Hakutulokset

  1. R

    Helmikuiset 2023

    Hei! Täällä yksi helmikuinen. Me saatiin myös sairaalassa lisämaitoa, kun nousua odoteltiin mutta nyt tulee jo hyvin. Paljon suklaata ja alkoholitonta olutta niin johan nousi 😁 Hienoa kuitenkin että saat imetettyä ja koita jaksaa taistella, mikäli se toiveena on. Etenkin öisin, kun se eniten...
  2. R

    Jos tulisin nyt raskaaksi, mies haluaisi abortin. Paria kuukautta myöhemmin vauva olisi toivottu.

    Kannattaa miettiä myös pidemmälle, onko ajatuksenanne laittaa lapsi päiväkotiin välittömästi kun vanhempainvapaat loppuu, n.9 kkn ikäisenä, että pääset heti tienaamaan? Tuntuuko se sinusta tai teistä hyvältä ratkaisulta vai onko muita mahdollisuuksia? Ja tietenkin kannattaa myös miettiä...
  3. R

    Tammikuiset 2023 ❄️✨

    Onnea sinnekin! Kylläpä meillä on vauvoja tullut, kovin monta odottajaa ei edes ole kirjoittamassa ollut mielestäni? Itselläni l.a. vasta tammikuun lopulla ja helmikuuhun oletan menevän. Onko moni siellä Facebookissa? Voisiko joku hihkaista ylläpitäjille katsomaan Kaksplussan viestejään josko...
  4. R

    Tammikuiset 2023 ❄️✨

    Oho, vau! Ajattelin, että joku on varmasti hypännyt joulukuiseksi, mutta että oikein kaksi, ei vaan kolme pientä ollaan jo saatettu maailmaan! Onnea 3milia, Neljäpientä ja Nuoriäiti1! Kiva oli kuulla 3milia synnytyksestä, kuulostaa menneen aika kivasti!
  5. R

    Tammikuiset 2023 ❄️✨

    Heipsan! Mites tammikuisilla sujuu? Onko meillä mahdollisesti joulukuisiksi syntyneitä? Täällä yöheräilyt valvottaa ja odottavan aika tuntuu välillä pitkältä. 😊
  6. R

    Tammikuiset 2023 ❄️✨

    Mäki voisin tulla faceen! Tai vieläkö siihen pienempään ryhmään pääsisi? Tai olisiko paikallaan tehdä toinen pienempi ryhmä, vaikka loppukuun vauvoille, jos sellaisia odottajia olisi muutama?
  7. R

    Tammikuiset 2023 ❄️✨

    Me ollaan kerrottu muutamille kavereille, mutta ei vielä perheelle jos sitten menetys tuleekin niin ei heidän tarvi surra niin kovin. Meilläkin heinäkuussa, tosin loppupuolella vasta eka ultra
  8. R

    Tammikuiset 2023 ❄️✨

    Sori, olin ehkä epäselvä. Ei ole siis pahoinvointia tai väsymystä, olo on ihan normaali. Verikokeita ei ole vielä ollut, mutta 3 viikon päästä olisi. Tuo seula ei kai ole pakollinen, mutta hermoheikkona menen siihen tietenkin :D
  9. R

    Tammikuiset 2023 ❄️✨

    Minulla ei ole edes niitä. Olen tietenkin onnekas siinä mielessä, mutta harmi ettei silti asia pääse vahingossakaan unohtumaan :D saa nähdä koska on luovutettava ja mentävä sinne varhaisultraan... :) Onko monia jotka ei aijo mennä varhaisultraan?
  10. R

    1kk vauvan jatkuva kitinä

    Minäkin veikkaisin maitoallergiaa ja vatsavaivoja. Ota heti yhteyttä neuvolaan, kerro asiasta ja sano että tarvitsette apua. Se on totta että kaikki vauvat eivät ole jatkuvasti tyytyväisiä, mutta jos on jatkuvasti epätyytyväinen, kertoo se jo jostain. Vauva rakentaa turvallisuuden tunnettaan ja...
  11. R

