Hakutulokset

  1. T

    Joulukuiset 2021

    Rakenneultrassa käyty ja tytöllä oli kaikki kunnossa :love: . Nyt jo rv 23.. jännittää aika tästä eteenpäin.
  2. T

    35+ vauvan odottajat

    Täällä on jo rv 23. Rakenneultrassa kaikki oli hyvin . Jännitän kyllä, miten tästä eteenpäin. Vatsa on jo iso. Viimeksi lepohoito alkoi rv 23.. mutta olikin kaksoset. Nyt uusi checkaika on rv 26..
  3. T

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Hei pitkästä aikaa, täällä on meneillään jo rv 23 eli melko pitkällä ollaan. Rakenneultrassa kaikki oli hyvin . Tahti on vähän jo hidastunut, koska vatsa kasvaa kovaa kyytiä. Jatkuvaa vessahätää lukuunottamatta oireira ei juuri ole.
  4. T

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Ikävää kuulla. Voimia! Vaikea päätös, mutta itse tiedätte parhaiten, milloin on aika mennä eteenpäin :barefoot:.
  5. T

    Donaferty premiumia kaupan

    Minä söin Donafertyjä ennen aiempaa raskauttani ja aloin odottaa kromosomeiltaan terveitä kolmosia. Heistä syntyi lopulta kaksi tervettä lasta, vaikka ikää oli jo 41 vuotta. Moni muukin asia vaikutti siihen, kuten eletyt vuodet ja elintavat, mutta uskon, että vitamiinilisä paransi munasolujen...
  6. T

    Joulukuiset 2021

    Kävin tänään sokerirastustestissä. Tulipa huono olo, kun sisällä oli kuuma ja hengityssuojain päällä 2,5h ..
  7. T

    35+ vauvan odottajat

    Onnea pienestä pojasta :love:
  8. T

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Nt-ultrassa kaikki hyvin. Turvotusta oli vain hyvin vähän. Hän oli 6 cm kokoinen ja liikkui jo kovasti .
  9. T

    Vauvavakuutus, mistä?

    Minä otin Ifistä aiemmassa raskaudessa. Osottautui oikeaksi ratkaisuksi, koska mukana oli myös äidin turva. Vietin sairaalassa 3 kuukautta ja sairaalalasku oli 2500e. Sain vakuutuksesta 2000e kertakorvauksen- kuukausimaksut.
  10. T

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Toivotaan parasta! Pitää vaan jaksaa uskoa onnistumiseen, vaikka vastoinkäymisiä tulisikin.
  11. T

    35+ vauvan odottajat

    Sain tänään Niptistä normaalit tulokset. Pitää olla kiitollinen siitä, että 42-vuotiaana saan odotella tyttöä :love:. Onnellista odotusta kaikille!
  12. T

    Joulukuiset 2021

    Nipt-tulokset tulivat tänään ja niiden perusteella odotan tervettä tyttöä LA 18.12 :love:
  13. T

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Mulle (ent. Eloveeralle-79) voi laittaa, että 42, 3. luomuyllätys, LA 18.12.2021, tyttö (Nipt)
  14. T

    35+ vauvan odottajat

    @An1z81 Hyvin meni ultra, kiitos kysymästä . Yksi syke löytyi tällä kertaa. Neuvolan laite oli toki aika alkeellinen, mutta oletetaan, että näytti silti oikein. Tänään on jo 9+5 ultran arvion mukaan. Kuukautisten mukaan n. 9+1 Nt-ultra on n. 2 viikon päästä. Nipt reilun viikon päästä. Ne kyllä...
  15. T

    Joulukuiset 2021

    Voimia. Toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin!
  16. T

    Joulukuiset 2021

    Varhaisultrassa käyty: 8+4 ja yksi sykkivä sydän.
  17. T

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Kiitos :). Mulla ei ollut ko. kierrossa mitään lääkeapuja. Ivf piti alkaa seuraavista kk, joita ei koskaan tullut. Söin raskausvitamiineja etukäteen monta kuukautta. Söin myös Donafertya monta kuukautta. En tiedä oliko siitä apua, mutta saattaa olla. Aiemmassa keskeytyneessä raskaudessa minulla...
  18. T

    35+ vauvan odottajat

    Kiitos . Tosiaankin.. Sain ensi viikoksi varhaiaultran niin selviää moni asia. Nipt viikolla 10. Se ja niskapoimu-ultra jännittää..
  19. T

    Joulukuiset 2021

    Hei, hauska sattuma.. Mulla huhtikuiset 2020 tyttö ja poika ja uuden raskauden laskettu aika on välillä 21-23.12.2021 . Ensi viikolla varhaisultra, joten asia selviää paremmin. Myös täällä on väsynyt olo, osittain esikoisten hoitamisesta, hieman heikko olo, jos ei syö. Huimaa ja hengästyttää...
  20. T

    35+ vauvan odottajat

    Hei kaikille, olen 42 ja nyt yllättäen taas raskaana. Minulla on vuoden ikäiset kaksoset, joten olen ollut muutenkin myöhään liikkeellä. ;) La olisi n. 21.12.2021. Vielä 7+0 ei ole tietoa, onko heitä yksi vai kaksi.

Yhteistyössä