Hakutulokset

  1. E

    Keskenmenon jälkivuoto

    Täällä koettiin keskenmeno viikoilla 18+3, lääkkeelinen tyhjennys maanantaina. Nyt olen tänään ollut jo täysin ilman jälkivuotoa, eikä runsasta ole ollut kuin tyhjennys päivänä ja toki vuotoa oli ennen virallista diagnoosia. Onko muilla ollut vastaavalla tavalla nopeasti ohi vuodot? Kipuja eikä...
  2. E

    Hengenahdistus rv 27

    Täällä on ruvennut olemaan tukala olo jonka tiedän olevan normaalia, vielä itse olen pienikokoinen. Välillä syöminenkin hidasta kun tuntuu että hengästyy. Henkeä ahdistaa ja tuntuu ettei jaksa mitään. Haluaisinkin kuulla oletteko te muut saaneet oloanne jotenkin helpotettua?
  3. E

    Britax turvakaukalo mihin vaunuihin

    Onko täällä jollakin tietoa mihin kaikkiin vaunuihin on saatavilla britax römer primo turvakaukalon adapterit?
  4. E

    Kodin tekstiilien uusiminen

    Onko teillä tapana uusia tekstiilejä tietyin väliajoin? Kuinka usein jos näin teette? Onko pesukoneen pesusta tarpeeksi apua, että saa tekstiileistä hajuja pois seuraavissa pesuissa? Itsellä tarkka nenä joka kyllä tunkkaisen ja pahan hajun haistaa, ärsyttävää. Ollaan myös melko vähä varaisia...
  5. E

    Raskausajan akne

    Onko täällä muita joilla iho kukkinut raskaudessa? Itsellä 4. raskauskuukausi ja iho on ihan kamalassa kunnossa! Joka aamu uusi valkoinen näppylä tai oikeastaan useita. Miten olette hoitaneet vai auttaako tähän mikään? Osa näppylöistä on oikein kipeitä ja välillä naama kutiaa ihan kamalasti.
  6. E

    Paineen tunne alavatsassa

    Nyt olis siis viikkoja 14+1 ja eilen töissä rupesi semmoinen ilkeä paineen tunne alavatsassa ja oli välillä aivan kova. Onko nämä jotain supistuksen tyyppisiä? Ensimmäistä odotan joten en tiedä miltä supistukset tuntuu. Töissä joudun olemaan koko päivän jalkeilla ja kumartelemaan, raskaat...
  7. E

    Vaunut ja hissitön kerrostalo

    Kannatteko vauvan sylissä vai vaunukopassa kotiin kun vaunut pitää jättää alakertaan?
  8. E

    Alkuraskauden ultra

    Jos käypi yksityisellä alkuraskauden ultrassa, niin onko siitä haittaa kunnallisen neuvola systeemin kanssa? Pääseekö silti normaalisti kunnallisiin ultratutkimuksiin?

Yhteistyössä