Hakutulokset

  1. N

    tässä liki keskustaa asutaan. :)

    tässä liki keskustaa asutaan. :)
  2. N

    Moi! Olen 25wee kolmen lapsen äiti kempeleestä. Olemme vasta muuttaneet tänne ja kavereita ei...

    Moi! Olen 25wee kolmen lapsen äiti kempeleestä. Olemme vasta muuttaneet tänne ja kavereita ei ole liikaa. :) Minkä ikäisiä lapsia sinulla on?
  3. N

    Kempeleen äidit!

    Emme kyllä asu kempeleesä, mutta lähellä kuitenkin...kertaalleen on taidettu jo porista ja nähdäkkin... :) laita yv:tä jos pieni välimatka ei haittaa...
  4. N

    Nimi pikku rinsessalle...

    Meillä pieni neiti vailla nimeä. On mietitty monenlaista, mutta tässä olis viimeiksi mietityt vaihtoehdot. Kerro mitä mieltä olet? Linnea Sara Sofia, Linnea Ida Maria, Josefiina Ida Maria, Iida Maria Josefiina...
  5. N

    OMA PINO 08-ALUEEN ÄIDEILLE JA ODOTTAJILLE!!!!

    Täällä olis 23v kahden pienen pojan(06&08) äiti oulun etälä puolelta... Kavereita ei ole koskaan liikkaa, saa laittaa yv:tä...
  6. N

    <3 HEINÄMASUT Maaliskuussa <3

    Moi! Vieläköhän tänne mahtuis mukaan. Meille kolmas tulossa la 25.7, pojat 06 ja 08...
  7. N

    oulusta äitejä?

    Täällä olis kans oulun etelä puolelta yksi kahden pienen pojan äiti...Saa laittaa yv:tä!!! :)
  8. N

    Valkuaista pissassa!

    Kävin neuvolassa ja pissassa oli valkuaista yhdellä +:lla. Pitäisikö huolestua? Näyttää, että jalat ovat vähän turvoksissa, mutta ei mitään muuta...
  9. N

    oys ja np-ultra

    Huomenta!! Kertokaa pian kansalaiset onko mahdollista ottaa esikoinen mukaan tuohon kyseiseen ultraan? Ei ole oikein muutakaan vaihtoehtoa niin olisi vähän pakko. Mies voi mennä lapsen kanssa kyllä sitten vaikka käytävään jos ei muuten ota onnistuakseen. Mies kuitenkin haluaa tulla mukaan...
  10. N

    varhaisultra

    Kävin tänään sitten uudelleen siellä ultrassa ja nyt oli kaikki niin kuin olla pitää. Näkyi pienen pieni vauvan alku ja kuulemma voimakkaasti lyövä sydän... :p Nyt vain toivotaan, että päästään onnellisesti loppuun saakka!!!
  11. N

    varhaisultra

    Olen sellanen huolehtija ja tämä vauva olisi todella toivottu. No reilun viikon päästä on se uusi ultra aika, jospa siellä jo sitten jotain näkyisi. :saint: Miten sinulla on mennyt? Oletko käynyt ultrassa vai oliko se vasta edessä päin vielä?
  12. N

    varhaisultra

    Eli siis kävin varhaisultrassa vikkoja menkkojen mukaan olisi pitänyt olla 6+6, mutta minulla on epäsäännöllinen kierto. Siellä selvisi sitten, että kohdun koon mukaan viikkoja olikin vasta 5+1. Mielestäni ultraaja sanoi näkevänsä ainoastaa kasvaneen kohdun, mutta ei muuta. Sain uuden ajan...
  13. N

    Oireet kadonneet

    Kiva, että on muitakin huolehtijoita. Ensimmäiseltä oli aina illalla huono olo, tässä raskaudessa oli silloin ihan alussa todella huono olo koko päivän. Ja sitten yks kaks ei ollut enään mitään. Minulla on ollut epäsäännöllinen kierto 29-37päivää, niin ei ole välttämättä minullakaan vielä niin...
  14. N

    Oireet kadonneet

    Anteeksi, ei ollut tarkoitus näin monesti lähettää...
  15. N

    Oireet kadonneet

    Kiitos vastauksistanne! Koitan ottaa ihan rauhallisesti ja odotella sinne torstaille kun pääsen sinne ultraan.
  16. N

    Oireet kadonneet

    Kiitos vastauksistanne! Koitan ottaa ihan rauhallisesti ja odotella sinne torstaille kun pääsen sinne ultraan.
  17. N

    Oireet kadonneet

    Kiitos vastauksistanne! Koitan ottaa ihan rauhallisesti ja odotella sinne torstaille kun pääsen sinne ultraan.
  18. N

    Oireet kadonneet

    Kiitos vastauksistanne! Koitan ottaa ihan rauhallisesti ja odotella sinne torstaille kun pääsen sinne ultraan.
  19. N

    Oireet kadonneet

    Sain viime viikolla haalean plussan. Oireita oli kyllä, ällö olo ja mahaa nipisteli. Mutta nyt ei kahteen päivään ole ollut mitään. Pelottaa vaan, että on mennyt kesken. Viikkoja nyt tosiaan jotain 6+, torstaina olis varhaisultra...yksi keskenmeno on jo takana...
  20. N

    Missä iässä tutti käyttöön???

    Missä iässä olette alkaneet käyttää tuttia vauvallanne? Meidän vauvalla ikää vasta 2 viikkoa. Hän roikkuu kaiket yöt rinnalla (tunnin välein), ja olen alkanut miettiä, pitäisikö imemisen tarvetta jo korvata hieman tutilla. Kertokaahan kokemuksistanne, kiitos!

Yhteistyössä