Hakutulokset

  1. S

    Haaveena vauva 2022

    @petronella09 Juu, kyllä nyt uskallan siirtyä plussanneisiin, koska aamulla tuli digiin Raskaana 1-2 :love::love::love: Paljon plussatuulia kaikille ja onnea plussanneille:giggle: Toivotaan, etten joudu palaamaan tänne ja raskaus jatkuu:giggle:🤞
  2. S

    Haaveena vauva 2022

    Kp 29/26 ja menkat loistaa edelleen poissaolollaan ja Apteekkarin testi näyttää aika kivaa plussaa:love: :love:Suhteellisen haalea viiva edelleen, mutta vahvistumaan päin:giggle: Silti stressaan ja pelkään kemiallisen mahdollisuutta, kuinka tässä saa itsensä oikein rentoutumaan ja luottamaan...
  3. S

    Haaveena vauva 2022

    Täällä kp 28/26 ja Pregcheckin liuskassa näkyy edelleen toinen viiva, mutta hyvin haalea vieläkin. Minähän tikutin oviksen vasta kp15 paikkeilla, joten oletan, että siksi vielä niin haalea viiva tai ainakin toivon sen olevan syy. Älytön huoli ja stressi koko ajan siitä, että viiva lähtisi...
  4. S

    Haaveena vauva 2022

    Pakko tulla päivittämään tilannetta, yk3 kp26/26. Minulla siis pitäisi alkaa tänään menkat ja kun eivät aamulla olleet alkaneet (niinkuin aina) niin päätin tehdä varanvuoksi raskaustestin, että voin taas valmistautua pettymykseen. Tein ensin OneStepin liuskan, johon tuli viivanpaikka. Sen...
  5. S

    Haaveena vauva 2022

    Ovisplussa saatu eli mulle voi huomenna päivittää dpo 0. Mietityttää vaan riittääkö luteaalivaihe kun kierto yleensä 26-27pvää ja nyt kp15, toivotaan parasta :) Pahoittelut niille ketkä joutuneet vastoinkäymisiä kokemaan ❤ Yritän huomenna lueskella paremmin, kun vihdoin enemmän aikaa, kun on...
  6. S

    Haaveena vauva 2022

    @Keksi82 olen niin pahoillani ❤
  7. S

    Haaveena vauva 2022

    Pahoittelut @Suikku1 ❤ Täällä kp2 ja eilen oli kyllä pahimmat menkkakivut ikinä :( Tänään jo kivuttomampaa onneksi. Kysymys: millä kp:llä kannattaisi alkaa tikutteleen ovista? Olen ihan aloittelija tämän suhteen. Sain kaksoissiskoltani käyttömättömät ovistestit, kun hänellä ei enää käyttöä...
  8. S

    Haaveena vauva 2022

    Mulla oli toi sama OneStep raskaustestiuni 2 yötä sitten :D ja erittäin tummat 2 viivaa oli minunkin testeissä
  9. S

    Haaveena vauva 2022

    Sieltä ne menkat taas tuli eli mulle saa päivittää kp 1/26 :( yk3 alkakoon... Plussatuulia muille :love:
  10. S

    Haaveena vauva 2022

    Kiitos :)
  11. S

    Haaveena vauva 2022

    Täällä kp 26/26 eikä vielä menkkoja näy (viimiset 4 kiertoa olleet täysin säännöllisiä). Testasin tänään Pc:llä ja OneStepillä, molemmat negoja :( Vissiin myönnettävä itselleen, että kyllä ne menkat sieltä taas alkaa. Huoh, kertokaapas tälläiselle "palstauutukaiselle" miten saatte hermonne...
  12. S

    Haaveena vauva 2022

    Moikka kaikille Olen seurannut tätä keskustelua alusta asti ja vihdoin voisin itsekkin liittyä. Olemme uusioperhe, johon kuulun minä (38v) ja mieheni (36v), minun 11v ja 16v sekä miehen 8v, 12v ja 14v eli säpinää riittää Menimme heinäkuussa naimisiin ja olimme ensi tapaamisesta asti sopineet...

Yhteistyössä