Hakutulokset

  1. L

    Elokuiset 2022

    Adelieamanda, onnea! Miten pikkuruinen poika ❤ Meillä siskot silittelee ja haluaa pitää vauvaa sylissä, mutta ei nuo kauheen innoissaan ole hoitamassa 😁 Ihan hullua, että kohta vauva on jo kuukauden ikäinen. Vasta tuo syntyi ja nyt jo silmät suurina tuijottelee ja selvästi jo hiukan seuraa...
  2. L

    Elokuiset 2022

    Voi ihanaa, onnea Kerttu ja perhe ❤
  3. L

    Elokuiset 2022

    Kiitos, ja tsemppiä teille Hannalaura ja Kerttu loppurutistukseen! Ei kestä kauaa kun teilläkin on pienet sylissä ❤ Keksi82, onnittelut sinne vauvasta! Meidän pieni syö ja nukkuu, syntymäpainokin ylittyi reilusti viikon iässä. Tyytyväinen vauva kaikenkaikkiaan. 😊
  4. L

    Elokuiset 2022

    Poika syntyi tiistaiaamuna viikolla 38+4 😊 Vedet meni yöllä ja siitä lähti supistukset käyntiin, synnytys kesti 7h. Painoa oli 2890g ja pituutta 50cm, pitkä laiha poika 😄 Me voidaan hyvin ja tänään toivottavasti päästään jo kotiin ❤
  5. L

    Elokuiset 2022

    Kerttu, joo alkaa kyllä vähän jo jännittää! Toivottavasti sunkaan vauva ei ihan jätiksi kasva 😊 Viime yönä heräsin pieneen erilaiseen menkkajomotteluun ja pari pientä supistustakin tuli ja vessassa sitten hulahti limatulppaa oikein kunnolla. Edellisissä raskauksissa en ole huomannut sitä...
  6. L

    Elokuiset 2022

    Toivottavasti ei tartte enää kauaa tätä mahaa kantaa, vaikka "huonoimmassa" tapauksessa vielä 4 viikkoa 🙄 Mulla oli kontrolliultra ja hyvin on vauva kasvanut, nyt painoarvio hiukan alle 3100g. Sykkeet oli hiukan matalat joten taisin puolisentoista tuntia istua käyrillä vielä ultran ja...
  7. L

    Elokuiset 2022

    Närästää, ärsyttää, kolottaa ja ahdistaa, että ihan hyvin menee 😁 Pientä menkkajomotusta edelleen päivittäin alaselässä ja nyt on alkanut myös alavatsaa hiukan juilia. Paine nivusissa ja tuikkimiset kohdunsuulle on myös aika ikäviä. Ei jaksais enää kauaa tätä 😅 37+3
  8. L

    Elokuiset 2022

    Hannalaura, uudelleensynnyttäjällä paikat saattaa aueta vaikkei synnytys vielä viikkoihin olisi ajankohtainen, mutta selkeästi alkaa kroppa kyllä valmistautua. Nyt on muutamina päivinä ollut pienen pientä menkkajomotusta aika paljon ja tosi napakoita harkkasupistuksia! On pakko ihan pysähtyä...
  9. L

    Elokuiset 2022

    Mulla oli tänään kätilö- ja lääkäriaika. Käyrää otettiin puolisen tuntia ja lääkäri teki sisätutkimuksen ja ultrasi. Kaulaa jäljellä 3cm, pehmentynyt ja auki 1cm. Painoarvio oli 2590g, joten ensi viikolla on sitten vielä uusi kontrolliultra kun käyrä hiukan notkahti alaspäin. Lääkäri sanoi, että...
  10. L

    Elokuiset 2022

    Meillä mennään myös hiukan keskikäyrän alapuolella, niin oli aiemmatkin. Mahan kovettumisia on päivittäin useampia, välillä myös juilii selkää. Vauva on ollut jo monta viikkoa pää alaspäin, joten paine nivusissa on ikävä ja jalkojen liikuttaminen on, vähän päivästä riippuen, hankalaa. Meillä...
  11. L

