Hakutulokset

  1. J

    Elokuiset 2022

    Pakotettuna myös otin koronarokotteen, koska teen töitä sote-alalla. En olis halunnut ottaa, mutta ei ollut vaihtoehtoja. Alkuviikosta kävin. Hetkellisesti nosti kuumeen pariksi päiväksi, mutta muuten ei mitään sen kummempia tuntemuksia. Ja mitä muuten raskausoireisiin tulee niin oon päässy tosi...
  2. J

    Elokuiset 2022

    mä oon käsityksessä, että varhaisultraa tehtäisiin rv 12 asti. Selvitä ihmeessä asiaajonkin yksityisen kätilöklinikan kautta. Uskoisin, että onnistuu vielä. Ja jos ei alateitse tee niin tekeehän ne sit keskiraskauden ultrauksia yksityisellä ihan yhtälailla vatsalta. Toivottavasti saatte...
  3. J

    Elokuiset 2022

    meillä eka kunnallinen ultra silloin kuin rv on 12+1. Odottavan aika on pitkää 😅
  4. J

    Elokuiset 2022

    tsemppiä!! ❤️
  5. J

    Elokuiset 2022

    Mä teen itsenäistä työtä, jossa aikataulutan itse oman kalenterini, joten sillai helposti saanut järjestettyä. Miinuspuolena toki se, että se on työajasta pois ja tehtävä pidempi päivä sitten, että saa poissaolotunnit kuitattua.
  6. J

    Elokuiset 2022

    Ihanaa, että pikkuinen sieltä löytyi ja sydän löi 😍 oireet tuntuu täälläkin vaihtelevan päivästä toiseen. Pari päivää menee suht hyvässä voinnissa ja sitten seuraavat pari päivää taas aivan järkyttävissä refluksioireissa. Eli helpommin sanottu kuin tehty, mutta koittaa olla vaan liikoja...
  7. J

    Elokuiset 2022

    Yv laitettu :) ehkä mäkin jo uskaltaudun mukaan
  8. J

    Elokuiset 2022

    Meillä oli tänään eka neuvolakäynti. Melkein 1,5h juteltiin kaikesta mahdollisesta. Ultraa ei tehty eikä sydänääniä kuunneltu jne. Ainoat ”toimenpiteet” oli verenpaineen mittaus, rauta-arvon katsominen ja pissanäyte. Viikon päästä menen verikokeisiin ja lähete tehty siihen ekaan kunnalliseen...
  9. J

    Elokuiset 2022

    Mä oon 26v. ja mies 34v. Meidän ensimmäinen lapsi tulossa. Neuvolassa ne tulee kyllä koronarokotetta suosittelemaan. Näin ainakin mun ystävällä oli, jolla laskettu aika nyt helmikuussa. Otti influenssarokotteen myös. En oo viel päättäny mitä ite aion sen kanssa tehdä. Mulla onneks vasta 3kk...
  10. J

    Elokuiset 2022

    Mä tuun sua päivän perässä. Mulla huomenna rv 8+6. Komppaan tuota, että aika menny nopeasti, mutta toisaalta odottaa jo kovasti ensimmäisen kolmanneksen päättymistä.

Yhteistyössä