Hakutulokset

  1. L

    Marraskuiset 2023 ❤️

    Me käytiin viime to koko perheen voimin varhaisultrassa yksityisellä, sydän löi ja viikkoja 6+2 :) Todella paljon lievempää pahoinvointia kuin esikoisesta, mutta väsymys kyllä vaivaa. Ei sellainen että nukuttaisi tai saisi nukuttua (olen aina ollut surkea päikkäreiden nukkuja!) mutta mitään ei...
  2. L

    Marraskuiset 2023 ❤️

    Nyt tunnareilla sisäänkirjautuneena, olen siis tällä sivulla aiemmin vierailijana kirjoittanut 8kk esikoisen äiti jolla tapahtui kertalaakista raskautuminen ja la 25.11. Esikoisesta kävin kaksi kertaa varhaisultrassa, eka taisi olla 6+2 ja siellä näkyi syke mutta halusin vielä mennä...
  3. L

    Heinäkuiset 2022 💕

    Tänään on ollut huono päivä.. Yö nukuttu jälleen huonosti ja koko päivä mennyt pahan olon kourissa ja tyhjää kakoessa, mutta edelleenkään en ole oksentanut. Ihan flunssainen olo mutta kuumetta ei ole. Huomenna myöskin verikoepäivä ja pelkään siitä johtuvaa heikotusta. Nyt tuntuu siltä että olen...
  4. L

    Heinäkuiset 2022 💕

    Eka kunnallinen ultra oli tänä aamuna ja siellä vauva näkyi 9+1 ikäisenä kuten pitikin. Olen nukkunut tosi huonosti viimeisen kuukauden ja ilmeisesti yliväsymyksestä johtuen sain aivan valtavan nauruhepulin siinä pöydällä ultralaite alapäässäni maatessani xD järkyttävää ja noloa! Näin siis...
  5. L

    Heinäkuiset 2022 💕

    Täällä oireina väsymys (töissä aivan tuskaa, odotan vain koko ajan kotiinpääsyä että voin maata sohvalla koko illan) ja etova olo/yökkäily jos nälkä yhtään pääsee yllättämään, joten syön siis koko ajan. Kylmäkin on. Oksentanut en ole kertaakaan mutta tosiaan välillä yökin niin kovaa ja pitkään...
  6. L

    Heinäkuiset 2022 💕

    Meillä oli tänään toinen varhaisultra ja nyt syke näkyi ja kuului oikein hyvin! :) äsken oli myös ensimmäinen neuvola, jossa juteltiin. Harmi vaan että neuvola"täti" ei ilmeisesti ollut se, joka meillä tulee olemaan jatkossa vaan sijainen. Joutuu ns tutustumaan uudelleen. Kauheasti tuli infoa ja...
  7. L

    Heinäkuiset 2022 💕

    Täällä väsymys on aivan kamalaa, samoin vessassa öisin ramppaaminen. Kävin toissayönä VIISI kertaa vessassa! Töissä on aivan tuskaa kun pitää olla koko ajan skarppina ja työpaikan pukkariin päästessä monesti tuleekin vähän huono olo, sillä olen koko päivän tsempannut ja sitten kun saa ns...
  8. L

    Heinäkuiset 2022 💕

    Varhaisultra takanapäin, pienen pieni 3,5mm kokoinen täplä näkyi oikeassa paikassa, ja lääkäri ja mies näkivät sykettäkin, itse vain tuijotin ultrakuvaa enkä tajunnut siitä mitään! Nyt jäi jotenkin huono omatunto kun olin vain niin "kylmä" koska tosiaan pääni sisällä vain hämmästelin että tuo...
  9. L

    Heinäkuiset 2022 💕

    Viikonloppuna oli kaverin polttarit ja olin kyllä aivan veto pois ja naatti siellä ja litkin limpparia. Kaikki oli kyllä tosi hienotunteisia ja kukaan ei kysynyt mitään vaikka tiesivät kyllä että vauvaa yritetään, joten en siis kertonut kellekään ystävällekään tilanteesta!! En olisi ikinä...
  10. L

    Heinäkuiset 2022 💕

    Hätähousu taas aikaisti varhaisultra ensi viikon tiistaille!!! Kääk, alle VIIKKO! Nyt vain aloin pelätä ettei mitään vielä näy :( silloin pitäisi olla 6+2.. En kuitenkaan vielä peru 15.11. aikaa, sillä jos ensi viikolla ei näy/kuulu, niin seuraavan viikon maanantaina sitten menen uudelleen. On...
  11. L

    Heinäkuiset 2022 💕

    Ihanaa että meitä tulee lisää <3 Tänään sain jo paniikin aikaan kun koiran kanssa lenkillä meinasin liukastua mutaisessa alamäessä ja nitkautin koko yläkroppa taaksepäin aika voimalla ja hieman tuntui kyljissä ja vatsalihaksissa jälkikäteen.. Yöunet oli huonot, heräsin vaille neljä tekemään...
  12. L

    Heinäkuiset 2022 💕

    Täällä tehty positiivinen testi viikko sitten perjantaina, tai hyvin hailakka viiva tuli silloin. Viime viikonloppuna ja alkuviikosta testasin useamman kerran uudelleen ja viiva oli tummunut ja digi sanoi 2-3. Huomenna testaan aamusta taas digin ja että tuleeko 3+. LA heinäkuun alussa, about...

Yhteistyössä