Hakutulokset

  1. A

    Toukokuiset 2023

    74 päivää jäljellä laskettuun aikaan ❤️ Synnytys ei juurikaan vielä oo mielessä, en tiedä johtuuko siitä kun odottaa esikoista, niin ei osaa asiaa sen kummemmin ajatella kun ei ole kokemusta. Todennäköisesti kun tässä päivät vielä vähenee ja laskettu aika lähenee niin varmasti alkaa oleen eri...
  2. A

    Toukokuiset 2023

    Vastaan, koska varmasti lisää huolta jos ei saakaan sydänääniä kuuluviin, mutta siitä huolimatta itselläkin on kyseinen vehje jo tilauksessa 😂 Eli ei kulje tunteet/halu ja järki käsi kädessä 😂😂
  3. A

    Toukokuiset 2023

    Näissä on tosi paljon kuntakohtaisia eroja. Lähete niihin kuitenkin käsittääkseni vaaditaan, mikä on mulla ainakin tehty ensimmäisen neuvolan yhteydessä äippäpolille. Meille tuli sieltä aika sitten kun olivat lähetteen käsitellyt, mutta tiedän että toisissa kunnissa aika varataan itse.
  4. A

    Toukokuiset 2023

    Varhaisultra takana ja kyllä sieltä kyytiläinen löytyi juuri sieltä mistä pitääkin! Meidän neuvolan ultra on noin satavuotias ja kuvan laatu myös sen mukainen, mutta syke löytyi kaverilta ja se on pääasia ❤️
  5. A

    Toukokuiset 2023

    Voi miten ärsyttävää 😕 Nää päivät kuluu muutenkin niin hitaasti saati sitte että joutuu vie odottamaan pidempään.
  6. A

    Toukokuiset 2023

    Tsemppiä ultraan! ☺️ Toivottavasti kaikki hyvin! Itsellä vielä viikko odotettavana ja tuntuu että tää aika matelee.. 😅
  7. A

    Toukokuiset 2023

    Kopioi uusin lista ja lisää itsesi siihen. 1.5. Fiafia, ensimmäinen lapsi, HUS Liebling, ensimmäinen lapsi, TAYS Huhtou, ensimmäinen lapsi, HUS 2.5. Milaas, ensimmäinen, KHKS Malanen, toinen lapsi, Mikkeli. verkkuuuh, kolmas lapsi, HUS 3.5. Mitka, ensimmäinen lapsi, TAYS Minni35, kolmas, KSKS...
  8. A

    Toukokuiset 2023

    Mulla edellisessä raskaudessa, joka päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon oli vähän samanlainen kokemus neuvolasta. Mulla oli kaikenlaisia kipuja, joista olin yhteydessä neuvolaan, koska olivat kovempia kuin kuukautiskivut ja he useasti totesivat että "kivut on täysin normaaleita ja kuule...
  9. A

    Toukokuiset 2023

    Mulla ihan samat fiilikset. Edellisessä raskaudessa nt-ultrassa saatiin huonoja uutisia ja se jännittää ja ahdistaa aivan suunnattomasti. Joskus jopa ahdistaa antaa ajatusta sille, että on raskaana, kun on niin suuri pelko, että jossain kohtaa tulee taas huonoja uutisia. Mulla on vu 29.9 ja...
  10. A

    Toukokuiset 2023

    Me käytiin aiemmassa raskaudessa Perhe Artella Tampereella. Maksoi noin 80e, on kätilön tekemä. Pidin todella edullisena, tosin näitä paikkoja ei vissiin ihan hirveesti ole 🤔 nyt mennään neuvolaan, koska edellinen raskaus päättyi viikolla 13. Meillä täällä päin (myös pieni paikkakunta) ei oo...
  11. A

    Toukokuiset 2023

    Kyllä mä oletan että silloin jo näkyy 😊 Mulle varattiin neuvolasta ultra ja silloin pitäisi mulla on 6+5. Mietin vähän, että mahtaakohan silloin näkyä mitään, mutta tuskinpa ne olisi sitä varannut neuvolasta käsin niin että olisi vielä riski siihen että mitään ei näkyisi 😊
  12. A

    Toukokuiset 2023

    Moikka! Varovaisesti minäkin tänne ajattelin kirjoitella. Reilu viikko sitten plussannut, tänään suurinpiirtein 4+6. Maaliskuussa todettiin nt-ultrassa keskeytynyt keskenmeno, kävin 6pv aiemmin ylimääräisessä ultrassa kipujen takia ja siellä oli kaikki hyvin pienellä, joten nt-ultran uutiset...
  13. A

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Moikka! Liityn tänne teidän joukkoon höpisemään. Vuodenvaihteessa plussattu ja laskuri näytti, että laskettu aika olisi 9.9. Erinäisistä terveydellisistä syistä johtuen kävin varhaisultrassa eilen. Näkymä oli kovin heikkoa ja vielä ei osattu varmuudella sanoa kulkeeko mukana pikkuinen vai onko...

Yhteistyössä