Hakutulokset

  1. M

    thaiboxing?

    minne päin lähtisit jos lähdet.. olen jo harrastanut 3v mutta salin vaihto käyny mielessä.. mut ekaks puolimaraton edessä ... t mia
  2. M

    juoksu

    minäkin alotin vasta viikko sitten ja hyvältä tuntuu juoksun jälkeen ... tai on pakkokin tuntua kun juoksen 12.5 puolimaratonin ja kyllä se minullakin onnistuu kun vain haluaa onnistuu muiltakin .. koska inhosin ennen juoksua nyt riippuvainen siitä . stempiä juoksijoille
  3. M

    pettämisen merkit?

    jos saat miehen puhelimem käsiisi niin katso onko jonkun naisen tai uotoja numeroita . tai jos lähtee johonkin pyydä päästä mukaan ellei tee mitään niin ottaa kyl paikkaan ku paikkaan mukaan .. toivottavasti ei ole ainakaan näist mitään ...
  4. M

    pettämisen merkit?

    nyt sain tietää et mieheni viel bi jo ten hän menee korjaa jonkun miehen tietokonetta kun se mies on viel ollu kiinnostunu miehestäni ...ottaiosiko teiot päähän ? mul ei vain ole itseluottamusta siihen ja kauhea riita tottakai syntyi ... must oikeasti tuntuun et mioes pettäny
  5. M

    pettämisen merkit?

    helppohan se on ajatella jos on tunteita toista kohtaan et ei olis tehnyt mitään koska ei halua erota minäkin olen vain niin tyhmä et uskon kaiken mitä mulle sanotaan riidellään nykyään paljon kun noi asiat häiritsee mua todella paljon harkitsen jopa eroavani koska tuntuu et muut tärkeämpää kuin...
  6. M

    Vertti vai Verneri?

    vertti ehdottomasti... :)
  7. M

    Minkä ikäisiä lapsia ja oma ikänne?

    Minä 31 , avokki 32 ja poika 10kk
  8. M

    minkä ikäisenä teillä on ollut koirat

    meillä oppi nykynen koira vasta 7kk,mutta edellinen taisi olla 4kk."hermot kyllä meinas mennä " tuon nykysen kanssa ,kun niin kauan kesti oppii sisäsiistiksi.mutta on silti maailman suloisin koiruli :heart:
  9. M

    Montako lasta sulla on?

    kaks lasta: 10v ja 14v ja ite oon 35v.taitaa olla minulla ainakin lapsiluku täynnä,vaik haaveilin aina että olis ainakin 3 lasta...
  10. M

    chattailu

    mä kans 35 v ja kesäl aloin käydä näil sivuilla.nyt samallailla jäännyt koukkuun ko säkin.tuleekohan vieroitusoireita ko töiihin meno on parin viikon päästä edessä??...tuskin sitä kerkee paljon sit koneella istuu kotihommien ohessa.
  11. M

    13 ja Rööki maistuu..

    \ tuo on kyllä totta.
  12. M

    kuka haluaa must ystävän?

    mistä päin oot?minä itä suomesta :wave:
  13. M

    tälle on tilausta

    minäkin tälle palstalle oon eksynyt ,vaikka itellä ei enää pienii lapsia ees oo...mut lapsii ne silti on vaik isoja jo =)
  14. M

    Perheen koko ja lemmikkien lukumäärä?

    minä,2 lasta ,koira ja 3 kisuu
  15. M

    Raahe

    Nostetaanpa Raahen pino. Löytyykö kokoontumisesta kiinnostuneita??
  16. M

    ulkona käyminen

    Vanhin lapsista täyttää kohta 5 vuotta, enkä ole kertaakaan viihteellä käynyt. En juo alkoholia niin ei ole tarviskaan. Mutta ne ketkä haluavat käydä, se on täysin oikeutettua!
  17. M

    3 lasta 2000-luvulla?

    Meillä tyttö vm.2000 ja pojat vm.2001 ja 2003.
  18. M

    Teinipalsta

    Minun mielestäni otämän palstan tarkoitus on nyt mennyt ihan hakoteille. Viesti toisensa perään täällä vaan haukutaan "teiniäitejä", siitä kuinka ei olla kypsiä hoitamaan lapsia ja huolehtimaan heistä. Ja minun mielestäni täysi-ikäistä ei voi kutsua teiniäidiksi. Ajatelkaapa aikaa taaksepäin...
  19. M

    ehkäisykapseli

    5 vuotta saa korkeintaan pitää jos painaa alle 60 kg muuten pitää vaihtaa 4 vuoden välein. Laitetaan terveyskeskuksessa. Maksaa n.1000 mummon markkaa. Ainakin mulla ensimmäisen vuoden kuukautiset tuli milloin sattuu. Aika huoleton kuitenkin.
  20. M

    Syyskuu 2001 pino=)

    Poika 12.9.2001.

Yhteistyössä