Hakutulokset

  1. L

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Katsos kun jäi kirjautumatta. Yllä oleva kebabhimoinen siis täällä! ^^
  2. L

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Onpa jännä, ihmettelen tätä vastausta. Olin itse juuri tulossa kommentoimaan, kun tutkaillut näitä eri pakkauksia ja ainakin ainesosaluettelojen mukaan on olemassa sekä lakritsiuutetta sisältäviä että sitä ilman olevia Salta Katten -karkkeja. Sekava tuotebrandi kyllä kun on erilaisia.. Ota tästä...
  3. L

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Onnittelut ja tervetuloa uusille! <3 Täällä myös yksi harkitseva luonne. En ole vielä ainakaan kokenut tarvetta itse mennä varhaisultraan, mutta olen pitänyt oven avoinna, jos sellainen olo tulee. :D Varmaan käy niin, että NT sieltä alkaa kolkutella jo ensin. Nyt siis 8+0. Mulla tosiaan oli se...
  4. L

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Ihanaa kuulla ultrakuulumisia @Dallu ja @Guinevere <3 Ja @hiliputti ymmärrän niin tuon turhautumisen, eihän nyt vielä pitäisi olla mitään estettä suht normaaliin menoon! Mutta niin on yllätyksiä ja erilaisia oloja tää alkuraskauskin täynnä. Toivottavasti juilimiset ja kivut menee pian ohi! Tuo...
  5. L

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    @hiliputti täällä myös saamattomuus! Nimenomaan tuon urheilun suhteen. Oon suht aktiivinen mm. juoksun kanssa ollut, mutta palautumisen ongelmista ja raudanpuutteesta myös kärsinyt, joten koko yritysaikana en oikein kunnolla uskaltanut treenata. Keskityin varsinkin kierron loppuvaiheissa pitkiin...
  6. L

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Mä en (ainakaan toistaiseksi) ole menossa varhaisultraan. Mieli voi toki muuttua, jos kaikki oireet katoaa tai muuten tulee sellainen olo. Juuri nyt ei vaan jostain syystä tunnu, että se olisi tarpeellista. Oon ottanut nyt sen asenteen, et oon 100% raskaana ja se saa riittää. Voin kyllä...
  7. L

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Voi ei, pahoittelut @Mini-Myy – toivon sulle pikaista plussaa! Vähän samoja fiiliksiä kun @Suikku1 – parina päivänä meinannut vähän öllöttää, jos on yli kaksi tuntia vierähtänyt ruokailusta. Vaikka vielä tosi lievää, niin silti saa esimakua, että apua, jos kokisikin sen pahemman kaavan kautta...
  8. L

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Mulle voi päivittää 32 v ja HUS. Samalla myös LA:n voisi viilata päivällä 2.9. koska siirryin nyt itsekin käyttämään samaa kuin neuvola. Katsotaan miten muuttuu vai muuttuuko matkalla. Eli nyt sitten 6+0. Itekin oon ajatellut, että on ollut niin vähäoireista, mutta kyllähän niitä on kun alkaa...
  9. L

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Voi ei... Olen pahoillani.
  10. L

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Onnea uusista plussista ja tervetuloa! ❤ Täällä on nyt edelleen rusehtavaa valkovuodon seassa eli vuodon rippeet jatkuneet. En nyt enää edes jaksa ressata, koittanut ihan tietoisesti kääntöä ajattelua, että kuuluu asiaan. Tissikipu jatkuu ja nyt oon ihan aavistuksen tuntenut jotain öllöttävään...
  11. L

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Vierailija kyseli tiputtelusta. Ja olisin myös vastannut ihan kuin muutkin tässä eli ilmeisesti todella yleistä ja harmitonta. Mutta autas vaan kun sattuu omalle kohdalle.. Niin vain täälläkin nyt vuosi vaihtui epävarmuudessa, kun vessareissulla oli tippa verta housuissa. Sitä ennen oli tähän...
  12. L

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Mä soitin neuvolaan jo eilen. :D Jotenkin tuntuu, että silläkin jo konkretisoi vähän asiaa itselleen, kun on virallisesti jossain kirjoilla. Mutta tuosta varhaisultrasta en oikein oo ite varma. Jotenkin tuntuu, et omassa tuttavapiirissä ei ole käyty niissä (tai sitten ei ole vain koskaan tullut...
  13. L

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Hei, varovasti liityn itsekin nyt ihan ensimmäistä kertaa keskusteluun! Oon haaveiluryhmää seurannut jo keväästä asti taustalta. Elokuussa alkoi meidän yritys, kolmannessa kierrossa tärppäsi, mutta meni sitten heti 4+6 kesken. Nyt plussa tuli sopivasti ennen joulua, Ihanat lahjat ollaan saatu...

Yhteistyössä