Hakutulokset

  1. F

    Maaliskuiset 2023

    Moikka! Vihdoin uskallan liittyä mukaan keskusteluun. Pitkään olen seurannut tätä viestiketjua, mutta en ole rohjennut kirjoittamaan aikaisemman keskenmenon takia. Nt-ultrassa käytty ja kaikki näytti olevan hyvin, joten uskallan jo hieman huokaista. Kiitos kaikille kirjoittajille vertaistuesta...
  2. F

    Marraskuiset 2022❄️

    Täällä päästiin viimein pitkään odotettuun varhaisultraan. Kävi ilmi että parin viikon takaisissa vuodoissa oli kohtu tyhjentynyt 😔
  3. F

    Marraskuiset 2022❄️

    Eih, voimia ja hyviä ajatuksia teille❤️
  4. F

    Marraskuiset 2022❄️

    Ihania uutisia❤️ Onnea ja aurinkoa päivään🌞
  5. F

    Marraskuiset 2022❄️

    Tsemppiä! Pidetään sormet ja varpaat ristissä, että kaikki on hyvin🤞🧡
  6. F

    Marraskuiset 2022❄️

    Täällä sama rv 6+2 menosaa :) Mulla tuli vuotoa noin viikko sitten muutaman verihyytymän kera, ja olin jo menettää toivoni. Soitin Naistenklinikalle ja suht töykeä hoitaja totesi puhelimessa, että luultavasti meni kesken ja kehotti testamaan 4 viikon päästä uudelleen vieläkö viiva tulee...
  7. F

    Marraskuiset 2022❄️

    Tsemppiä Nipaus ja tietenkin myös kaikki muut! Täällä sama homma, oireet lähes olemattomat ja tasan viikko vielä täälläkin ultraan. On tää kyllä..
  8. F

    Marraskuiset 2022❄️

    Kiitos❤️ Eniten mietityttää ne hyytymät. Mutta toivotaan tosiaan, että vain alkuraskauden ”normaalia” vuotoa olisi.
  9. F

    Marraskuiset 2022❄️

    Tällä ensimmäinen raskaus ja ikää 37v. Rv 5+2 meneillään. Eilen hulahti pönttöön vähän verta ja päiväunien jälkeen hieman lisää verta sekä muutama parin sentin hyytymä. Tänään tullut vähän ruskeaa tuhrua pyyhkiessä. Taisi mennä kesken. Naistenklinikalta neuvotiin odottelemaan 4 viikkoa ja...

Yhteistyössä