    Tammikuiset 2023 ❄️✨

    Saattaa olla että menemme vielä varhaisultraan, pidän sitä "varasuunnitelmana" jos alkaa oikein kovin ahdistaa :D Testataanko neuvolassa raskaus? Tai tarkistetaanko se niissä verikokeissa? Meillä ei ultrata, se on varmaa (ja tylsää! :D)
  12. R

    Tammikuiset 2023 ❄️✨

    Jokos minäkin uskallan mukaan, rv7+3. La olisi muistaakseni tammikuun 23. Neuvolassa tai ultrissa ei vielä käyty. Täällä vaan koitan ajatella päivät jotain muuta, mutta ajattelen koko ajan onko siellä mahassa jotain ja onko se elossa. On nämäkin piinaviikkoja...
  13. R

    Heinäkuiset 2021

    Täällä vielä odotellaan vauvelia, eikä merkkejä synnytyksestä ole. La meni, elokuussa sitten käynnistellään. Täytynee itse kokeilla vielä jotain poppaskonsteja jos käynnistyisi aiemmin.
  14. R

    Heinäkuiset 2021

    Täällä vähän toiveena olisi mahdollisimman luonnollinen synnytys, mutta ensikertalaisen ei osaa kipua oikein määritellä. Mielestäni minulla on korkea kipukynnys, mutta toisaalta kun koko raskaus on ollut täysin kivuton ja pystyn urheilemaan yms. täysin normaalisti, niin en tiedä tuleeko kipu...
  15. R

    Heinäkuiset 2021

    En usko, että kokisin tiukan puheen pahana tai että jäisin hautomaan sitä mielessäni myöhemmin. Ehkä nuo mahdolliset valinnat jännittää ja se että en usko, että mies sanoo mihinkään juuta tai jaata vaan kääntyy aina minuun. Vaikka tietäisi mitä haluan, hän ei ole sellaista tyyppiä että ottaa...
  16. R

    Heinäkuiset 2021

    Moikka kaikille pitkästä aikaa! Olen lueskellut kirjoituksia, mutta en pitkään aikaan osallistunut keskusteluun, kun ei juuri ole kerrottavaa. Rv32 menossa ja jos mahaa ei olisi, en tietäisi olevani raskaana. Synnytys alkaa kuitenkin jo jännittämään ja etenkin pinnalla olleet...
  17. R

    Raskaana. Milloin saan koronarokotteen?

    Itse ainakin odottelen synnytykseen ja mahdollisesti imettänisenkin ajan vielä ennen rokotteen ottamista. Tällä hetkellä ei ole vielä paljonkaan tietoa vaikutuksista raskauteen, sikiöön tai vastasyntyneeseen. Siihen ei neuvolassakaan varmasti osata kummemmin vielä sanoa mitään. Tai jos osataan...
  18. R

    Heinäkuiset 2021

    Täällä viikko 20 meneillään. Mitään kolotuksia tai oloja ei ole ollut, joten hyvin helposti etenee. Painon nousu kyllä hiukan pelottaa täälläkin, kun nyt jo 2kiloa tullut viimeneukkarissa kun katsottiin ja vielä ei kai merkittävästi ole sikiö/kohtu sitä painoa lisännyt. :D Ensi viikolla...
  19. R

    Heinäkuiset 2021

    Minä olin todella pettynyt kun nopeasti katsoin ekasta ultrakuvasta nub teorian avulla, että tyttö tulossa. Olin aina kuvitellut, että saan pojan. No, ultrakuvaa on tullut nyt enemmänkin tuijotettua ja poika sieltä taitaa sittenkin tulla, mikä tuntuu todella ihanalta. Tärkeintä tietenkin, että...
  20. R

    Heinäkuiset 2021

    Minulla elämä on suht normaalia, tosin maskin kanssa liikun kaupoissa, bussissa jne. Ystäviä olen nähnyt ja ravintolassa käynyt. Mieheni ei kuitenkaan aijo luopua mistään, joten olen ajatellut että siitä ei ole hyötyä jos minä linnoittaudun kotiin, yritin kyllä alussa. Toki kaikkia...

Yhteistyössä