Hakutulokset

  1. K

    Kesäkuiset 2022

    Me käytiin yksityisellä varhaisultrassa rv 7+3 ja meinataan mennä uudelleen seulontaultrien välissä samaan paikkaan nyt välipäivinä (17+0) myös. Seuraava seulonta vasta 20+2 ja kun liikkeitä ei vielä vähään aikaan tunne niin halutaan varmistaa että kaikki on hyvin 💕 Hintaa näillä se 79e...
  2. K

    Kesäkuiset 2022

    Laitoin sulle yksityisviestiä, toivottavasti mahtui vielä mukaan 🤗
  3. K

    Kesäkuiset 2022

    Täällä nt-ultra tänään käytynä ja ai että oon huojentunut. Ei siis ollut mitään syytä pelätä mitään, mutta kyllä tässä on kroppa käynyt muutaman päivän ylikierroksilla, uni ollut huonoa ja vatsa sekasin, kun oon ollut niin hermostunut. Pienellä kaikki kuitenkin hyvin ❤ vähän on odotettua isompi...
  4. K

    Kesäkuiset 2022

    Mä ehdin jo riemuita paremmasta olosta (nyt 10+5), mutta tänään taas ihan järkyn paha olo koko aamun... kai tää nyt sitten tulee ja menee eikä auta kun odotella. Toki edelleen olen onnellinen että on oireita ylipäätään 😊 Kävin tällä viikossa ekoissa labroissa ja jotain häikkää oli ja nyt joudun...
  5. K

    Kesäkuiset 2022

    Täällä 9+6 tänään. Tällä viikolla oli eka neuvola, jossa tuli hirveesti tietoa. Eka lapsi siis tulossa niin kaikki on ihan uutta. Varattu aika labraan, sokerirasitukseen ja ultraan. Labran sain työajan ulkopuolelle, mutta muut on työaikana. Tulee kyllä olee hankala keksiä syitä poissaololle, kun...
  6. K

    Kesäkuiset 2022

    Kyllä Itelläki etoo, mutta niin kökköä kun onkin pakottaa itsensä syömään niin oon huomannut että säännöllinen ruokailu auttaa. Ei tuu ihan niin paha olo 😅 ja nälkäkiukku on muuten myös tuhat kertaa kamalampi kun aiemmin 🤣
  7. K

    Kesäkuiset 2022

    Ihan kökköä että pahoinvointi tulee taas esiin! Musta tuntuu, että itsellä vähän helpottanut. Toki alan myös tottumaan tiheämpään ruokarytmiin niin se varmasti myös auttaa... Palelu on täälläkin ihan yleistä näinä päivinä. Kotona työt sujuu siten, että päällä kolme kierrosta vaatteita ja...
  8. K

    Kesäkuiset 2022

    Voin niin samaistua tohon että päivät kuluu hitaasti. Tajusin että omasta plussaamisesta vasta kolmisen viikkoa, mut tuntuu et koko maailma on muuttunut ihan täysin ja että aikaa olisi kulunut monta kuukautta. Oon ehkä maailman kärsimättömin ihminen joten tää odottelu ei todellakaan sovi mulle 😅...
  9. K

    Kesäkuiset 2022

    Täälläkin tänään varhaisultrassa käyty! 7+2, vastaa viikkojaan ja pikkuisella kaikki hyvin 💕 vahva sydän lyö ja me rakastuttiin ensi silmäyksellä 😍
  10. K

    Kesäkuiset 2022

    Kiitos teille kummallekin ku puhutte tästä rohkeasti! Kovin paljon en ole löytänyt asiaan liittyvää keskustelua ja aihe mietityttää kyllä. itsellä myös sama tuon hengästyminen kanssa. Tuntuu ettei voi nauttia täysin kun henki ei kulje. Lieneeköhän se normaalia? Muutenkin halut tosiaan normaalia...
  11. K

    Kesäkuiset 2022

    Moikka! Varovasti liityn itsekin mukaan. Ensimmäinen tulossa, nyt 6+6 ja laskettu 11.6. Ensi viikolla varhaisultra ja eka neuvola 8.11. Vähän epätodellinen olo, en vieläkään noin 50 testin jälkeen usko että voisin olla raskaana. Oireita kyllä on ihan urakalla 😅 Pahoinvointi, rintojen arkuus...

Yhteistyössä