Hakutulokset

  1. K

    innostaisko ketään ostaa hyviä vaunuja? = )

    \ voin laittaa sähkäriin
  2. K

    innostaisko ketään ostaa hyviä vaunuja? = )

    Myydään siis vuoden vanhat emmaljungan edge duot, väriltään chardonnay. Mukana lisäksi hoitolaukku sekä duopussi. Sekä tietty vaunun omat tarvikkeet,jotka kuuluu. Mitäs tarjoaisit?? =)
  3. K

    hotelli arkipelag, ahvenanmaa

    uppista =)
  4. K

    Banaania täytekakkuun?

    Kaunis kiitos vinkeistänne =) Kuulostaa herkulliselta. Poika oli saanut synttäreillä banaanitäytteistä kakkua ja oli tykännyt. Mä en oo ikinä sellaista tehnyt, joten pitääpä harjoitella vaikka koulun päätöskakuksi.
  5. K

    laihdutuksesta, naiset auttakaa

    \ juup,mut halusinkin oman ikäisten kikkoja :D nääs kun 20 veellä aineenvaihdunta toimii eri tavalla kuin liki 40sellä ;)
  6. K

    Banaania täytekakkuun?

    Jos laittaa banaania täytekakun väliin, niin mitä muuta se kaipaa seurakseen? Laitatteko banaanit viipaleina?
  7. K

    frantsilan lähde tee

    Onko kukaan käyttänyt?? Pitäisi nopeuttaa aineenvaihduntaa. Tuliko teille millaisia kokemuksia teen juonnista?? Joittako lämpösenä vai kylmänä? Ja teitte kerta-annoksen vai koko päivän satsin kerralla? Mä oon nyt tehnyt aamulla litran verran ja sitä meinaan päivän mittaan lipitellä. Lämpösenä...
  8. K

    laihdutuksesta, naiset auttakaa

    Eli täälä mamma,jonka pitäisi joskus olla -10kg kevyempi,mutta vaikka nyt pari viikkoa olen liikkunut ja katsonut syömisiäni,niin paino vaan nousee :o :ashamed: ette arvaa kun masentaa! Ja mitkä olisi hyviä liikkeitä saada vatsaa ja sen läskejä :$ pienemmäksi?
  9. K

    miksi paino vaan nousee???

    elikäs 2viikkoa olen nyt liikkunut ja vähän katsonut mitä syön,mutta siitä huolimatta puntarin lukemat vaan nousee :ashamed: :o Oikeesti alkaa jo masentaan. Millähän sais nää nesteet liikkeelle???
  10. K

    nyt naiset auttakaa, löllyvä vatsa pois...

    mutta miten??? Mulla siis alaselkä ongelma ja perinteiset vatsaliikkeet kielletty. Eli siis jalat koukussa ja siitä nousee lattialta ylös ja alas... Mitkä olisi tehokkaita ja hyviä liikkeitä?? Ja onko mitään keinoa kyljen ihroille??? :ashamed:
  11. K

    Fat slimmeristä

    Onko kenelläkään kokemusta tästä rasvasiepparista?Toimiiko se liikunnan avustuksella?
  12. K

    valmistalo

    Kyllä älväri on vaatimaton pesutilan mattoineen ym.Itselle en todellakaan laittaisi koska halvalla ei saa hyvää ja mieluummin maksan laadusta.Muistakaapa et tekee valmistaloja muutkin kuin älvsby!
  13. K

    valmistalo

    Kyllä älväri on vaatimaton pesutilan mattoineen ym.Itselle en todellakaan laittaisi koska halvalla ei saa hyvää ja mieluummin maksan laadusta.Muistakaapa et tekee valmistaloja muutkin kuin älvsby!
  14. K

    hotelli arkipelag, ahvenanmaa

    uppista, jos joku tietäis jotain =)
  15. K

    Tuttipullosta eroon

    Meillä opeteltiin nokkamukiin käyttämällä nokkamukin nokkaa tuttipullossa. Eli meillä oli Aventin tuttipullot, ja kun ostettiin Aventin nokkamuki, siirrettiin nokka tuttipulloon (maito/vesi näkyy lävitse) ja siihen lapsi on pikkuhiljaa tottunut. Ei puhettakaan että olisi juonut muista...
  16. K

    Kokemuksia Kannus-taloista?

    Mielelläni otan tietoa/kokemuksia vastaan kyseisestä firmasta ja siitä ollaanko siihen oltu tyytyväisiä?
  17. K

    hotelli arkipelag, ahvenanmaa

    oletteko olleet ja millä mielillä? Onko kokemusta perhehuoneesta?? Onko minkäkoinen eli sopiiko 5henkeä ihan hyvin? Minkätasoinen hotelli muuten?
  18. K

    hotelli arkipelag, ahvenanmaa

    Kuka ollut ja millainen on? Onko kokemusta perhehuoneista tai sviitistä?? Onko perhehuone isompi huone kuin normaali vai onko siinä 2eri huonetta? Kannattaako tuonne mennä vai onko rauhaton paikka keskellä maarianhaminaa?
  19. K

    Seiskavitoset tänne ;)

    joo, täällä myös! :) :wave:
  20. K

    Kuparikierukan hinta

    Paljonko olette maksaneet kuparikierukasta. Tuli mieleen, että ottikohan apteekki väärän hinnan mun kierukasta. On merkiltään Nova T ja maksoi huikeat 138 euroo. Tiedän että hormonikirukat on tuossa hinnassa mutta kuparikierukatkin...

Yhteistyössä