Hakutulokset

  1. H

    Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

    Mun mielestä kanssa voisi olla jo 3+ tuossa vaiheessa. Mutta nää raskausviikkojen laskemiset saa kyllä mun aivot solmuun yhä näin kolmannella kierroksella… Täällä aivan järkky olo, varsinkin aamuisin. Aivastelen myös jostain syystä ihan hirveästi (mulla on ollut tätä kaikissa raskauksissa...
  2. H

    Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

    Ihana tuo sun mies! 😅 Saanko udella minkä auton ostitte? Meille kans kolmas tulossa ja autoasiat kuumottelee (nykyiseen ei mahdu kolmea istuinta taakse)… Mä ajattelin ehkä huomenna kertoa brunssilla kahdelle ystävälle. Ihanaa päästä juttelemaan jonkun kanssa ihan livenä asiasta kun mun mies ei...
  3. H

    Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

    Tuo epätietoisuus on niin kurjaa, tsemppiä sen kanssa! Kaksi viikkoa on ihan hirveä aika odottaa, tylsää ettet saanut kontrollia nopeampaan. Mulla kans kaksi vuotta sitten tapahtuneessa keskenmenossa ensin loppui oireet ja sitten tuli pientä vuotoa, ultrassa todettiin keskeytynyt keskenmeno...
  4. H

    Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

    Mun käsittääkseni imetys raskausaikana on ihan ok jos se vaan itestä tuntuu hyvältä, eli ei ainakaan sen takia tarvi pakolla vieroittaa! 😊 Mua jännittää se kolmannesta lapsesta kertominen lähinnä siis siksi kun ollaan oltu vähän jaksamisen äärirajoilla jo näiden kahden ekankin kanssa. Vähän...
  5. H

    Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

    Täällä voit ainakin jutella asiasta eli et ole ihan yksin. ❤️ Toivottavasti lähipiirisi kuitenkin ymmärtää miten isosta ja ihanasta jutusta on kyse sinulle. Tietämättä tilanteestasi enempää, tämä tuskin on yhtään sama juttu, mutta mua jännittää kertoa kolmannesta lapsesta. Pelkään ihmisten...
  6. H

    Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

    Mä nyt päätin sittenkin ilmoittautua fb-ryhmään, helpompi seurailla keskustelua siellä. Pelottaa edelleen, enkä haluaisi innostua kamalasti, mutta en ole koskaan tykännyt pessimisti ei pety -asenteesta joten menköön...!
  7. H

    Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

    Mä näen kans tosi sekavia, todentuntuisia seikkailu-unia! 😅 Välillä aamulla ihan väsyttää kun tuntuu että on koko yön häsännyt jotain lepäämisen sijaan… Muistaakseni aiemmissa raskauksissa ollut ihan samaa kyllä. Lueskelin eilen muistiinpanoja edellisestä kahdesta raskaudesta (joista eka siis...
  8. H

    Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

    No huh, siellä on kans ihan hinnoissaan hoito! Au pair varmasti tuleekin edullisemmaksi mutta käsittääkseni se työtuntien määrä on aika rajallinen? Mä oon asunut kans jo yli 10 vuotta pois Suomesta mutta helpointa silti jutella suomeksi näitä odotusjuttuja. 😃 Mä varmaan huomenna soittelen ajan...
  9. H

    Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

    Mä varmaan vielä hetken arvon tuon FB-ryhmän kanssa, on niin jotenkin epävarma ja epäuskoinen olo raskaudesta… Vinkkinä vain semmoinen että ryhmään voi kutsua myös sähköpostitse jos haluaa välttää kaverin lisäämisen+poistamisen (lisäksi näin menee pyyntö varmasti oikealle henkilölle)...
  10. H

    Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

    Onneksi täällä myös mennään tosi pienenä kouluun (2,5-vuotiaana voi jo aloittaa ja yleensä viimeistään 3-vuotiaana) joten yleensä hoidossa on yhtä aikaa ihan korkeintaan kaksi lasta. Voi olla että meilläkin sitten on pienen hetken…
  11. H

    Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

    Ai niin, tein sen viikkonäyttödigin kun menkoista laskettuna olisi 5+2 ja oma arvioni ennemmin 4+4, ja se näytti 2-3. Eipä se nyt vielä mitään todista mutta taidan silti ilmoittaa menkat paria päivää myöhemmäksi 😏
  12. H

    Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

    Mulla onneksi tuo mun lääkäri ultraa ekalla käynnillä niin ei tarvii mietiskellä. Asun siis ulkomailla ja täällä vähän eri systeemit raskauden seurantaan. Jos pitäisi ite maksaa 200€ tai yli niin jäisi varmasti varhaisultra käymättä… Täällä kans tosi oireetonta yhä, enimmäkseen vain semmoinen...
  13. H

    Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

    Mille viikoille olette ottaneet varhaisultran? Mun lääkäri antaa ekan ajan yleensä tosi aikaisin (tyyliin rv 7 alkuun heti) ja mietin että jos vain kylmästi huijaan menkkojen alkaneen vähän todellista myöhemmin koska hän ei ota laskuihin mukaan pidempää kiertoa kuin 28 päivää eli mulla menis...
  14. H

    Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

    Mulla on edellisistä alkanut pahoinvointi joskus rv 6 eli ehkä vielä reilu viikko on tässä armonaikaa. 😬 Hassua kyllä miten täsmälleen samalla kaavalla menee mun raskaudet: näillä viikoilla on joka kerta unettomuutta, hajuherkkyyttä, itkuisuutta ja närästys alkaa myös…
  15. H

    Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

    Onko teillä muilla unettomuutta? Mulla on ollut jokaisessa raskaudessa ekat viikot, mutta silti vaan ärsyttää valvoa aamuyöt. Yleensä loppuu samaan aikaan kun pahoinvointi alkaa, jee. Kerkesin kuitenkin nähdä viime yönä unta että sain vauvan - synnytin mun lapsuudenkodin vessassa :D - ja se oli...
  16. H

    Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

    Tuo on kyllä ihan totta, että mitä vain voi käydä milloin vain, ja murehtiminen jatkuu aina vain (mun esikoinen on pian viisi ja yhä murehdin, vähän eri jutuista vain). Mutta mulle alkuraskauden ultra on tuonut mielenrauhaa, koska jos siellä on kaikki hyvin ja sydämensyke löytyy...
  17. H

    Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

    Jatkona edelliseen, loin nyt uudet tunnarit, jälleen kerran!

Yhteistyössä