Hakutulokset

  1. R

    Terolut raskaus kokemuksia

    Mä tulin raskaaksi ensimmäisestä Terolut-kuurista. Tosin oltiin vasta 5kk yritetty, mutta kierto oli mulla niin pitkä että sain nuo Terolutit siihen. En siis tiedä olisivatko lyhentäneet kiertoni kun menkkoja ei sen jälkeen enää kuulunut :)
  2. R

    Marraskuiset 2022❄️

    Täällä rakenneultra ohi, kaikki kunnossa ja tyttö tulossa ❤️ Koko oli pari päivää isompi, ultra oli siis 19+6 ja siellä mitattiin koko 20+1. Mä odotin kovasti puolivälin päivää ja näinkö se sitten menikin ohi? 😅 Maha on jo kasvanut, enää en peittelekään vaan päinvastoin. Voin niitä vanhoja...
  3. R

    Marraskuiset 2022❄️

    Täällä painoa tullut kymmenen kiloa, mahaa en jaksa enää vedellä sisään :D Onneksi on kesä ja voi pitää vain mekkoja, farkkujen käytön lopetin jo tosi aikaisin turvotuksen takia muutoinkin. Liiketuntemuksia ei vieläkään ole, tai en niitä osaa tunnistaa. Neuvolalääkärilläkin kävin viime...
  4. R

    Marraskuiset 2022❄️

    Mä otan äitiyspakkauksen, koska kyseessä ensimmäinen lapsi ja se vähän niinkuin kuuluu asiaan :) Tosin en niin piittaa pakkauksen harmaista/mustista vaatteista, joku vaaleempi olis kiva. Tasan kahden viikon päästä on meillä rakenneultra, neuvolalääkäri ens viikolla. Seuraava neuvola meneekin...
  5. R

    Marraskuiset 2022❄️

    Mitäs täällä kuuluu kaikille? Mulla ei tunnu raskaus nyt missään, ei oo mitään ruokahimoja, pahoinvointia, turvotusta tai muutakaan. Mahan toiminta on oikeastaan ainoo, mikä eroaa ”normaalista”. Tai siis kun ei toimi (kuitujauhetta en pystynyt syömään kun sai kaiken maistumaan mullalta). Onneksi...
  6. R

    Marraskuiset 2022❄️

    Mä en kyllä ole havainnut mitään liikkumistuntemuksia, mutta kai tässäkin vaikuttaa onko ensimmäinen raskaus (kun ei tiedä edes mitä tuntemuksia odottaa 😁). Dopplerilla oon kuunnellu silloin tällöin sydänääniä, niin on saanu mielenrauhan että mahassa kaikki hyvin. Mitään raskausoloja ei siis oo...
  7. R

    Marraskuiset 2022❄️

    @4nniin4 Voi eikä, kuinka kammottava odotteluaika teillä on edessä! Täältä sivusta on helppo sanoa, mutta koska onnistumistarinoita on tällaisiin hälytyksiin kuitenkin ollut, niin kaikkea toivoa ei saa heittää menemään. Toivottavasti ehtisitte saamaan Niptin tulokset jo ensi viikon lopulla...
  8. R

    Marraskuiset 2022❄️

    @*PikkuMyy* Ymmärrän sua täysin! Mullakin tuli muutama lisäkilo jo ennen raskautta etäilyn takia ja tosiaan sama juttu että viime kesän vaatteet jäi vintille. Koska mulla on ensimmäinen raskaus, niin vauvamahaa saa odotella vielä muutaman viikon.. Tsemppiä myös sulle ❤️ Kuulostaa varmasti...
  9. R

    Marraskuiset 2022❄️

    Jokos täällä on kerrottu äitienpäiväuutiset? 😊 Meillä suku otti vastaan hyvin, äärettömän onnellisia olivat kaikki! Tänään sitten olin kertomassa isälleni (jota en siis pariin kuukauteen ole nähnyt), kun hän jo ensisilmäyksellä tokaisi että olenko raskaana kun olen nykyään niin lihava. Tuo...
  10. R

