Hakutulokset

  1. V

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Mulla on kans jo aika maha, mut oon kyllä lihonutkin jo n. 5kg. Ennen raskautta olin normipainon alarajalla niin toisaalta huojentaa että "vararavintoa" kertyy ja toisaalta uusi ulkomuoto on vieras. Ja ehkä jopa vähän säikäyttää 🙈 Housut puristaa tosissaan joten ostin mahaluukulliset leggingsit...
  2. V

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Sama homma! Ja pari kertaa oon nyt lihaa syönytkin, hyvää oli! 🤷☺️
  3. V

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Onnea ja tervetuloa kaikille uusille! 😍 Täällä viikko 10 menossa ja pahoinvointi on onneksi lievää mutta silti yhä valitettavan todellista. Kuvotus iskee millon tahansa ja yritän lievittää sitä usein hedelmillä ja joskus kyllä ihan hedelmäkarkeilla ja suklaalla 🙄☺️ Ehkä vähän on auttanut se...
  4. V

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Onnea kaikille uusille ja ihanaa että niin monet saaneet jo ultrasta mielenrauhaa! 😍 Asun ulkomailla ja täällä ultrattiin automaattisesti jo nyt. Viikot lääkäri laski 7+5 mutta olento vatsassa kooltaan 8+4 🤷 onko muilla ollut tällästä mittausheittoja? Tiedän hedelmöittymisajankohdan joten...
  5. V

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Onnea! 😍 Testasin varhaistestillä kp 23 ekan plussan. Mulla ei aikaisempia raskauksia/keskenmenoja ja silti mua jännitti kun sitten oli menkkojen alkamispäivä. Mä pidän peukkuja huomiselle! 👍 Yritän ite ajatella että en halua antaa pelon pilata tätä alun euforiaa. Vaikka kuinka yrittäisi...
  6. V

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Hei! Täällä nyt kaiketi 5+4 menossa ja ekaa kertaa tuntuu aivan lamaannuttava väsymys. Siis koko päivän täysin veto pois, ei auttanut uni, ruoka eikä liikunta! Ootteko muut kokeneet tällästä? Meneehän tää taas pian ohi? 😅 En saa tätä päivää enää pelastettua ja toivo on ainoastaan parempi...
  7. V

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Siis mä luulin että vasta raskauden toisella kolmanneksella saa ottaa koronarokotteen?! Tää pitääki tarkistaa, meen kyllä samantie jos vaan saapi....
  8. V

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Ohhoh, aika päivä teillä... Mikähän tuo olkapääkipu oikein oli? En oo tollasesta oireesta kuullutkaan! Mulla ollut tähän mennessä vaan armoton tissikipu ja ajattaisia mahan tuikkimisia. Joskin ihan alussa heti hedelmöittymisen jälkeen kärsin selkeistä menkkakivuista joita ei ikinä muullon ole...
  9. V

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Lämpimät pahoittelut! 😔 Kaikkea hyvää toipumiseen.
  10. V

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Moi! Ihana lukea teidän ekoista viikoista! Meillä ensimmäinen tulossa (la 7.9.) joten kaikki vertaistuki kullan kallista. Pääsisinkö mukaan listalle? Ollaan kolmekymppinen pari ja toivotaan molemmat hirveesti että tää pysyisi kyydissä ja tulis syksyllä vauva... Jännittävää hommaa tämä...

Yhteistyössä