

    Poika on nyt 2v 7kk vanha ja lauseen muodostus ei onnistu vieläkään. Loppupäätteet jäävät sanoista pois, esim. äiti aja auto (äiti ajaa autolla) tai mamma kissa (mammalla on kissa). Kaikki hän kyllä ymmärtää ja on ihan hyvin kehittynyt lapsi. Neuvolassa vain sanoivat että toisilla tulee...
  17. X

    xxx

    :laugh: :x
  18. X

    xxx

    :hug: :D
  19. X

    xxx

    :flower: :snotty: :o
  20. X

    xxx

    :ashamed: :snotty:

Yhteistyössä