Hakutulokset

  1. K

    Haaveena vauva 2023

    Onnea hirmuisesti!😍 Tulin lukee nopsaan keskusteluu, mutta pitää mennäkin monta sivua taaksepäin ennenkö saan kiinni teidän turinoista😅 Uusiakin tullut,mahtia😊 Nopea ON, mut saa ottaa piinailijoista pois. Uus kierto lähti käyntiin. Viikko ollut haipakkaa, en oo kerennyt edes masistelee...
  2. K

    Haaveena vauva 2023

    Täällä tänään puhdas nega. Menkkojen pitäis tänään alkaa, flow ennustaa ne yleensä hyvin. Mutta ei siis mitään, ei mitään oireita. Päänsärky alkaa aina päivää ennen, mutta toistaiseksi oon vielä säästynyt siltä. Valmistautuminen uuteen kiertoon alkakoon..
  3. K

    Haaveena vauva 2023

    Tätä jäänyt ite just miettii, että tikuttaa edellisenä aamuna puhtaan ympyrän ja sit seuraavana aamuna pysyvän hymynaaman ja talletukset osuu illalle,ni onko ollut jo myöhästä. Että oisko pysyvä naama tullut jo edellisenä iltana esim. Nyt vaihdoinkin tähän kiertoon cb:n liilat. Täytyy ehkä...
  4. K

    Haaveena vauva 2023

    Täällä myöskin dpo 10 nega. En ole vielä heittänyt toiveita romukoppaan, älä sinäkään. Hyvin voidaan saada molemmat vielä plussat😊 Mulla on viime raskaudesta 10vuotta aikaa, ja muistan plussanneeni menkkojen oletettujen alkamispäivän jälkeen, jolloin oli viivan näki,mutta ei se mikään vahva...
  5. K

    Haaveena vauva 2023

    Mulla on käytössä kans nuo CB:n violetit. Enpä ookaa kiinnittänyt huomiota siihen,miten pitkään näytössä palaa hymynaama🤔 Käsittääkseni näyttäis n. 48h yhtäjaksoisesti kuitenkin sen hymyn siinä. @Lumihiutale_ Onnea!😊
  6. K

    Haaveena vauva 2023

    Moips kaikille! Oon jo pidemmän aikaa haaveillut taustalla 2022 keskustelussa,jos vihdoin uskaltautuisi messiin :) Viime syksynä mies näytti vihdoin vihreää valoa vauvan tulolle🥰 Tositoimiin päästy vasta tämän vuoden puolella. 01/2022 /3.lapsi (1.yhteinen) kp 28-30 Ovis tikutettu, talleteltu...

Yhteistyössä