Hakutulokset

1. M

Haaveena vauva 2022

Dpo 10, Apteq:n herkkä testi puhdas nega. Olikohan tämä kierto sitten tässä.
  2. M

Haaveena vauva 2022

En mä pystynyt huomiseen odottaa, dpo 9 ja niin nega kun vaan voi olla... :(
  3. M

Haaveena vauva 2022

Dpo 8 tänään. Vieläkin mökillä ilman testejä joten testailun aloitan vasta maanantaina, kun lähdetään huomenna kotia päin. Oireita ei ole, rintojen arkuus on helpottanut paitsi toista rintaa aristaa kovasti sivusta. Kiinnittymiskipua tai -vuotoa en ole huomannut. Saas nähdä. Mukavaa lauantaita...
  4. M

Haaveena vauva 2022

Pahoittelut ja paljon voimia <3
  5. M

Haaveena vauva 2022

Täälläkin pientä hiljaiseloa vietetty, ollaan koko viikko oltu mökillä puuhastelemassa ja rentoutumassa, mikä on just täydellistä, saa ajatuksia muuhunkin kuin yrittämiseen. Varsinkin kun piinapäivät meneillään, tänään dpo 6. Pientä kipristelyä alavatsassa mutta siis hyvin pientä, lähes...
  6. M

Haaveena vauva 2022

@Marjusk voi ihanaa, onnea paljon! Plussa-aalto sen kun vaan jatkuu! :love:
  7. M

Haaveena vauva 2022

Onnea @Skidi plussasta! Näin se plussa-aalto vaan kasvaa! Minun nimimerkin kohdalle voi tämän päivän listalle (11.7.) korjata dpo2. Piinapäivät osuvat mukavasti mökille, ollaan tänään lähdössä koko viikoksi. Toivottavasti pääsee rentoutumaan ja saa ajatuksia pois tästä prosessista...
  8. M

Haaveena vauva 2022

@heidisofia voimia ja tsemppiä <3 toivottavasti toipuminen sujuu hyvin.
  9. M

Haaveena vauva 2022

On kyllä oikeasti iso yllätys minullekin. Meidän seksin määrä on noussut tyyliin eksponentiaalisesti ehkäisyn poisjätön jälkeen. Eikä siinä vielä todellakaan kaikki, tuntuu että rakastan miestäni paljon enemmän, olen useammin iholla kiinni ja haen kovasti hellyyttä ja rakkautta. Todella hyvä...
  10. M

Haaveena vauva 2022

@Hulda91 Paljon tsemppiä, toivottavasti vuoto loppuu pian <3 Katse kohti uutta kiertoa <3 @possu. Tsemppiä sinnekin, ei heitetä vielä kirvestä kaivoon! Mulla oli just viime kierrossa toinen rinta todella kipeä yhdestä kohtaa (ei siis koko rinta), tosi kosketusarka. Muutoin ei ollut mitään...
  11. M

Haaveena vauva 2022

Ihan älytön tää ovulaatio. Himot on niin huipussaan ettei mitään rajaa, olin koko päivän eilen miehen kimpussa. :LOL: Hormoniehkäisyllä sitä ei meinannut seksi millään kiinnostaa, ero on todella suuri. Tunsin ovulaation yöllä, oikealla puolella alavatsaa, todella vahvana. Sinänsä...
  12. M

Haaveena vauva 2022

Omanapailua: Mä kerkesin jo heittää kirveen kaivoon kun tunsin sunnuntaina ovisoireet ja testiviiva oli pikkuriikkisen haaleampi kuin kontrolliviiva, mutta melkein positiiviseksi tulkittavissa. Onneksi pari ihanaa tyyppiä täällä ohjeisti että keep testing vaan, voi vielä muuttua plussaksi! Koko...
  13. M

Haaveena vauva 2022

Onnea kovasti, hieno viiva! <3 josko tästä nyt saadaan plussa-aalto tähän ryhmään! Koronarokotteesta: itse en ota vielä rokotetta, en uskalla kun pelkään liikaa sivuvaikutuksia ja mitä siitä voi seurata. Ehkä sitten myöhemmin, jos uskallan. Mä olen testannut nyt ovulaatiota mutta ihan täysi...
  14. M

Haaveena vauva 2022

Pikaista paranemista @Ewa87 ja haleja <3 toivottavasti lähtee toipuminen nopeaa käyntiin ja nautit kesästä!
  15. M

Haaveena vauva 2022

Kiitos! :) Hyvä kuulla muiden kokemuksia tämmöisestä oudosta hormoniheittelystä. Mulla on ehkäisyrenkaan poisjätöstä 5kk, voipi olla että se vaikuttaa. Onneksi eilen tuli ovistestit postissa joten ei muuta kuin testaamaan :) Lomakin alkaa sopivasti tänään niin voi ottaa rennosti.
  16. M

Haaveena vauva 2022

Onpa jännä, tää naisen keho. :-D Täytyy jatkaa testailua sitten. Viime kierrossa ovulaatio oli 4 päivää etuajassa, joten 7 on kyllä todella aikaisin. En varmaankaan vielä lisää itseäni piinalistalle sitten. Katsellaan oloja pitkin viikkoa!
  17. M

Haaveena vauva 2022

Oi onnea @Jonna_83 plussasta! <3 Mä en oikeen ymmärrä mun kiertoani, flown mukaan ovulaation pitäisi tulla vasta ensi sunnuntaina, mutta itse huomasin eilen aikamoiset limat, pientä nippailua vasemmassa alavatsassa ja ovistesti näytti plussaa. Tai no, tein viivatestin eilen, oli vahva viiva...
  18. M

Haaveena vauva 2022

Mä en pysty sitä jauhetta ottaa juuri sen maun takia. Jos lompakko antaa myöten niin Life-kaupasta saa sitä ihan kapseleina. 50 kapselia 15€. Itsellä ja miehellä käytössä ja paljon helpompi syödä. Hiljainen kesäkuu tosiaan :( Toivottavasti tilanne paranee ja heinäkuussa tulee kunnon...
  19. M

Haaveena vauva 2022

Kierron ensimmäiset päivät kyllä kuluu todella hitaasti. Kävin eilen apteekissa ja huomasin intiimihyllyllä tämmösen hedelmöityskupin, Ferti-lily nimeltään. Onko kellään kokemusta tai tietoa tästä välineestä? https://www.apteekkituotteet.fi/Ferti-Lily-hedelmoeityskuppi Tutkin asiaa ja mietin...
  20. M

Haaveena vauva 2022

Kyllä, laita vaan kiitos!

Yhteistyössä