Hakutulokset

  1. H

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Heips! Täällä ollu ihan järkky viikko ja oon ollu niin romuna etten oo käyny täällä ollenkaan. Vuoto lisääntyi ja kovat supistukset vei lopulta Tays:iin tiputukseen. Paljon tutkittiin ja otettiin verikokeita ja totesivat että oli kohtutulehdus ja kohtu supisteli pois siirrosta jäänyttä...
  2. H

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Heips! Täällä ollu ihan järkky viikko. Vuoto lisääntyi ja kovat supistukset vei lopulta Tays:iin tiputukseen. Paljon tutkittiin ja otettiin verikokeita ja totesivat että oli kohtutulehdus ja kohtu supisteli pois siirrosta jäänyttä hyytymää. Hcg arvo oli perjantaina 2.8 ja sanoivat että on nega...
  3. H

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Heips! Täällä siirrosta 5 päivää ja alko toooosi voimakas vuoto ja kovat menkkakivut, et se siitä Soitin Ovumialle ja tarvii nyt kuitenkin jatkaa lugesteronia ja köydä viikon päästä testissä, mut en oikeen usko et tärppäs. Tää oli ekahoito ja ainut mahku meillä, joten vielä sen testin odotan...
  4. H

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Heips! Täällä siirrosta 5 päivää ja alko toooosi voimakas vuoto ja kovat menkkakivut, et se siitä Soitin Ovumialle ja tarvii nyt kuitenkin jatkaa lugesteronia ja köydä viikon päästä testissä, mut en oikeen usko et tärppäs. Tää oli ekahoito ja ainut mahku meillä, joten vielä sen testin odotan...
  5. H

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Onko teillä ollu siirron jälkeen menkkamaista jomotusta? Mulla on ihan samanlaista tunnetta ku menkat tekee tuloansa Mietin vaan et tuskin vielä kahden päivän jälkeen siirrosta olis raskaustuntemuksia....
  6. H

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Ihanapa tsemppiä sinne toipumiseen. Toivotaan että turvotus ja kipuilu olis pian ohi.
  7. H

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Heips! Eilen oli istutus ja haasteiden kautta saatiin blasto oikeeseen paikkaan. Ei se kestänyt ku 40min ja kaks katetriakin meni yrityksessä poikki. Sektioarvessa oleva aukko teetti haasteita. Mut hengissä selvisin ja nyt alkaa piinapäivät. Testaus päivä 8.3. Mites muilla, ollu täällä hiljasta...
  8. H

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Moikkelis! Täällä oli eilen istutus ja olihan urakka. Kesti lääkärillä 40min saada katetri oikeeseen paikkaan ja kaks kertaa se katetri meni poikki. Eli tän takia se lääkäri varas aikaa enemmän, se sektio arvessa oleva aukko tuotti todellakin haastetta. Ei oo kuulema ollu näin haastavaa ennen...
  9. H

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Caro87 kiitos vastauksesta. On kohtua aikasemmin katsottu, että paksuus ok ja että kestää kolmannen raskauden. Siitä tosin aikaa 11 vuotta ja silloin raskaus päättyi keskenmenoon ja kaavintaan. Mulla siis 2 sektioo ja kahdesta keskenmenosta tehty kaavinnat. Nyt ku katselin tuota lääkärin...
  10. H

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Moikka! Täällä oli tosiaan perjantaina keräys josta saldona 10 munasolua. Näistä 8 kypsiä ja 4 niistä hedelmöittyi. Tänään soitti biologi ja kertoi että 4 hedelmöittynyttä jatkaa edelleen kasvuaan. Eli toiveikkaana tällä tietoa on sit keskiviikkona tuoresiirto ja 3 saatas pakkaseen. Onko...
  11. H

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Heippa kaikki! Täällä jo lauantaina saatiin väliaikatietoja, mut nyt tuli vielä vahvistusta biologilta, että 4 hedelmöittynyttä jatkaa edelleen kasvuaan. Eli keräyksestä saatiin saldoksi 10, tästä 8 oli kypsiä ja 4 hedelmöittyi. Ja ne 4 jatkaa lauantain jälkeen edelleen kasvuaan ...
  12. H

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Moikka! Täällä kotiuduttu keräyksestä ja ei todellakaan ollut lainkaan paha. Aikas kivuttomasti meni ja nopeasti ohi. Toista pistoa en edes huomannut. Saalis 10 munasolua. Huomenna sit jännitetään biologin soittoa et montako alkioo saivat loihdittua. Ens ke sit siirto. @Jeppis83 mikäs...
  13. H

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Moikka! Täällä keräyksestä kotiuduttu ja saldona 10 munasolua. Turhaan myös pelkäsin itse toimenpidettä, kun ei se tuntunut lopulta oikeen miltään. Eka pisto tuntu enempi ja toista en edes huomannu. Nyt jänskätään huomiseen montako alkioo saavat ja ens keskiviikkona sit istutus. Siitä...
  14. H

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Sabriiiina ihanaa kuulla onnistumis tarinoita ❤ Onhan lapsettomuus yks kipeimpiä ja henkisesti raskaimpia asioita jota joutuu käsittelee paljon. Sen edessä on niin voimaton. Ja ei mulla oo ketään kaveria tai henkilöä muuta ku mies jonka kanssa puhua. Niin koen myös että vertaistuki täällä on...
  15. H

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Heips! Täällä oli tänään toka ultra ja perjantaina olis keräyspäivä ja ens ke sit istutus jos kaikki menee hyvin. Alkaa kyl jänskittää toi keräys ja toki vähän sekin et mikä on lopullinen saldo munarakkuloiden suhteen. En tiiä mitä sitä muksuille kotona tarinoi jos oon kovin kipee....
  16. H

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Heips! Täällä toinen ultra tänään ja perjantaina olis sit keräys ja ens viikon ke siirto. Saas nähä kuinka sitä selviää keräyksestä ja mikä on lopullinen munarakkula saldo... jänskittäääää. Mites muilla menee?
  17. H

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Pakko kommentoida koskien apteekkien tietämykseen... Että mulle ei kyl osattu antaa ees oikeeta neulaa. Aikasemmin kun söin tablettina hormoonia ja sit hain irrotuspiikin apteekista ja siinä ei tullu mukana ku aine, niin otin sit sellasen ihan kunnonneulan jota käytetään tyyliin labrassa :D sen...
  18. H

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Heips! Kiitos tsempeistä, päivä kerrallaan, ei muu auta. Tänään eka ultra takana ja siellä näytti et 6-8 munarakkulaa olis kypsymässä. Onko määrältään vähän vai normaali? Nosti mun Menopur annosta ja rinnalle jarrulääke Fyremadel. Ens viikon tiistaina sit tsekataan tilanne ultralla ja jos...
  19. H

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Heiiii, miten teillä on osunut kiertopäiviin se punktio? Eli millaisilla kiertopäivillä on tehty? Täällä ajatukset vetää semmosta kiitolaukkaa kun tässä tätä hoitoprosessia suunnitellaan ja viedään eteenpäin, niin tänään tuli pommi niskaan. Pojalla 16v. todettiin kivessyöpä ja ens ke on toisen...
  20. H

    40 + so what, wol 14 (2019)

    @Hulbertiina kiitos ja juu saa lisätä listalle :)

Yhteistyössä