Hakutulokset

  1. P

    Joulukuiset 2021

    Kiva, että on tullut uusia, tervetuloa ja onnea plussasta! Itsekään en vielä tuonne faceen halua liittyä, katsellaan sitten myöhemmin sitä. Minusta tällä puolella on oikein kiva jakaa kokemuksia. Tällä viikolla oli ensimmäinen neuvolakäynti, mukava visiitti ja hyvä mieli jäi siitä! Minulla on...
  2. P

    Joulukuiset 2021

    Tänään oli varhaisultra ja kaikki näytti olevan hyvin! Voi että, olipa helpotus, kyllä jännitti koko päivän. Syke oli vahva ja vastasi kokoa 6+6. Oli kyllä tosi huojentavaa itselle nähdä, että siellä on elämää. Vaikka toki keskenmenon riski edelleen on olemassa niin nyt aion ottaa rennosti ja...
  3. P

    Joulukuiset 2021

    Mullakin on maanantaina varhaisultra, nyt 6+6 menossa, eli tosi samoissa mennään sinun kanssa. Minua jännittää myös tosi paljon maanantai, toivottavasti saamme molemmat sieltä hyviä uutisia! Oireiden kanssa myös vähän tuota samaa aaltoliikettä kuin sinulla, välillä on vaikka mitä oireita ja...
  4. P

    Joulukuiset 2021

    Mulla alkanut nyt pieni pahoinvointi vaivaamaan, kun niitä oireita kaipailin vähän aikaa sitten lisää. Tietyt ruoat ja hajut etoo. Rinnat on tosi kipeät koko ajan ja väsyttää tavallista enemmän. Tosi paha olo tulee jos tulee kova nälkä joten säännöllisestä syömisestä on pakko huolehtia. Ja...
  5. P

    Joulukuiset 2021

    Näin se on vain yritettävä tehdä. Yllättävän vaikeaa, kun koko ajan huolettaa, jos joku on pielessä. Tottahan se on, että etukäteen murehtiminen ei auta mitään. Oireita odotellessa siis!
  6. P

    Joulukuiset 2021

    Moi! Minäkin uskaltaudun tänne kirjoittamaan. Odotan esikoistani, nyt vk 5+0 ja laskettu aika 4.12. Todella jännityksellä elän tätä alkuraskautta ja kaikki on niin uutta ja ihmeellistä. Viikko sitten oli vatsan turvotusta ja alavatsakipuja sekä rinnat turvonneet ja arat. Nyt parina päivänä ei...

Yhteistyössä