Hakutulokset

  1. P

    Korkea AMH-arvo ja raskaaksi tulo

    Minulla S-AMH oli 12,60. En raskautunut spontaanisti vaan esikoinen sai alkunsa ovulaation induktion tuella, onneksi kuitenkin heti ensimmäisestä lääkekuurista. En muutoin omilla valinnoillani kyllä tilannetta voinut tiettävästi auttaa. Liikuin säännöllisesti ja olin normaalipainoinenkin. Myös...
  2. P

    Marraskuiset 2022❄️

    Uskoisin myös, että otamme äitiyspakkauksen, sillä täytyy kai se kerran kokea. ☺️ Outo tämä välivaihe. Vanhat housut ei enää tunnu hyviltä ja maha on arka ja usein kipeä, mutten osaa vielä muutakaan ostaa tilalle. Masu ei ole kasvanut, painoa ei ole tullut yhtikäs yhtään vieläkään. Milloinhan...
  3. P

    Marraskuiset 2022❄️

    Miten ihanaa, toivottavasti minäkin pääsen tuohon tilanteeseen noilla viikoilla. Oireita ei kaipaisi yhtään. Vatsan toiminnan ongelmat on kyllä piinaavia, jätin itsekin psylliumin pois kun herkkä makuaisti ei arvostanut ja syöminen jo ilmankin vaikeaa… Eilen viimeksi tuli oksennus, ei...
  4. P

    Marraskuiset 2022❄️

    Tuo närästys on ihan kamalaa ja miksi jo tässä vaiheessa. ☹ Minulla se alkaa jo aamusta, päivä menee röyhtäillen pelkästä vedestäkin. Lääkettä en ole vielä kokeillut. Pahoinvointi on täälläkin yhä useampina päivinä helpompaa, silti välillä oksennan tai vähintäänkin oksettaa. Eka rakenneultra...

Yhteistyössä