Hakutulokset

  1. N

    Kesäkuiset 2022

    Kiitos teille tsempeistä♡ ja äläs nyt @hanba , tiedä vaikka alkaisi sattumaan ja tapahtumaan ykskaks ja rytinällä🤗 on nää jotain henkimaailman juttuja... ja kuinka paljon toivoa voikaan antaa tuollaisen limayllätyksen löytyminen (jota tulee edelleen, miten sitä voi olla kilotolkulla!?😆), tähän...
  2. N

    Kesäkuiset 2022

    Täällä alkoi su kovat supistuskivut päivällä, 3-5min välein. Olin synnärille jo yhteydessä, mutta päätin katsella viimeiseen asti kotona. Niinhän ne sitten lopahti puoliltaöin. Yöllä vain muutamia, aamulla ohi. Jatkui eilen ma n. Klo 11, kivuliaina, taas ohittui koko illaksi. Yöllä jatkui...
  3. N

    Kesäkuiset 2022

    Ah, kohtalotovereita😅❤ varmaan vielä sekin tekee loppuajasta näin tuskallista, kun tietää, että voi alkaa tapahtua minä hetkenä hyvänsä - mutta kun ei hiivatti soikoon tapahdu😅 tai kun saattaa mennä ropisten ylikin. Oon lukenut optimistisena kaikki nettipalstat aiheesta "kuinka sunnytys...
  4. N

    Kesäkuiset 2022

    Oi onnea!🥰🥰 Oon ihan kypsä, tänään 37+6 ja jo kohta 3 viikkoa etenkin öisin noita hemmetin kipeitä menkkakramppeja alavatsa/selkä/lonkat (supistuksia siis, oletan), tosi tiuhaankin muutaman min välein. Ei todellakaan saa nukuttua noiden kanssa. Ja aamulla loppuu, täysin. Voisiko jo edistyä...
  5. N

    Kesäkuiset 2022

    Vähiin kyllä käy odotus! Tiedä, milloin näitä alkaa tupsahdella. Täällä oltiin neuvolassa niin varmoja, että menee vähintään 3-4 viikkoa (21.6. laskettu aika), mutta optimistisena olen ja toivon, että mahdollisuus on nopeisiinkin liikkeisiin, ensisynnyttäjä tai ei...
  6. N

    Kesäkuiset 2022

    Minä en tunnista supistuksia! Välillä on tosi kovaa menkkamaista kipua alavatsa/ristiselkä, aaltoillen tulee ja menee ja kestää ehkä 30sek-1.5min kerrallaan, etenkin aktiivisemman päivän jälkeen. Mutten kyllä huomaa vatsan kovettumista. Hemmetin kipeää kyllä tekee. Ehkä 2 viikkoa tällaista...
  7. N

    Kesäkuiset 2022

    Mulla on välillä myös kova mullaus, mutta sitten taas tooooosi hiljaisia päiviä. Ei täyttyisi liikelaskenta. En oo kuitenkaan ollut huolissani, kun menee niin selvästi sykleissä:) käyn läimimässä sulkapalloa vielä ja aina nuo aktiivisemmat päivät tuntuu hiljentävän kaverin loppupäiväksi ja jopa...
  8. N

    Kesäkuiset 2022

    Nouhätä, täällä vasta jotain kirppisvaatelöytöjä tehty ja vaunut + kaukalo saatiin viime viikolla hankittua😁 muuten kaikki hankimatta. Saa nähdä, saadaanko siirryttyä isompaan vuokrakämppään tässä vielä ennen beibin tuloa. Senkään takia ei ole viitsinyt hamstrata pieneen kämppään.
  9. N

    Kesäkuiset 2022

    En muista avauduinko täällä jo. Kävin omakustanteisesti mittaamassa ferritiinin, matalin tulos mitä Mehiläinen antaa, eli <12. Rautalisä ja kontrolli sentäs julkiselta toukokuulle. Hb ollut 130-140 raskauden aikana, aiemmin 140-150, luulen että ferritiini ollut vuosikausia matalalla kun outoja...
  10. N

