Hakutulokset

  1. P

    David puikkotestit

    Tuleeko näihin selvä viivanpaikka? Onestep liuska nega mutta tähän david liuskaan himmeä mut kuitenki selkeä haamu
  2. P

    Sanokaa ettei voi enään olla viivanpaikka..

    Niinku jotkut varmasti on seurannut seurannut oon kysellyt millon minkäkin testin viivanpaikkoja ym tässä 2vk aikana! Mulla siis edelliset menkat Alko 3.9 ja kierto on ollu vähän epäsäännöllinen 28-34.. luulin että mun ovis ois 14.9 ollu mutta ku uudelleen aloin miettimään jos ovis ois ollutkin...
  3. P

    Rfsun liuskatestit kokemuksiaa!!

    Onko kellään näyttänyt positiivista oikein? Nyt dpo 12/13 ja tein taas niinku joka aamu toivossa että testiin tulis viiva mutta ei.. eilen illalla tein rfsun liuskan, ihan puhtaan valkoinen nega ilman minkäänlaista viivan paikkaa. Aamulla tein clearbluen plussa testin ja negatiivista näytti...
  4. P

    Rfsun liuskatestit

    Millaisia nämä nykyään? Ainakin se rfsun herkkä puikkotesti antaa 'vääriä' positiivisia, viimeksi antoi oikein punertavan haamun. Mikä oli nega. Nyt dpo11 ja sain tähän rfsun liuskaan punertavan haamujen haamun joten onko näissäkin kuuluisat viivanpaikat selkeästi? Huomenna testaan aamulla...
  5. P

    Haamu vai viivanpaikka?

    Nyt hätähousut spekuloimaan! Vauva ollut kovin toiveissa ja ihan kun olisin näkeväni jotain? Tiedän liian aikaista, odota pari päivää ymym! Mutta kun ei malta alempi tehty eilen ja tämä ylempi nyt päivä pissasta. Näettekö jotain vai kuvittelenko jo omia? Tuli n. 20 mim sisällä testaamisesta...
  6. P

    Dpo5 ja plussa?!

    Miten voi olla mahdollista että haamu tuli jo raskaustestiin vaikka laskujen mukaan ois dpo 5 tai 6 vasta tiedän, aikaista mutta kuhan kokeilin kun testi kaapissa pölyttymässä.. https://ibb.co/t2X4RRv Vaikea kuvaan saada, en tiedä näettekö te mutta silmin nähden testissä värillinen haamu..
  7. P

    Ovistestit

    Siis valaiskaa tyhmää mulla menkat Alko 2.9 ja nyt sain jo ovikseen plussan? Miten se voi näyttää kp11 oviksen? Nää on apteekin niitä ovistestejä. Tein ekan klo 13.30 päivällä, tuli selkeä viiva mutta haaleampi kun kontrolliviiva. Nyt 19.00 toisen tälle päivää jossa jo viiva yhtä punainen kun...

Yhteistyössä