Hakutulokset

  1. M

    Oisko kellään unikirjaa siinä lähettyvillä?

    tulipalo= rakkausdraamaa.
  2. M

    Paljonko olette saaneet äitiyspäivärahaa?

    noin 700euroo jää käteen kuussa.
  3. M

    IMURI ASIAA

    miele-imurit on hyviä ja kestäviä! suosittelen! :wave:
  4. M

    G:kauppa jossa asioitte mieluiten?

    sittari :heart:
  5. M

    2kk mittoja

    syntymämitat:3590g 52cm 2kk:5890 60,5cm osaimetyksellä. :heart:
  6. M

    löytyykö toimiva palovaroitin?

    KOLME KAPPALETTA LÖYTYY. ;)
  7. M

    apua meillä on käyty yöllä :O:O:O:O:O

    Jos oli vain kummitusjuttu... Vaen kiinntostais kyllä täälläkin, että selviskö kuka siellä oli käynyt.
  8. M

    Lapslisä säästöön vai käyttöön?

    meillä menee lapsilisä kyllä ruokaan. :wave:
  9. M

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Voiku ei millää jaksais mennä hakee pikku-perttuu tarhast mut on vaa pakko , ja sen jälkee lähetää vähä perttuilee pertunkaa.:))))))
  10. M

    kilpa

    Oletteko laittanut muksunne kuvan kaksplussan lapsikilpailuun??
  11. M

    x-adventure twinco

    Babyjunglelta ainakin me saatiin kaupan päälle soittokello. En kuitenkaan viitsi sitä vaunuihin asentaa, kun en kehtaisi sitä käyttää. Hieno idea kyllä. =)
  12. M

    x-adventure twinco

    Ei ole twincoissa käsijarrua ja itse oon hiemankaivannut, varsiinkin jyrkemmissä alamäissä talvella... Mutta oon ajatellu kurvaavani noiden kanssa johonkin fillariliikkeeseen kunhan vaan saisin aikaiseksi niin eiköhän käsijarrukin onnistu niihin laittaa, varmaan vaan pitää laittaa jarruttamaan...
  13. M

    x-adventure twinco

    On näiden istuimissa pehmustetta. Ainakin minun mielestäni vaikuttaisi mukavalta istua.
  14. M

    twincot

    Meillä ihan tuliterät Twincot ja näissä ei ole mitään läppää.
  15. M

    x-adventure twinco

    Ainakin babyjunglen sivuilta löytyy seisomalauta joka sopii Twincoihin. Kallis näyttää kyllä olevan. Katso kohdasta "accessories english" ja sieltä "extra boards". Luulisi että Suomestakin löytyy X-adventuren myyjiltä jotain vastaavia.
  16. M

    tutista vieroittaminen

    Suosittelen tuota tutin pään leikkaamista. Meillä tehtiin niin pääsiäisenä ja taapero itse totesi hyvin pian että eihän tuollaisesta tutista iloa ole. Ei parin illan jälkeen edes kysellyt tuttia. Nukahtaminen on kyllä aikaa vievää nykyisin, on niin hyvä laulaa ja höpistä kun ei ole mitään...
  17. M

    x-adventure twinco

    Erikseen ei tule laskua.
  18. M

    x-adventure twinco

    \ Näin myös meillä. Ihanat rattaat! :) Tilattiin myös vauvalle kantokassi, mutta se on topattu. Sitä ei varmaan voi käyttää kesällä. Mikäs nyt neuvoksi? :attn:
  19. M

    x-adventure twinco

    Pääsen pian tutustumaan selkänojan säätöihin yms. paremmin, sillä tilasin Twincot. Hollannista ensin kyselin sähköpostitse kestääkö heidän myymänsä vaunut Suomen ilmastoa. Vastaus oli, että he myyvät täsmälleen samanlaisia malleja kuin Suomen jälleenmyyjät. Aiemassa mallissa on ollut ongelmia...

Yhteistyössä