Hakutulokset

  1. L

    ilmalämpöpumppu ja asennus

    onko asentajia eri hintaisia vai onko kaikki yhtä kalliita?
  2. L

    Atarax-lääkestä

    Voiko Ataraxia antaa 4kk ikäiselle lapselle?
  3. L

    Kilpailutitteko keittiö-firmoja?

    Kilpailutitteko keittiöfirmoja kovastikkin?Oliko suuria eroja?Mulla on jo selvillä millainen keittiö tulee, mutta nyt vaan kilpailutetaan kuka tekis edullisimmin...samalta firmalta olis tarkoitus ottaa kaapistot,tasot ym kodinhoitohuoneisiin ja peiliovelliset kaapit makuuhuoneisiin.
  4. L

    ...tuohon kyselyyn...

    Ihana lukea vastauksia kysymykseeN PIUKKA PEPPU vai KIINTEÄT RINNAT tai jotain sinne päin;) Useammat naiset pitää itsestään selvyytenä sitä että miehet ovat kiinnostuneita ainoastaan naisen rinnoista. Useammat Gallupit sen sanovat että miehet katsovat paljon paljon muuta naisessa... Elikä...
  5. L

    Mikkelin seutu!

    Täällä pikkutytön mami Mikkelin etelä-puolelta. Olisiko muita samalta suunnalta vailla kaveria? Elämä hymyilee, ainakin välillä, mutta ystäviä ei koskaan ole liikaa :) Nautin lenkkeilystä (lapsi vaunuissa tai vaikka kantoliinassa) sekä rupattelusta teekupposten äärellä :p
  6. L

    E-Savon ja E-Karjalan rajamailta

    Täällä pikkutytön mami tuosta rajalta, olisiko muita samalta suunnalta vailla kaveria? Elämä hymyilee, ainakin välillä, mutta ystäviä ei koskaan ole liikaa :) Nautin lenkkeilystä (lapsi vaunuissa tai vaikka kantoliinassa) sekä rupattelusta teekupposten äärellä :p
  7. L

    2v ja tuttipullo...

    ollaankohan ainoita joilla 2v saa vieä joskus velliä pullosta? ei ole kuitenkaan jokapäiväistä ja tutista ja maitopullosta on eroon päästy. mielestäni siinä ei ole mitään pahaa koska niin saa joskus helposti esim välipalan. mutta kai minuakin joku siinä häiritsee kun 2v neuvolassa kysyi onko...
  8. L

    tietämätön

    Kuinka paljo maksaa hoidot? ollaan miehen kaa yritetty pari vuotta mut ei oo tärpänny :'( mulla on aika lääkäriin ens kuulla...vasta mut jos joku osais vastata jotain ...olisin kiitollinen :D :flower:
  9. L

    Jos poltat nii kuinka paljo?

    Kuinka moni teistä polttaa jo poltatteko rauskauden, imetyksen aikana? tai lasten? =) Mä en oo oikeastaan polttanut ikinä atai no joskus mut sit ku esikoinen syntyi niin en ollenkaa.... :)
  10. L

    brio kombi

    heippa!! onko teillä kellään käytössänna brio kombin vaunuja?? mulla on tän vuoden malli ja olisin kysynyt että löystyykö teillä muilla kuomu?? saa olla koko ajan kiristämässä sitä kun se ei pysy ylhäällä vaan tipahtelee alas koko ajan. olis kiva jos joku vastais
  11. L

    kauanko kakkosen kasnssa synnärillä?

    =)
  12. L

    6-vuotias

    mikä rokotus tulee 6-vuotiaalle? Enhän edes muistanut että piikit saa nyt,kun menee eskariin..
  13. L

    laihduttaja

    Hei! Onko kelläänn kokemusta fat-slimmer laihdutusvalmisteesta?joku tuplasti vahvempi rasvanpolttaja..?
  14. L

    synnytyksenkeston määritys...

    ihan mielenkiinnolla kyselen että onko teidän synnytysten kestot laskettu ensimmäisestä supistuksesta vai ekasta kipeestä supistuksesta, tuntuu että toisilla toisin, mullakin eka supistus tuli kolmetuntia ennen kun ne oli edes kipeitä ja siitä viisi tuntia ni vauva syntyi puolen tunnin...
  15. L

    onko kukaan synnyttänyt jorvissa ammeessa?

    sielähän on vain yksi?
  16. L

    ikäerona 2v

    kokemuksia?
  17. L

    Tyttö- ja poikalapsien erot

    Kertokaa kokemuksia miten teillä esim. nukkumisen suhteen on eroja tytön ja pojan välillä? Olen kuullut, että pojat nukkuvat rauhattomammin.
  18. L

    sisustaminen

    olisiko kellään mitään linkkejä,missä voisi suunnitella olohuoneen sisustuksen,eli verhojen sohvien jne.värit
  19. L

    linkkejä

    kertokaas joitain kivoja linkkejä mihin voi mennä surffailemaan
  20. L

    pohdiskelua vaan...

    Liekkö tässä jonkinlainen ikäkriisi menossa kun olen alkanut pohtimaan kaikenlaisia asioita viime aikoina. Välillä oikein ahdistun kun tajuan kuinka lyhyt tämä elämä on ja kuinka haluaisin siltä vielä asioita joita en näytä saavani jos kaikki jatkuu niinkuin tähän asti. Ikinä en ole ajatellut...

Yhteistyössä