Hakutulokset

  1. M

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Me käytiin eilen nt-ultrassa. Siellä kaikki hyvin, tyyppi oli kovin virkeällä ja liikuskelevalla tuulella. Tuntui hurjalta jotenkin nyt nähdä hänet ensi kertaa! Mutta kaikki siis hyvin, nyt voi taas hieman huojentuneemmin mielin jatkaa odotusta. Hän oli muutaman päivän nuorempi kuin...
  2. M

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Oon pahoillani. Voimia sinne teille! <3
  3. M

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Siinä ne on tulosten yhteydessä mainittu omakannassa. Tai sit oon ymmärtäny jotain väärin 😬
  4. M

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Mä kävin eilen verikokeissa, tulokset näytti pikaisella vilkaisulla menevän viitearvojen sisään. NT ultraan kutsua edelleen odottelen, toivottavasti tulis pian!
  5. M

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    @Viita ja @L1mppu hyvä että täällä on muitakin lihanhimoisia liikenteessä Täytyy itsekin kyllä vaan syödä jos olo on semmoinen, toistaiseksi olen vielä selvinnyt ilman. Lähinnä siis jännittää, mite maha reagoi jos pitkästä aikaa vetäsee jauhelihakastikkeet naamariin.
  6. M

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    No täällähän on tehty kunnon salapoliisityötä noiden salmiakkien suhteen! Huikeeta! Mä oon ollut jo useamman vuoden kasvissyöjä, mutta nyt raskauden myötä on alkanut välillä tekemään mieli lihaa. Tai siis esimerkiksi jauhelihakastiketta.. :D Onko muita kohtalotovereita?
  7. M

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Mä ihmettelin asiaa netistä ja netin mukaan ainakin sekä 70g että se isompi on tehty samalla reseptillä.. ota näistä nyt selvää.. :D
  8. M

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Täällä oli eka neuvola viime viikolla ja sain ihan fyysisen neuvolakortin! Verikokeisiin pitää mennä ensi viikolla ja kutsua nt-ultraan odottelen kovasti. On kyllä jännä miten erilaiset käytännöt näissä asioissa on paikkakunnasta riippuen. Mä en kans halua ottaa kolmatta rokotusta ennen kuin...
  9. M

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Täällä on kans etovaa oloa ja oksentelua ja samaa pohdintaa oon käynyt, että mitä söisin. Päivä kerrallaan meen sen mukaan mikä menee alas, mutta ainakin pienet juotavat jogurtit, mehujäät ja välipalakeksit toimiii kun mikään muu ei meinaa upota. Sit vaihtelevasti salaattia ja muuta raikasta.
  10. M

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Aivan parhaita nuo salmiakkivinkit! Jostain syystä alkoi tehdä mieli turkinpippureita ym, kunnes taas muistin, ettei niitä tarvii just nyt syödä. Mutta hyvä, että on vaihtoehtoja! Täällä on pohdittu sitä, että missä vaiheessa kertoa esimiehelle tilanteesta. Täällä on pahoinvoitu ja pelkkä...
  11. M

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Nt sitten seuraavaksi. Eivät katsoneet tarpeelliseksi kontrollille, kun kaikki näytti olevan ok. :) Paremmilla mielin siis jatkan täällä odottamista :)
  12. M

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Täällä käyty tänään varhaisultrassa vuodon takia, kunnalliselle sain. Jännittävää oli, eikä jännitystä yhtään lievittänyt vanhempi mieslääkäri (ei oo koskaan tarvinnut käydä esim. miespuolisella gynellä). Yksi tyyppi näkyi ultrassa, oli oikeassa paikassa. Sydämen sykettä en kuullut enkä sitä...
  13. M

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Onnea uusille!! @Vehkis saitteko käydä kunnallisella varhaisultrassa vai menittekö yksityiselle? Täällä kanssa pientä vuotoa ollut tämän viikkoa ja huoli on kova. Huomenna oon tk yhteyksissä, mutta luultavasti sanovat että pitää vain seurailla. Pohdinnassa sit käykö yksityisellä..
  14. M

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Hahh, hyvä että muitakin harkitsevaisia luonteita liikenteessä. En mäkään pahalla tarkoita, mutta pohdin kyllä sitä, tuoko se mitään itselleni. Jos kaikki on hyvin, tuskin huolehtiminen silti siihen loppuu. Ja taas jos kaikki ei ole hyvin, niin auttaako sen tietäminen aiemmin mitään.. Katsellaan...
  15. M

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Mä oon kans tätä koronarokote asiaa tässä pähkäillyt. Mutta hyvä tietää, että pyynnöstä saattaisi olla mahdollisuus saada tuota pfizeriä, mitä minäkin oon aiemmat kaksi saanut.
  16. M

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Kyllä mä luulen, että tässä ehtii vaikka minkälaista "oiretta" vielä tulemaan ja kokemaan. Mä kyllä ennemmin vähän palelen, kuin että kuuma olis. Mutta joo, tuo väsymys. Ei meinaa työpäivää pysyä hereillä :D. Koronatulos oli onneksi negatiivinen! No joo, ymmärrän kyllä että helposti jää...
  17. M

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Kiitos, toivotaan että saa nauttia raskaudesta loppuun saakka. Oi, onpa kiva kun pääsee teillä kunnallisellakin varhaisultraan. Meillä ei toivoakaan, tosiaan eka neuvolakin on vasta rv 9. Pitää pohtia kyllä tuota varhaisultraa jos ei meinaa huoli yhtään hälvetä. Vointi on ollut ihan ok...
  18. M

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    No tämäpä. On ikään kuin pelkästään netin tiedon turvin liikenteessä, mitä pitäisi odottaa ja mitä ei. Toivon kovasti, että teillä pysyy pupunen matkassa ja kaikki sujuu hyvin <3. Ootteko varhaisultraan menossa vai oottelekko nt-ultraan saakka? Täällä ensimmäinen raskaus ja kaikki tosiaan on...
  19. M

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Onnea sinne! Tsemppejä todella tarvitaan. Tässä oon pohtinut, miten tän raskausajan alun voi olla näin yksin ajatustensa kanssa. Mulla eilen pientä vuotoa, joka voi olla normaalia tai sitten aihe huoleen. Mieheni toteaa mulle aina kun spekuloin, että pois netistä ja kaikki menee hyvin. Välillä...
  20. M

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Heip! Täällä yksi, joka plussasi lauantaina. Ensimmäistä lasta odotan ja pää on käynyt melkoisen myllerryksen läpi, vaikkakin lapsi on toivottu. Nyt rv 5+4 ja ekan neuvolan sain vasta rv 9. LA alustavan arvion mukaan 22.9. Jännittää kauheasti meneekö kaikki hyvin! Oireista täällä mahan vihlaisut...

Yhteistyössä