Hakutulokset

  1. A

    Helmikuiset 2022

    Moi kaikki, kivoja kuulimisia taas. Olin just tänään neuvolassa ja sieltä saatiin lopulta kuulumaan reippaat sydänäänet. Opiskelija ei meinannut millään löytää ja huomasin, että häntä alkoi kuumottaa jo tilanne. Itse taas tunsin mielestäni pieniä liikkeitä makuulle asettuessa, joten en kerinnyt...
  2. A

    Helmikuiset 2022

    Haha kun mietin näitä juttuja niin tulee vaan sellainen olo että miks tein monet asiat niin vaikeesti esikoisen aikaan? En ostellu paljo mitään ku aattelin että turhaa ja ihan vähän vaan käytössä. Esim nuo ihan pienimmät vaatteet. On mulla vähän semmosia turhan ostamisen välttämisperiaatteita...
  3. A

    Helmikuiset 2022

    Jos teet loistolöydön vaaterintamalla, niin kerro! Onko muutes kukaan käyttänyt tukivyötä? Kiinnostais sellainen joka kävis myös synnytyksen jälkeen koska silloin olisin ainakin viime kokemuksen mukaan eniten sitä ehkä kaivannut.
  4. A

    Helmikuiset 2022

    Meillä on jo valmiiksi melkein kaikki, kun esikoinen on vasta vajaa 1,5v. Oon kyllä ostellu jotain täydennystä kirppareilta, niin saa pitää tälle uudelle tulokkaalle kaikki mieluisat ja sit laittaa kierrätykseen eteenpäin kaikki ei niin mieluisat mitä esikoiselle tuli hankittua en myöskään...
  5. A

    Helmikuiset 2022

    Viikon 13 ultra on käyty, riskiluvut oli onneksi tosi pienet ja pieni tiitiäinen siellä mennä polskutteli - loppu hyvin kaikki hyvin, sillä tätä edelsi melkoinen surkeiden sattumusten sarja. Ensiksi esikoinen valvotti pitkälle yöhön kun sairastui, mies ei voinut tulla mukaan kun jäi hoitamaan...
  6. A

    Helmikuiset 2022

    Siis lähinnä ihmettelen kun ei oo eka raskaus, en siis tiedä / muista miten teillä, ootteko ekan odottajia? Kun thl:n mukaan vaan sit tarvis jos ekassa raskaudessa olis ollu jotain, esim isokokoinen vauva. Tuo on iha selkee, et jos ois eka raskaus nii lähisuku tekee riskin mut nii. No en jankkaa...
  7. A

    Helmikuiset 2022

    Okei eli säkin jouduit vaikkei oo eka raskaus? Ehkä mun pitää sit rutisematta käydä siellä. Onneks ei ainakaa viimeks tullu yhtään huono olo litkusta.
  8. A

    Helmikuiset 2022

    Tietääkö kukaan paremmin että miks neuvolasta laitettiin tuplasti sokerirasitukseen kun olen nuori (alle 30v), eka vauva oli tasan 3kg ja olen normaalipainoinen ja ekassa raskaudessa ei mitään häikkää sokereissa. Ainut syy on että mun papalla on ollut 2. tyypin diabetes vanhoilla päivillä... Mun...
  9. A

    Helmikuiset 2022

    Jatkan vielä. Muutamalle kaverille oon kertonut, kun on tuntunut että tarvitsee keskustelukumppania, kävi miten kävi. Äidille myös, tiedän että hän on hienotunteinen eikä levittele tietoa toisin kuin anoppi Aivan kiva anoppi mulla on, mutta vähän turhankin kova ottamaan kantaa asioihin. Töissä...

Yhteistyössä