Hakutulokset

  1. J

    Joulufriikit 2023

    Voi että, mulla on myös lahjat vielä paketoimatta. Se on sen verran pyhä toimitus, etten ala tehdä sitä kiireessä tai siinä pelossa että lapsi herää päiväunilta, joten se on vähän jäänyt. Saa nähdä joudunko tässä vielä jonkin alkuyön valvomaan niitä paketoiden.. Tässä nyt on tällaista...
  2. J

    Joulufriikit 2023

    Tässä kuuntelen nukahtaako tuo lapsonen ollenkaan päiväunille, kun kävi sellainen aamun torkkumisvahinko vaunuissa.. Sain viikonloppuna askarreltua joulukortit sekä vähän mehiläisvahakynttilöitä. Postin kautta menevät kortit kävimmekin tänään jo viemässä. Oon kanssa sen verran pihiksi tullut...
  3. J

    Joulufriikit 2023

    Moi! Minäkin muistan pakettipiirin, vaikka en sitten koskaan saanut osallistuttua. Itse asiassa taisin siihen aikaan muutoinkin enemmän taustailla kuin osallistua keskusteluun. Tänään pitäisi tehdä piparitaikina jotta huomenna päästään piparitalkoisiin. Odotan ihanaa piparintuoksua. Saa nähdä...
  4. J

    Syysfiilistelijät 2023

    Ainiin ja kilsikalle piti vielä mainita, miten ihania tuoksuja sulla olikaan tekstissäsi... appelsiini, piparit.. saatikka että oot jo päässyt jouluherkuista nauttimaan. Mä tein eilen kauden ekat joulutortut, enkä muuten muista että olis pitkään aikaan menny näin pitkälle niiden kanssa. Yleensä...
  5. J

    Syysfiilistelijät 2023

    Biozell, samaistun täysin pikkukaaokseen ja sen aiheuttamaan levottomaan oloon. Mä olen kyllä aika lailla luovuttanut asian suhteen, vaikka jonkinlaista järjestystä yritänkin pitää yllä. Silti tietyt tasot tai nurkkaukset on sellaisia rojuläjiä joita en yksinkertaisesti saa aikaiseksi siivottua...
  6. J

    Syysfiilistelijät 2023

    Minä jo viime viikolla Halloween koristeita laittaessani hykertelin, että tällä viikolla saan ne pois ja siitä voi joulun odotus sitten pikkuhiljaa alkaa. Noh, niin kiirus oli viikonloppu jotta vähän jäi halloween juhlistamiset kotona, pakko kai nyt antaa siis koristeiden vielä olla viikonlopun...
  7. J

    Syysfiilistelijät 2023

    Kilsikan tavoin minäkin oon katsellut tätä syksyä sillä silmällä, että ihan kauneinta ruskaa ei taideta tälle vuodelle saada. Harmillista mutta eipä tuolle mitään voi. On kuitenkin ihanaa kun vielä saan olla kotona ja tuleekin joka päivä ulkoiltua ja katseltua syksyn värejä ja maiseman muutosta...
  8. J

    Syysfiilistelijät 2023

    Tunnelmallista syksyn aikaa kaikille! Kuten kilsikka sen sanoi, tunnelma lukiessani näitä viestejä on kuin kotiin tulisi. Minä myös olen kaikki viestit lukenut, pikkuhiljaa, mutta nyt nuorimmaisen nukahtamista valvoessani, tuli ensimmäistä kertaa kirjoitusfiilis. Tai ehkä vain hetki aikaa...
  9. J

    Joulufriikit 2022

    Moikka pitkästä aikaa! Ei ole kerennyt kirjoitella, mutta lukea olen yrittänyt aina aika ajoin ja välillä harmitellut kun ei viestejä ole juurikaan tullut., näitä lukemalla kun on joulutunnelma taattu. :) Kuten sanottua, kiirettä on pidellyt ja valitettavasti aika pitkälti flunssaisia ollaan...
  10. J

    Joulufriikit 2022

    Meidän isänpäivä alkoi sillä, että mies sai nukkua hieman pidempään, itse valmistauduin juniorin kanssa vauvauintireissulle. Isommat tytöt jäivät miehen kanssa kotiin ja antoivat päiväkodissa ja koulussa tekemänsä lahjat ja kattoivat isälle aamupalan. ( kuulemma muroja ja battery) mies sitten...
  11. J

