Hakutulokset

  1. H

    Lokakuiset

    Tänään aamulla Clearblue testi näytti Raskaana 3+ joten päivällä olen yhteydessä neuvolaan. Asun pienemmällä paikkakunnalla, joten kysyn myös olisiko mitään mahdollisuutta päästä neuvola kautta varhaisultraan. Vointi on pääsääntöisesti ihan hyvä, välillä krapulainen olo ja kohtu tuntuu jo nyt...
  2. H

    Lokakuiset

    Hei kaikki! Tein alapuolella olevan raskaustestin kp38 ja positiivista näyttää. Yleensä kiertoni on kestänyt 28 päivä ja teinkin ekan testin jo kp32, joka oli täysin negatiivinen. Ilmeisesti raskaana nyt olen, mutta en tiedä onko ovulaatio sitten tapahtunut muutoksia paljon normaalia myöhemmin...
  3. H

    Haaveena vauva 2024

    Täällä myös yksi haaveilija! Esikoinen täytti juuri vuoden (syntynyt 02/22) ja toinen lapsi olisi haaveissa vuodelle 2024-2025. Ehkäisy on tarkoitus jättää pois kesällä/syksyllä ja nyt jo minua vaivaa vauvakuume :')
  4. H

    Helmikuiset 2022

    NT-ultrassa käyty tänään, ja kaikki oli hyvin! :) Sattui myös aivan ihana lääkäri, kertoi koko ajan mitä teki ja mitä näkyi ja kaikki oli aivan täysin normaalisti. Niskaturvotus oli yhden millin luokkaa ja pituutta vauvalla oli 57mm, ja kaikki riskiarvot olivat täysin normaalit. Vauva liikkui...
  5. H

    Helmikuiset 2022

    Täällä menossa nyt 9+5 ja NT-ultran pitäisi olla heinäkuun lopussa. En päässyt itse varaamaan aikaa kun ultrassa pitää olla lääkärin mukana yhden käyttämäni lääkityksen vuoksi, ja nyt odotan kuumeisesti sairaalan soittoa/kirjettä ultran ajankohdasta. Ensi viikon alussa pitää kuitenkin käydä...
  6. H

    Helmikuiset 2022

    Täällä menossa nyt 8+5 ja ensimmäinen neuvola perjantaina jota odotan jännittyneenä. Raskausoireet ovat vaihdelleet päivästä toiseen, joinain päivinä olo on täysin "normaali" ja toisina huono olo vetää täysin sängyn pohjalle ja oksennus on kurkussa koko ajan. Vielä en kuitenkaan ole onneksi...

Yhteistyössä