Hakutulokset

  1. E

    35v.+ plussanneet/odottavat

    Uimahallissakin käyn usein salitreenin yhteydessä, mutta uinti ei ole koskaan ollut minulle kuntoilulaji, vain huvia ja rentoutumista. Lyhyt uinti, kylmäallas ja lopuksi kelluttelu lämpimässä altaassa, sitten saunaan. :D Olen siis aika surkea uimari, en jaksa montaa altaanmittaa vedellä yhteen...
  2. E

    35v.+ plussanneet/odottavat

    Minä olen jatkanut salilla käymistä, mutta juoksu on raskauden myötä jäänyt. Se tosin on aina ollut talvella vähäisempää, mutta nyt ei ole kevään myötäkään tullut ravattua. Sen sijaan teen reippaita kävelylenkkejä, nyt pääsiäisvapailla olen jo kolmena päivänä peräkkäin reippaillut. Tänään ja...
  3. E

    35v.+ plussanneet/odottavat

    Mun teinitytöt on 14 ja 16, he ovat ottaneet vauvauutisen hyvin vastaan ja odottavat hyvillä mielin. Ensireaktio taisi molemmilla olla epäusko. Vaikka sanoi tuo vanhempi muutama kuukausi ennen plussaa yhdellä kauppareissulla, kun jonkun lapsi kiukutteli, että ette sitten hommaa enää lapsia...
  4. E

    35v.+ plussanneet/odottavat

    Minäkään en pidä itseäni liian vanhana odottamaan ja saamaan vauvaa. Olen fyysisesti hyvässä kunnossa ja aiemmat raskaudet ja synnytykset sujuneet hyvin. Mutta sille tosiasialle en voi mitään, että munasolujen laatu heikkenee iän myötä, joten se on oikeastaan ainut mielessä ollut huoli. Työni...
  5. E

    35v.+ plussanneet/odottavat

    Minä olen 40-vuotias iltatähden odottaja, täytän 41 pari kuukautta ennen laskettua aikaa. Kolme lasta ennestään ja ikäeroa nuorimpaan tulee 12 vuotta. Nopeasti tärppäsi ja nyt rv 20+2. Paljon on huolettanut alussa, kun tuli luettua kaikista iän tuomista riskeistä ja lueskelin hetken myös tuolla...
  6. E

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Olen niin pahoillani, voimia sinulle @Enniina ❤
  7. E

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Minulla on maha, omat farkut ei ole mennyt enää viikkoihin kiinni. Tosin lopetin niiden käytön jo aikaisilla viikoilla, kun tuntuivat niin epämukavilta. Eilen puin pitkästä aikaa omat 25-tuumaiset farkut jalkaani, vetskari nousi vain puoleen väliin ja napinläpeen laitoin ponnarin. :ROFLMAO: Ihan...
  8. E

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Minun mies on varovaisen innoissaan uudesta perhevapaalaista. Meillä laskettu 4.9. eli eka päivä jolloin voimassa, mutta vielä pitää jännittää muuttuuko keskiviikon ultrassa. Jos muuttuu, niin sitten aikaistuu ja tipahdetaan vanhan lain puolelle. Täällä tietääkseni muutetaan vain, jos heittää...
  9. E

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Minä kävin tiistaina kokeissa, kaikki oli viitearvojen sisällä, eikä tautejakaan löytynyt. Veriseulaa ei otettu, koska 40-vuotiaana saan suoraan nipt-testin.
  10. E

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Varhaisultrassa käyty. Tänään menkoista laskettuna viikot 8+3, mutta sikiön mitta vastasi 9+0. Neuvolan ultralaite aika kehno, joten veikkaan, että voi olla vähän heittoa. Sikiö kuitenkin oikeassa paikassa ja sydän sykki. Laitan yv @Guinevere
  11. E

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Tervetuloa uudet mukaan! ❤
  12. E

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Samoja oireita. Huono olo etenkin aikaisin aamulla, mutta myös illalla. Herään öisin pissalle monta kertaa ja aina hörppään vettä samalla, kun on niin krapulainen olo, sitten taas seuraavaksi vessahätä herättää... Teen nyt iltavuoroa ja työskentelen kylmässä, eilen jouduin pukemaan päälle...
  13. E

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Kyllä voi tukkoisuus olla raskausoire. Minulla on myös. Muutamana päivänä niistin aamulla veriviirujakin, kun oli limakalvot niin hellänä.
  14. E

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Ihanaa Dallu ja Guinevere! ❤ Olen tehnyt tämän viikon aamuvuoroa ja illat viettänyt hyvin pitkälti sohvalla. Nyt ajattelin päikkäreiden päälle suunnata salille. Meidän vaa'asta on sopivasti just patteri loppunut, mutta epäilen, että olen saanut ainakin kaksi lisäkiloa tänä vuonna. Tuntui, että...
  15. E

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Tällä hetkellä oireina rintojen turvotus, (alun nännikipu ei enää niin pahana), pahoinvointia aamupainotteisesti, vatsan turvotus, repäisykivut. Rv 5+4
  16. E

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Minulla on aika kolmosrokotukseen ensi maanantaina, luottavaisin mielin menen sen ottamaan. Mulle voi lisätä iäksi 40 v. ja synnäri Satasairaala.
  17. E

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Olen pahoillani.
  18. E

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Minä myös odotan, että pääsis työhön ja normaaliin arkeen taas, jotta aika kuluisi nopeammin. Olen ollut ke-pe saikulla päänsäryn ja flunssaoireiden takia. Nyt oon jo oireeton, mutta vielä joudun odottamaan eilisen koronatestin tulosta. Niin toivoisin pääseväni huomenna kirpparille hypistelemään...
  19. E

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Onnea! Erehdyin eilen lukemaan 40+ -vauvaa toivovien ketjua ja alkoi tuntua, että km on enemmän kuin todennäköistä, munasolut on kelvottomia jne... Päätin olla jatkossa lukematta. Mä olen siis jo 40 täyttänyt.
  20. E

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Kiitos! Tuonne listaan tuli mun riville yks 4 liikaa.:) Esikoiseni on 16 ja meillä on edelleen facessa yhteydenpitoa sen aikaisen suljetun palstan mammojen kanssa.

Yhteistyössä