    Joulufriikit 2022

    @diogenes57 ihailtava elämänasenne huokuu teksteistäsi, toivon sinulle kaikkea hyvää. Elämä on kiireistä, jotenkin liian hektistä tällä hetkellä. Kai tuo univelkakin verottaa, vie voimia. Syksy tuntuu jälleen hupenevan liian nopeasti että ehtisi nauttia ja tunnelmoida. Yritän löytää tunnelmaa...
  12. J

    Syysfiilistelijät 2022

    Moikka ja hyvää alkavaa lokakuuta kaikille, kylläpä tämä syyskuu taas vaan heilahti ohi! Kilsikalle Onnea kihlauksesta. 😊 Diogenes57 tuossa valotti omaa hääpäiväänsä, myös minä sanoin tässä syyskuussa vihdoin tahdon kun järjestimme häät ristiäisten yhteyteen. Kolmas kerta toden sanoi näin, siis...
  13. J

    Syysfiilistelijät 2022

    No voi piru, en ollut kirjautuneena mutta siis juanita täällä hei, kirjoittelin tuon edellisen. 😊
  14. J

    Joulufriikit 2021

    Onnea biozell onnekkaasta sattumuksesta! Kai mäkin sitten voin sen sanoa, oon myös raskaana. Loppukesästä oli keskenmeno, joka on sitten varjostanut syksyä ja tätä alkuraskautta, mutta näillä näkymin saatais kolmas kesän lapsi ensi vuonna. 😊 Meille tuli kuusia sitten kaksin kappalein, kun...
  15. J

    Joulufriikit 2021

    Biozell, voi että tuo Espanjan aurinko kuulostaa myös ihanalta, vaikka olenkin Suomalaisen joulukuun ystävä. Ehkä jo ihan pelkkä ulkomaille pääseminen olis aikamoista nykyään, riippumatta ajankohdasta. Hiukan on kelit olleet liiankin kylmiä minun makuun, vaikka toisaalta ihanaa ettei ole ollut...
  16. J

    Joulufriikit 2021

    kilsikalle edelleen tsemppiä uuteen arkeen, kuulostaa mukavalta että oot saanut jo uutta kotia sisustettua omaksi. :) Täällä tuli tälle päivälle ensilumi. Eihän tuota nyt paljoa ole ja varmaan sulaa pois lähipäivinä kun on vesisateita luvattu, mutta piristipä hetkeksi ja päästiin tyttöjen...
  17. J

    Joulufriikit 2021

    Hei ja mukavaa marraskuuta kaikille! Aika rientää ja kohta se on tämänkin synkkä kuukausi taputeltu. Aika vähän oon vieläkään päässyt fiilistelyn makuun, partiolaisten joulukalenterit on lapsille ostettu toistaiseksi. Luultavasti nuo jotkut suklaakalenterit vielä saavat, kun ovat vähän niinkuin...
  18. J

    Syysfiilistelijät 2021

    Mihin tää aika tosiaan katoaa, marraskuu kohta.. Ei todella oo pian liian aikaista ollenkaan alkaa virittelemään valoja yms. Oon monesti kyllä tässä vaiheessa jo jotain ulkovaloja laittanut pimeyden karkottimeksi, mutta nyt on niin hassusti käynyt, että mitään en oo saanut aikaiseksi. Ostin...
  19. J

    Syysfiilistelijät 2021

    Moi kaikille! Olipas taas iloisia ja mieltä lämmittäviä uutisiakin täällä, olen välillä lueskellut. Itsellä on ollut vähän huonompi syksyn alku, en ole jaksanut oikein kirjoitella enkä suoraan sanottuna tehdä myöskään mitään syksyjuttuja. Väriloistoa olen yrittänyt ihailla ulkoillessa. Oma piha...
  20. J

    Syysfiilistelijät 2021

    Voi jee! Etsin syysfiilistelijöitä tässä muutama viikko sitten, ja järkytyin suuresti kun demi.fi oli lopettanut toimintansa! Työkaverille valittelin että mitä nyt teen, koko syksy ja joulun odotus on pilalla. Onhan syysfiilistelijät ja joulufriikkikaverit olleet monessa mukana näiden ehkä 13...

Yhteistyössä