    Elokuiset 2022

    Kerttu, esikoinen spontaanisti 41+0 ja kuopus käynnistettiin runsaan verenvuodon takia 39+2, että ehkä tää on vaan toiveajattelua, että syntyisi aikaisemmin 😄
  12. L

    Elokuiset 2022

    Mä oon 34v. Tekiskö ikä sen, että on näitä liitoskipuja kun en muista, että aiemmissa olis ollut mitään vaivoja😄 Tänään on viikkoja 35+0 ja kamala ajatus, että vielä 5vk laskettuun aikaan. Mulla on kyllä jotenkin sellainen tunne, että poika syntyy aiemmin. Toivottavasti tää mun tunne osuu...
  13. L

    Elokuiset 2022

    Mua ei itse synnytys hirveästi jännitä, mutta mietityttää miten nopeasti se mahtaa tapahtua ja ehtiikö mun äiti vanhempien lasten seuraksi sen ajaksi kun tulee kuitenkin vajaan parin tunnin matkan päästä. Vai olenko sitten yksin synnärillä ja laitan miehelle kuvan vauvasta 😄 Eka kesti 10h...
  14. L

    Elokuiset 2022

    Mulla on tullut vähän reilu 5kg painoa tähän mennessä. Ei mulla aiemmissakaan raskauksissa tullut kuin 7kg ja 11kg, joten aika samoissa mennään. Edellisilläkin kerroilla kaikki jäi synnärille, joten varmasti nytkin. Silti on tosi iso olo😁 Ihanaa vaan olla joutilaana kun oon nyt kesälomalla ja...
  15. L

    Elokuiset 2022

    Hannalaura, mulla myös esimerkiksi sohvalta nousemiseen tarvitaan jo tukea kun muuten painaa niin kamalasti nivusiin ja kun vatsalihaksista ei oikein hyötyä enää ole 😆 Mä nään joka yö unia, mutta en vielä yhtään sellaista, että vauva olisi syntynyt. Vaikka tää maha alkaa kyllä mulle jo riittää...
  16. L

    Elokuiset 2022

    Pakkaseukko, tsemppiä, mulla samoja oloja. Nyt uutena tullut oletettavasti häpyliitoksen kivut. Aiemmissa raskauksissa ei ole ollut mitään kipuja, joten tää on ihan uutta. Kerttu, toi hengenahdistus on kamalaa. Mulla ei ole onneksi viikkoihin sitä enää ollut kun vauva on kovin alhaalla pää...
  17. L

    Elokuiset 2022

    Kerttu, hyvä et meni kuitenkin suht helposti tauti ohi. Mulla on la 19.8., eli lähekkäin tosiaan 😊 Mä oon jo jotenkin kyllästynyt tähän raskauteen. Ihanaa, että vauva potkii ja pysyköön vielä monta viikkoa sisäpuolella, mut on jo niin raskas olo ja ärsyttää radi, et ootan vaan, et mahasta...
  18. L

    Elokuiset 2022

    Kerttu, hyvä että korona on voitettu! Oliko sulla pahat oireet? On ihanaa, että alkaa olemaan lämmin ja voi mennä kesämekoissa. Töitäkin enää pari viikkoa ja sitten kesäloman kautta äitiyslomalle, niin ihanaa 😊 Mulla on alkanut olemaan vähän kovempia supistuksia. Ei varsinaisesti kipeitä, mut...
  19. L

    Elokuiset 2022

    Täällä jaksetaan oikein hyvin, mitä nyt radi meinaa välillä ottaa päähän kun pitää sokereita seurata. Teen fyysistä työtä, ja kävelen lähes 8h päivässä, mutta ainakaan vielä ei ole mitään kummempia oloja. Välillä toki pitää hidastaa kun tulee harjoitussupistus, mutta nekin häviää sitten. Mulle...
  20. L

    Elokuiset 2022

    Heh, meillä on toisinpäin, tytöt saavat pikkuveljen 😁 Kuulostaahan se hurjalta, että menette ihan erikoislääkärille, mutta onneksi kuitenkin todennäköisyydet hyviin uutisiin on paremmat! Tulisi tännekin jo niin lämmin, ettei takkia tarvis. Ei mene enää vetskarit kiinni yhdestäkään takista...

Yhteistyössä