Hakutulokset

  1. K

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

    Kannattanee käydä tarkistuttamassa. Mulla oli samanlaista keskenmenon yhteydessä; cytotecien jälkeen vuoto kesti pari viikkoa, kunnes viikon päästä alkoi vuotamaan uudelleen (eli 3 vkoa lääkkeellisestä tyhjennyksestä). Ajattelin itsekin niiden olevan menkat, kun kesti sen 3-4 päivää. Taas viikko...
  2. K

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

    Moikka kaikille! Olen ollut tästä asiasta hyvin hiljaa itsekseni, enkä keskustellut edes mieheni kanssa, koska asia tuntuu niiiin kipeältä! Tämä viimeisin episodi kuitenkin herätti siihen, että asia on nyt pakko käydä läpi jotenkuten tai järki menee totaalisesti. Nyt paljon OT, koska ajatus ei...
  3. K

    Lokakuiset 2021

    Just sellainen pienehkö faceryhmä olis tosi kiva! Laitoin myös yv:n. Ihanaa ja kiitos, kun ehdit/jaksat pykätä ryhmän facessa pystyyn.
  4. K

    Lokakuiset 2021

    Heippa, täällä alkoi RV 5+0, eikä keskenmenon pelko ole hellittänyt. Yritän kuitenkin edes pienesti iloita. Varhaisultran varasin nyt RV 9+0:lle ihan oman mielenrauhan vuoksi. Tietysti sekin, että ehkä mies pääsee tähän fiilistelyyn paremmin mukaan. Onnea kaikille plussanneille! Voi @RIIA_ ...
  5. K

    Lokakuiset 2021

    Hei kaikille! Tännehän on tullut muitakin lisäkseni Tänään soitin neuvolaan ja ensimmäinen neuvola-aika on kahden viikon päästä! Olen 33-vuotias. Edellisestä avoliitosta on 10-vuotias poika, joten edellisestä raskaudesta on ihan hurjasti aikaa. En muista siitä oikeastaan mitään. Miehellä...
  6. K

    Lokakuiset 2021

    Laskettuaika itsellä kaikkien laskureiden mukaan 1.10.2021 :) Positiivinen raskaustesti tehty eilen, torstaina. Neuvolaan pitäisi tänään ottaa yhteys.
  7. K

    Toiveissa vauva 2021

    Ensimmäinen kirjoitukseni täällä ja halusin jakaa tähän ensimmäisenä kokemukseni. E-pillerit jätimme pois toukokuussa, eli yrityskertoja on kertynyt jo jonkun verran. Jokaisella negatiivisellakin kierrolla oli omat oireensa; rintojen aristelua, nippailua, väsyneisyyttä, huonoa oloa, turvotusta...

Yhteistyössä