    Marraskuiset 2022❄️

    Mulla loppu pahin yökkäily melkein päivälleen, kun päästiin 14. viikolle. Se sitten vaihtui närästykseen, ja edelleen hampaidenpesun yhteydessä tai illalla pahassa närästyksessä yökkäilyttää myös. Mahastani en enää tiedä, onko se turvotusta vai jatkuvan syömisen tuomia liikakiloja. Ei se...
  11. R

    Marraskuiset 2022❄️

    Kuulostaa hyvin tutulta, mäkin kerron esimiehelleni heti alkuviikosta. Töissä on paljon meneillään eikä mun ilmoitus tosiaan tule parhaaseen aikaan, varsinkin nyt työvoimapulassa. Tässä laskeskelin, että voin jäädä jo elokuun lopussa pois kun on lomia pitämättä reippaasti. Mutta katsotaan nyt...
  12. R

    Marraskuiset 2022❄️

    Kaikki sinne Facebookkiin on jo ilmeisesti kadonnut? Me aiotaan vasta äitienpäivän jälkeen alkaa kertomaan ”ulkopuolisille”, sillä oon kans tuota ryhmää vielä vältellyt 😊
  13. R

    Marraskuiset 2022❄️

    Ultra takana ja kaikki hyvin!! 😍😍 Jännitin älyttömästi riskilukuja, mutta nekin normaalit. Down 1:14 000, T13&T18 1:100 000. Kyllä siinä ensimmäistä kertaa itku pääsi kun kuuli sydänäänet ja näki lapsen liikkuvan. Musta oli myöskin ihanaa, kun kätilö viittasi lapseen sanalla ”hän”; siinä sitä...
  14. R

    Marraskuiset 2022❄️

    @Nipaus Ihania uutisia! ❤️ Miten kauan sulla menee, että saat riskilaskennan tulokset? Mä ymmärsin neuvolan puheista, että saan ne heti paikan päällä. Onpa erilaista käytäntöä eri paikkakunnilla!
  15. R

    Marraskuiset 2022❄️

    Tuosta psylliumista vielä; ite en kyllä pystynyt veteen sekoitettuna ”nauttimaan”, kun tuli yksi iso limakökkelö siitä aineesta 😅 kokeilen huomenna aamujogurtin kanssa paremmalla tuurilla. Isoa lasillista en pysty myöskään veteen lantrattuna juomaan, maistuu ihan mullalta. Ja tämä siis P Mäkin...
  16. R

    Marraskuiset 2022❄️

    Tuota psylliumia pitää kyllä kans koittaa, ostin aikoja sitten lisäravinteeksi ja jäänyt käyttämättä 😁 Maha ei kyllä toimi lainkaan, ja koko kroppa (ei enää pelkkä vatsanseutu) niin turvonnut että huh. Keskiviikkona nt-ultra, jännittää kovasti!
  17. R

    Marraskuiset 2022❄️

    Apteekista löytyy, semmonen ku Foliren. Ihan pieniä pillereitä 😊
  18. R

    Marraskuiset 2022❄️

    Täällä mennään 10+6, olot on vaihdellu valtavasti. Välillä unohtaa kokonaan, että on raskaana, sitten taas yököttää ja tunteet heittelee (oon kattonut uusimman Elossa-kauden itkien läpi!). Alkaa jännittään tosi paljon nt-ultra, siihen on vielä 2vk aikaa. Jotenkin vain pelkää että onko kaikki...
  19. R

    Marraskuiset 2022❄️

    Huh, onneksi täällä on muitakin, joilla pahoinvointi on kaikonnut! Mä myös säikähdin sitä, kun ei pariin päivään ollut pahaa oloa ollenkaan. Mutta kyllä se edelleen välillä vaivaa, eikä haittaa. Tänään kävin ekaa kertaa lenkillä moneen viikkoon, olipa kivaa kun pystyi liikkumaan pitkät pätkät...
  20. R

    35v.+ plussanneet/odottavat

    @*PikkuMyy* Mä olin 14-vuotias, kun äitini sai 44-vuotiaana iltatähden. Kyllä muistan kuinka vihasin alkuun koko ajatusta ja siitä aika paljon taisin äidilleni raivota. Mutta onhan tuo sisarus nyt maailman rakkain ❤️ Sovelluksista mulla on raskaus+ ja preglife.

Yhteistyössä