Hakutulokset

  1. A

    Joulukuiset 2021

    Samoja fiiliksiä, erityisesti perjantaisin. Mutta tälleen viikon alussa, kun on nukkunut koko viikonlopun, niin onkin virtaa räplätä puhelinta, kun töissäkin on hiljaista.:ROFLMAO:
  2. A

    Joulukuiset 2021

    Mä myös laitoin viestiä. :giggle: @Juliet83
  3. A

    Joulukuiset 2021

    Täällä olotila ollut aika vuoristorataa. On päiviä kun vesikin oksettaa ja päiviä että on sellainen suuri euforia. Suurin oire on jatkuva väsymys. Nyt ollaan viikolla 10+0 ja kävin varhaisultrassa viime viikolla, sillä oli vuotelua ollut noin viikon. Asukkin koko ja liike vastasi viikkoja ja...
  4. A

    Joulukuiset 2021

    Oletteko miten hoitaneet aristavia rintoja? Tuntuu että kokoajan todella kipeät ja arat, että jopa vaatteet tuntuu epämukavilta... Onko jotain voidetta jota voisi kokeilla? :unsure:
  5. A

    Joulukuiset 2021

    Taas ne hymiöt häviää... :unsure: :ROFLMAO:
  6. A

    Joulukuiset 2021

    Täällä oksettaa vasta kun ei muista syödä säännöllisesti. Rinnat todella arat ja väsyttää. Lisäksi huomaan että jos en heti tee jotain tai muuten kirjoitta ylös niin unohdan mitä piti tehdä. Itse ajattelin liittyä FB puolella vasta viikolla 12.
  7. A

    Joulukuiset 2021

    Onko teillä muilla miten "innokasta" toi valkovuoto? Jouduin aloittamaan vauvatalkin käytön että työpäivän selviäisi edes suht kuivana. :ROFLMAO:
  8. A

    Joulukuiset 2021

    Itse olen aina halunnut lapsia ja nyt kun olen viimein raskaana niin pohdin onko tässä järkeä? Miten selvitään taloudellisesti ja onkohan asuntokin liian pieni ja ja ja.... Sitten tulee taas se euforia että kuinka kaikki on ihanaa ja mahtavaa ja on onnensa kukkuloilla. Eli kyllä itselläni...
  9. A

    Joulukuiset 2021

    Varailin tänään ensimmäisen neuvolan ja ultran, mutta onko oikeasti niinpäin että esimmäinen neuovola käynti on kuukautta ennen ensimmäistä yleis ultraa? Jos siis näin niin, sitten kyllä alan varaamaan heti varhaisultraa, kun en malta olla varmistamatta että miten siellä menee...
  10. A

    Joulukuiset 2021

    Itse oon kanssa huomannut että koko ajan janottaa ja maito on maistunut pitkästä aikaa todella hyvältä!:ROFLMAO: Mutta sitten jos ei ole vesi tai maito maistunut, niin vissy on taas toiminut.:unsure:
  11. A

    Joulukuiset 2021

    Lohduttavaa kuulla että voisi jopa hävitä! Ehkä tässä uskaltaa vähän hengähtääkkin ja nauttia. Ja tsemppiä ultraan! <3
  12. A

    Joulukuiset 2021

    Moikka kaikille! Ajattelin uskaltaa varovaisesti liittyä tänne. Olen 32 v Tampereelta ja menossa elämäni ensimmäinen raskaus.... Ovulaatio kalenterin kautta laskin että laskettu aika olisi 22.12. eli RV 4+5 olisi nyt menossa. Ollaan varovaisesti yritetty miehen kanssa toukokuusta 2020 ja...

Yhteistyössä