    Kesäkuiset 2022

    Kappas! Oliko siis rutiinitarkastus vai menitkö oireilun takia?
  11. N

    Kesäkuiset 2022

    Nyt kun tääkin hitsi vieköön suostuisi syöksymään toisinpäin... aikaa vielä onneksi (oletettavasti on). Kovasti toivoisin alatiesynnytystä, vaan siihen kun ei aina voi vaikuttaa. Nyt sitä stressaa tällaisesta, mikähän lienee seuraava stressinaihe...😄
  12. N

    Kesäkuiset 2022

    Kiitos ihanista tsemppisanoista❤❤ eiköhän se tästä. Ja vähiinhän tämä käy, ajatelkaa, ensi kuun perästä on jo kesäkuu!
  13. N

    Kesäkuiset 2022

    Ihan pahaa tekee tää oma painonnousu, ei pitäisi vertailla😄 turhauttaa vaan, kun aktiivisuus yhä kova (toki kovimmat crossfiträäkit korvaantunut muulla tekemisellä) eikä ruokavalio sinällään ole muuttunut. Ja kroppa vaan kerää ja kerää. Toisaalta tuo, että muutamalla tuttavalla tullut 20-30kg ja...
  14. N

    Kesäkuiset 2022

    Kyllä kyllä, entistäkin ehompina😉
  15. N

    Kesäkuiset 2022

    Täällä tullut n. 13kg ja tää on pahinta koko raskaudessa. Olin niin tosi rasvattomassa kunnossa ja treenasin kovaa aiemmin. Hitto että osaakin palautuminen ahdistaa, enemmän kuin synnytys...
  16. N

    Kesäkuiset 2022

    Mie kuuluin vielä tähän kastiin, joka ei ollut pari viikkoa sitten hankkinut MITÄÄN, ajatuskin ahdisti😄 tuttava, kesäkuisia hänkin, oli siinä vaiheessa ostanut vaatteet ja lelut seuraavaksi 4 vuodeksi, suunnilleen. Mutta niin se tännekin iski, kirpparilöytöjä, pyykinpesua ja silitystä ja...
  17. N

    Kesäkuiset 2022

    Ja sitten on meitä, joilla tissit ei edes ole kasvaneet😆 turvonneemmat oli ovulaatiosta alkaen ensimmäiset muutaman kuukautta kuin nyt, hemmetti sentään. Tulisi edes tää mun massiivinen painonnousuni tisseihin, mutta takapuoli ja reidet kerää kaiken.
  18. N

    Kesäkuiset 2022

    No mutta onpa hyvä, että kasvu siitä normalisoitui/kiihtyi ja mitään sen kummempaa ei ollut!😊 josko tässäkin olisi ihan geneettiset syyt. Toisaalta hyvä, että taustalla on tuollainen ns. normaali pienikasvuisuus jo edeltävästi, antanee hiukan helpotusta siitä, ettei mistään sen kummemmasta kyse...
  19. N

    Kesäkuiset 2022

    Voihan hitsi, että joudutte käymään läpi saman asian. Miten esikoisen kasvu sitten syntymän jälkeen - lähtikö siitä normaalisti vai seurattiinko/tutkittiinko? Täällä huolettaa tuo vauvan asema - onhan tässä aikaa kääntyä raivotarjontaan vielä (nyt 27+2), mutta hermoilen silti... viihtynyt...
  20. N

    Kesäkuiset 2022

    Toi Lola&Lykke on tuntunut olevan niin kehuttu, että semmosen kävin noukkimassa itsekin. On kyllä napakan oloinen ja säätövaraa. Josko tässä olisi pieni helpotus vaivoihin🥰 vaikka iloinen pitää olla, kuinka helposti periaatteessa mennyt. Mutta kivut on kyllä turhauttavia...

Yhteistyössä